30 Ekim 2009

NOKAV'a Üyeliklerinizi Bekliyorummm!

Merhabalar!!! Bugün harika bir vakıftan NOKAV'dan bahsetmek istiyorum sizlere! Aaaaa Nokav'ı duymadınız mı ne ayıp?! NOKAV yani Noni'yi Kalkındırma Vakfı 2009 senesinde Türkiye genelinde tüm temiz kalpli ve yardımsever yavruları bir araya getirip Noni'nin kalkınmasına yardımcı olmak amacıyla kurulmuş olup faaliyetlerini sadece bu amaçla yürütmektedir. Bakalım vakfımıza kimler bağışta bulunmuş :)

Noni'nin Antalya'daki arkadaşından bir adet kolye :)
Ben çok şanslı bir kızım bilmem farkında mısınız? Tanıdığım ve henüz yüz yüze tanışma fırsatı bulamadığım o kadar güzel insanlar var ki çevremde... Colors of Angel Ebru da bu güzel insanlardan biri... Düşünün bendeniz Nonik bir hatunun aklına alışveriş esnasında düşüyorum, Miso'ma benzeyen bu güzel kara kedili kolyeyi görür görmez Ebru "bu tam Noni'lik" diye düşünüp bana alıyor ve taa Antalya'lardan İstanbul'a gönderiyor :) Paketi açar açmaz kolyeme vuruldum; bu kedicik tam benlik :) Ebru'cuğum güzel hediyen ve tabii güzel kalbin için çok ama çooook teşekkür ediyorum sana!

Noni'nin İstanbul'daki arkadaşından 1 adet kolye :)
Gofretim canım arkadaşım kınalı kuzum geçenlerde ablasına ve doğmak üzere olan (bebişin eli kulağında şu anda bile gelmiş olabilir hatta!) yeğeni Dünya'ya hediyeler alırken bir de beni de düşünmüş ve bu şirin kedili kolyeyi almış. Ahhh o bana ne incelikler yapıyor ben ona ne cadılıklar yapıyorum ayıp bana! Bugün kıskançlık krizine girdim zira bizimkisi dün Kanyon'a gelmek yerine Arzusuyla beraberdi! Ama napıyım ben sevdiklerimi kimseyle paylaşamıyorum, istiyorum ki hep beni tercih etsinler :) Kısss Gofret Arzu'ya da aynı kolyeden aldıysan yaktım çıranı bilesin haa haaa :)

Noni'nin İstanbul'daki arkadaşından latte & yanında tiramisu :)
2-chic hatunum ile dün resmi tatili değerlendirip görüşelim dedik. Uzun bir süredir benim yoğunluğum nedeniyle birbirimizin yüzünü göremez olmuştuk. Dün Kanyon'da keyifli bir yemek yedik, sonra favori mekanımız Espressamente'de arkadaşım harika bir tiramisu ısmarladı :) Ohh hem beni süslendiriyorlar hem de midemi bayram ettiriyorlar bundan iyisi Şam'da kayısı :)

Nokav tamamen işin esprisi tabii... Bu güzel kalpli bayanlara beni bu kadar şımarttıkları için tekrar teşekkür etmek istiyorum ve önlerinde saygıyla eğiliyorum, iyi ki varsınız kızzzlarrrrr!!!

2-chic yavrusunun dünkü güzelliğinin ve erkenden tüymesinin sırrı sonradan anlaşıldı tabii: hanfendinin çok özel bir randevusu varmışşşş :)
Akşam dönüşte Boğaziçi Köprüsü'nden tam havai fişeklerin atıldığı dakikalarda geçtim, istesem bu kadar iyi denk getiremezdim, ben de fırsatı kaçırmadan bu güzel ışık şölenini fotoğrafladım tabii ;)

Bu fotomu da tüm hatunlara ibret-i alem olması için koyuyorum! Yeni çıkan her ürünü denerseniz ahanda benim gibi biri kalk gidelim öteki otur aşşağı diyen göz kapaklarına sahip olursunuz!

