26 Ekim 2009

İyi haftalar !!!

Günaydınnnn! Pazartesileri seven parmak kaldırsın!!! Yavaş yavaş kış ağırlığı mı çöküyor bilmiyorum ama son zamanlarda haftaya uykulu giriş yapar oldum, pazartesiler yarı baygın Türkan Şoray gözlerle işe geliyorum! Şimdi saatler 1 saat geri alındı ya daha çok mu uyumuş oluyoruz daha az mı ayyy kafam hiç basmıyor bu tip şeylere!
Cuma akşamı karabiberi veterinerden aldım, nasıl tatlı birşey size anlatamam! Fotoğrafları henüz bilgisayarıma aktaramadığım için buraya koyamadım, ama görünce siz de değişime inanamayacaksınız :) Haftasonunda cici annesine teslim ettim, aşıları tamamlanana kadar orada misafir olacak, etrafta onun gibi miniş o kadar kedi vardı ki hemen kaynaştı biberim. İnşallah bundan sonra rengi kara ama bahtı ak bir hayatı olur...
Bu hafta çarşamba yarım gün, perşembe de resmi tatil yani ekstradan 1 gün daha uyuyacağız olleyyyyy :) Sevindiğim şeylere bakar mısınız :)
Hepinize harika bir hafta diliyorum!!!

12 yorum:

  1. Bana bu hafta hiç tatil yokkk, toplantılarım var. Benim içinde dinlen canım.

    bu arada o kadar güzel bir yüreğin var ki meleksin sen melek

    YanıtlaSil
  2. karikatüreee bayıldımmm :)

    bu arada pazartesileri yılda sadece iki kere severim, oda yıllık iznime tekabül ettiğinde :)

    YanıtlaSil
  3. ben de sana cok guzel bir hafta diliyorum:)ama bu sevimli ayicik ayni beni dillendirmis onu da soylemeden edemeyecegim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Noni, gazetede okudum, bugun yilin en verimsiz gunuymus calisanlar icin. Saat ayarlamasindan sonraki ilk Pazartesi boyle oluyormus.

    YanıtlaSil
  5. Noni'ciğim bende sana harika bir hafta diliyourm..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. bayıldımm.. o ne güzel bir görsel öyle :)
    pazartesi keyifli yaptın :)

    YanıtlaSil
  7. noniiii
    ne kadar yoğun olursam olayım sayfana hemen bi tık yapıyorum :)
    sonra acayip mutlu oluyorum :P

    YanıtlaSil
  8. İyi haftalar Noni :)

    karikatüre bayıldım :D

    YanıtlaSil
  9. Bu haftaki pazartesiyi seviyorum ama. Eee 3,5 gün çalışacağız fenamı?

    Bu arada CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Karikatür müthiişş..
    Ayıcığın büzülmüş dudağını da öpesim geldii...şştt nermin kendine gell!!
    :))))
    canikom sanırım kafayı yedim artık ..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...