19 Ekim 2009

Kimse yok mu?

Sıradan bir haftasonuydu...
Haftanın yorgunluğunu Fenerbahçe Parkı'nda sakin bir yürüyüşle atmak istedik sevgilimle...
Sonbahar yüzünü çoktan göstermiş...
Ağaçlardaki yapraklar sararmıştı bile...
Tamamen sıradan bir gün iken...
Ağaçların altında bir ağlama sesi ile irkildik...
O kadar ufaktı ki... Ve o kadar çaresiz...
Eğer onu orada bıraksam kesin ölecekti, vicdanımın sesini dinledim.
Bu dünyalar tatlısının bir gözü enfeksiyondan tamamen kapanmış öteki de kapanmak üzereydi... Hemen veterinere götürdük onu, muayenesi yapıldı, gözlerine damla damlatıldı, hapşırığı için ilaçlar verildi, pirelerinden arındı. Önüne konan mamayı iştahla bir yemesi vardı ki görmeniz lazım! Bugün veteriner gözlerinin biraz daha açıldığını söyledi, dünyalar benim oldu. Perşembe günü tedavisi bitiyor ama ne yazık ki yine sokaklara dönmek zorunda... Belki burada onu gören iyi kalpli biri ona sıcak bir yuva vermek isteyebilir kimbilir?!

21 yorum:

  1. geçen yıl ben de 2 kardeş bulmuştum parkta çok kötü haldelerdi. barınak gönüllüleri derneğine ulaştım onlar aldılar kedicikleri götürdüler, birini ne yazık ki kaybettik ama diğeri iyileşti sahip bile buldu.
    bir deneyebilirsin onları.

    YanıtlaSil
  2. Ah Noni'cim yaşa güzel yüreğine sağlık :(
    Bizim Behlül vardı biliyorsun, eşimin alerjisi nedeni ile annemlere vermek zorunda kaldık :(
    Yazını mail listemde eşe dosta atacağım umarım sahip çıkan olur :(

    YanıtlaSil
  3. çok iyi yapmışsınız ya yavruya bak hele yazıkk,çok düşünceli örnek bir davranış gerçekten tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Ahhh benim iyi kalpli Nonicim! Bu yaptigin harika birsey!!Insallah iyi kalpli birileri bu sevimli yavrucagi gorur ve sahiplenir. Allah senden razi olsun! Umarim o guzel gonlunden gecen her istedigin gercek olur!

    YanıtlaSil
  5. Puck-robin'ciğim bahsettiğin gönüllü derneğin telefon numarası var mı sende? Haftasonu onlarla irtibata geçmek isterim kedicik için...

    YanıtlaSil
  6. biran yuregim agzima geldi yaptigin harika birsey ama bizim kiz bunu da mi aldi deyip cok korktum insallah birisi alir canikosu optum seni

    YanıtlaSil
  7. ahh caanım kıyamam ben bu şekerliğe..İyi ki parktaymışsın..

    YanıtlaSil
  8. Oyy bebegim kiyamam ona, iyiye gitmesine sevindim..orada olsaydim kesin alirdim ben bu fistigi tam istedigim gibi de simsiyahhh..Off umarim ona guzel bi yuva buluruz..

    YanıtlaSil
  9. Noniciğim

    Adres:
    Bahariye Caddesi, Dr.Ihsan Unluer Sokak
    Yonca Apt. No:14 D:2 34770
    Kadikoy-Istanbul
    Telefon:
    0216 449 90 52
    Faks:
    0216 449 90 51
    GSM:
    0533 574 25 23
    E-mail:
    info[at]bgd.org.tr
    ofis[at]bgd.org.tr

    YanıtlaSil
  10. ayy çok zavallıcık görünüyor ve çok sevimli umarım güzel bir yuvası oolur.
    :(

    YanıtlaSil
  11. İstanbulda olsaydım eğer yüzde yüz alırdım. Çocukluğumdan bu yana toplam 9 kedi beslemiş olduğumuzdan ötürü baya bağlıyım kedilere.
    Ama ne yazık ki istanbulda değilim off :(

    YanıtlaSil
  12. Karabiberi isteyen çıkmadı :(

    Puck teşekkürler canım, verdiğin numarayı aradım onlar da alamıyormuş sadece mail atın biz fotoğrafını sitemizde yayınlayalım dediler şimdi oraya miniğin fotolarını göndereceğim...

    İnşallah isteyen biri olur :(

    YanıtlaSil
  13. ahh karabiber. iyiki karşısına çıkmışsın Noni. umarım bir yuvası olur.

    YanıtlaSil
  14. Harika bir şey yapmışsınız, çok güzel bir duyarlılık bu. İnşallah bundan sonra şansı iyi olur bu tatlı şeyin.

    YanıtlaSil
  15. Nonicim kedi sahibini bulmuştur umarım...Nasıl da acıklı bakıyor kıyamam...

    Bu arada pazar günü vieportta gördüm seni,ışıltınla ışıltı yayıyordun Nonim :)

    YanıtlaSil
  16. Ben ülkemizde derneklerin işleyiş şeklini anlayabilmiş değilim, ufo gördüm sirius'a mail attım oralı olmadılar, yavru kedicik buldum barınak gönüllülerine mail attım oralı olmadılar :( Yarın kediciği alıyorum ama sonrası muamma :(

    Delfina'cım sen beni gördün ama ben seni görmedim bu haksızlık :)

    YanıtlaSil
  17. noni hala yuva bulamadın mı?

    YanıtlaSil
  18. Ah canım,ben de 2. kedimi böyle bulup almıştım, umarım alan çıkar :(

    YanıtlaSil
  19. Karabiberi isteyen çıkmadı :( :( :(

    Yarın veterinerden alıyorum bakalım ne olacak :(

    YanıtlaSil
  20. Barınak Gönüllüleri Derneği'nden haber çıktı, karabiber geçici bir anneye kavuştu :) Yuva bulana kadar geçici annesinde misafir olacak kara kuzum...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...