Günün özlü sözü: Inglot'u bir daha tercih etmem, MAC'ten vazgeçmem!
Bugünlük benden bu kadar! Hepinize harika bir haftasonu diliyorum :)

20 yorum:

  1. noni;
    ya inanırmısın sanki çok yakın bi arkadaşımmışsında seninle sohbet ediyorum alışverişe çıkıyorum birlikte kahve içiyoruz gibi hissediyorum yazılarını okurken.Ailene dahil olmuş gibi hissediyorum kendimi deli miyim ben yahu yoksa asosyalmiyim:)aslında sosyal bi insanım.malesef çok samimi olduğum iki kız arkadaşım vardı ikisiyle de aramıza bi uzaklık bi soğukluk girdi yaklaşık iki senedir arkadaşsızım en büyük arkadaşım aşkım tabi orası ayrı;)işin özü senin yazdıklarını okurken resimlere bakarken çookk mutlu oluyorum.şen kahkaların hiç eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  2. Noni'cimmmm, çok güzel bir tütsülüktü... bayıldım.. ben bu kadar güzel, ince işlenmiş, hoş bir şey beklemiyordum açıkcası... çok teşekkür ederim... şimdi yeni masamın üzerinde... artık hersabah sana günaydın yollayacağım...Öptüm seni;)

    YanıtlaSil
  3. Tombul Kuşşş teşekkür ederim tatlısı ne mutlu bana o sıcaklığı buradan yayabiliyorsam beni okuyanlara :) Her zaman kapım açık canım, kendini yalnız hissettiğin her an uğra bir iki laf et ben cevap yazarım ;)

    Babama Mektuplar az önce sana mail attım, kalp kalbe karşıymış, yeni işin hayırlı olsun canım!!! Ben de seni öperim :)

    YanıtlaSil
  4. Sibeeel kolyelerine bayıldım:))) Güle güle kullan!!!Mutlu haftasonları!

    YanıtlaSil
  5. Sibel'ciğim beğenmene çok sevindim...Kocaman güzel yüreğin ve beni çok mutlu eden satırların için sonsuz teşekkürler... Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. ilk fotoğrafdaki kolyeyi çok beğendim
    (hatta bayıldım :))
    fotoğrafların hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  7. Güzel Nonim,
    Çok özledim seni.2-chic kızınıda öyle.Bu hafta bir görüşsek mi acaba?
    En sorunsuzundan şahane bir hafta diliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Canımmmm çok isterim ama hafta içi akşamları çok geç çıkıyorum artık :( Haftasonu Yaratıcılık seminerine geliyor musun? Kurs öncesi buluşsak?

    YanıtlaSil
  9. baaak seen ne güzeel hediyeler almışsın öle kıskandııımm...
    siyah beyaz fotona bayıldım harika çıkmışssın şekerim çok beğendim...
    bi daha tiramisu yeriss demi cnm!!??
    mucuxxxx

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan cnaım, umarım hepsi sana uğur getirir ...ayrıca arzu bir bilse kulakları ne kadar çok çınlıyor :))))

    bir dhaakine bütün bir günümü sana adayacağım ammmaaaa sen bana adayabilecek misin bilmiyorum :)))) bende çok kıskancım , sevgiline selamlar hihiiii

    YanıtlaSil
  12. farlardan bahsedilmişken benim 2 chic kızına bir sorum olabilir mi noni?
    acaba aldıgı gri renkli far ne marka ve numarası nedir?
    kendisine cok yakışmış vee eminim randevusu süper gecmiştir :)
    teşekkür!

    YanıtlaSil
  13. 2-chic yavrusu cevap ver bakem!

    YanıtlaSil
  14. Ayşecim gözümdeki far channelin yeni sezon 4lü farlarından yalnız limited edition olan ve yalnızca Kanyon Harvey'de satılan bir renk.
    Bilgine...
    :)

    YanıtlaSil
  15. teşekkür ederim 2- chic kızı :)
    ama ist dışında oturan biri olarakkkk güle güle kullan, çççokkk yakışmış demekten başka çarem yoktur :P
    noni seni çok operim!
    saol :)

    YanıtlaSil
  16. Inglot'la ilgili bunu ogrendiğim super oldu ben de MAC yerine bir alternatif denesem mi acaba diyordum...
    supersin..

    YanıtlaSil
  17. noni burdaki ceketin kahverengi mi lacivert mi. bende de aynısından var fakat benimki lacivertli siyahlı gibi sanki. kahvesi varsa gidip değiştirmek istiyorum da :)

    mac'in mineralize olan allıkları çok güzel bu arada;P bence de vazgeçmemek gerek:)

    YanıtlaSil
  18. Lino'cum benimki de lacivert, Roman'dan almıştım ve yanlış hatırlamıyorsam tek renkti, ama içinde lacivert, siyah ve kahve de var di mi? yoksa ben renk körü müyüm o kahve renk değil mi :)

    YanıtlaSil
  19. haha ben de bütüne bakınca kahve gibi görüyorum, ama sonra tek tek incelediğimde lacivert siyah ve yavruağzı gibi üç renk görüyorum. göz yanılgısı bi ceket bu galiba:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...