07 Ekim 2009

Style Me by LEE

Bu yıl 120. yılını kutlayan Lee 3 ve 4 Ekim tarihlerinde Metrocity mağazasında jean severlere, genç tasarımcı Beste Gürel ile stil önerileri sundu. Sevgili Eda Hanım'ın daveti üzerine bu eğlenceli etkinliğe ben de pazar günü dahil oldum. Hem Lee'nin yeni sezon ürünlerini denedim hem de Beste Hanım'dan fiziğime uygun jean önerileri aldım ;)

Beste Gürel geçtiğimiz sene Lee için özel bir kıyafet tasarlamış ve bu tasarımını Fashion Film Fest'te sergilemiş.
Beste Hanım benim gibi koca totoların küçük cepli kotları tercih etmesi gerektiğini anlatıyor :)
Hepsi benim olsun hepsiii :)

Noni: "Bu kemer biraz küçük mü ne?"

Beste Gürel iç ses: "Kemerin suçu ne?! Allah bir basen vermiş gerisini koyvermiş!"
Biri giyer biri bakar kıyamet ondan kopar :)
Kotların içinde en çok Wrangler'ın Amanda'sını beğendim! Bu keyifli gün için Eda Köse, Beste Gürel ve Lee'ye çok teşekkür ederim!

16 yorum:

  1. hiçte koca totolu falan görünmüyosun

    hatta 3. fotodaki haline bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Noni'ciğim...harika görünüyorsun...Maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Son resimdeki kıyafetin çok yakışmış prenses!! Eda hanım'a ben de bi görünseydim keşke :(

    miss you,
    XXX
    S.

    YanıtlaSil
  4. Ay sahiden miii?????

    Size ne ısmarlıyım kıssslar :)

    YanıtlaSil
  5. herzamanki gibi harika görünüyorsun, her giyidiğin zaten çok yakışıyooo maaşallaaa yalnız koyu renk kot üzerinde müthiş durmuştu, aklında olsun...
    hani ihtiyacın olursa diye!!!
    :):):)
    gofret müthiş çıkmış yaa küçük emrah hahahahaaaaa

    YanıtlaSil
  6. bana küçük emrah diyenler küçük ceylan olur işşşallah hahahhaha

    YanıtlaSil
  7. gömlekler çok güzel,çok da yakışmışlar gerçekten, maşallah :)

    birde kediciğim geldi. Çok teşekkür ederim. ellerine sağlık Nonicim. Çok güzel Portakal'ım :D

    YanıtlaSil
  8. Evet kombin cuk oturmuş zati her zaman güzel giyiniyorsun:)

    YanıtlaSil
  9. Nonicim cok yakismis sana son kombinasyon bence arada bir boyle cowgirl style'i da denemelisin!

    YanıtlaSil
  10. yine fistik gibi olmussun:) ayakkabilari bri yerlerden gozum isiriyor sanki:) opuyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  11. Ayh çok tatlısın sen ama :)

    YanıtlaSil
  12. selam,noni saçlarına bitiyorum ya maşallah,allah keyfinizi bozmasın,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Asıl ben geldiğin için çok teşekkür ederim. Bayıldım ne kadar güzel olmuş yazın, fotoğraflar.
    Tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  14. ben seni daha fazla okursam ve sen daha fazla foto koyarsan kesin nazar değdireceğim :((( maşallah diiom ama

    YanıtlaSil
  15. Nazannesi9/10/09 11:07

    Harika, harika, harika... Tek kelimeyle mükemmel durmuş üstünde!! :) Jean i geçtim, gömleğine bayıldımmmm ben ya. Neşeli, sağlıklı günlerde giy cnmcım!
    ps: bloguna, tabir yerindeyse 'çomak sokanlara' iki çift laf edesim geldi yine, ben bu blog sayesinde geziyor, yiyor, içiyor, giyiyorum be! Daha ne???? Hıııhhhh...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...