12 Kasım 2009

And the Hamur goes to...


Hepinize ilginiz ve katılımınız için çooook teşekkür ederim :) Kasım ayının sürpriz hamur çekilişini dün akşam gözlerim şeş beş olmuş şekilde gerçekleştirdim vatana millete hayırlı uğurlu olsun :) Dün Lacheen'in sayfasında random.org sitesini görmüştüm ama haydi dedim sen yine eski usül kura yap, bu ilk çekilişim ya heyecan yaptım sanırsam :) Anağğğmmm nerden bileyim gecenin bir saati 70'e yakın minnacık kağıtlar hazırlamanın bu kadar zor olacağını :P Artık şehla bir Noni'niz var ama olsun gösslerim size feda olsun :) İsimlerin hepsini büyük bir kavanoza koyup çiki çiki bomm booom dansımla iyice çalkaladım he aramızda kalsın içimden de ey büyük Rabbim nolur İstanbul içinden birisi çıksın da kargo parasından yırtıyım diye dua ettim :P Hahahah ben o kadar küçük hesap kıssı mıyım ayol cık cık cık teessüf ederim :)


Veeee Kasım ayının şanslı ismi Ezgi oldu :)



Sürpriz hamur olarak da bu balerin fareciği yaptım...


Umarım Ezgi minik balerini beğenir :)
Ben çok cömert ben çok gönlü zengin ben çok yufka yürek bir yavru olduğum için içimden bir de teselli ikramiyesi vermek geçti ve kazanan isim Sena oldu :)
Ormandan sıcak transferimiz Kunduz ve minik kuş müessesemizin ikramıdır :)
Ezgi ve Sena kıssslar posta adreslerinizi bana mail atmayı unutmayın ;)
Hepinize katılımınız için tekrar teşekkür ederim :)
Aralık ayında yeni çekilişlerde buluşmak dileğiyle!!!

34 yorum:

  1. hem üzüldüm kazanamadığıma, hemde güldürdün beni cömert ve düşünceli insan :)

    YanıtlaSil
  2. ezgi ve sena'ya tebrikler seninde ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. tuh kacirdik bu kibarcik hamurcuklari neyse aralikta gorusmek uzere artik =)

    YanıtlaSil
  4. Çook güzeller iyi günlerde kullansınlar:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın kızlar... böhüüüüü

    YanıtlaSil
  6. ben hala bozugun :) Ellerine saglik gene cok sirin seyler uretmissin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ayyy çok şekerler.
    Kıskandım sizleri.
    Yerinizde olmak isterdim.
    Tebrikler kızlar.
    -pepinom-

    YanıtlaSil
  8. merhaba nonicim,

    ay kız yerim ben bu hamurları hrrr hrrr. çok leziz gözüküyolar. auuu :)

    YanıtlaSil
  9. Kader işte!! Aralıkda bana güler belki.. Evde kenarda hamurlarım var göndereyim sana belki torpil olur bana :)

    YanıtlaSil
  10. çatlama seslerim geldi mi bilmiyorum...

    YanıtlaSil
  11. O zaman hep beraber "aaaaaa" diyelim :)
    Teşekkürler Noni, çok ince ve tatlısın.

    Seni seven,
    Nihan.

    YanıtlaSil
  12. kazanlari tebrik ederim . ikiside cok guzel . insallah gelecek ay sanli ben olurum ....xxx

    YanıtlaSil
  13. Kazananlari tebrik ederim! Böyle tatli seyleri kazandiklari icin cok sanslilar! Nonim coook tatli olmuslar,ellerine saglik! (Miso beyi cok iyi anliyorum!) ;)

    YanıtlaSil
  14. :)Çok güzeller.Teselli ikramiyesi daha güzel hatta:P

    Ellerine sağlık.Sizin ailede amma sanatçı ruhlu ya.Ablana da hayranım.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş bunlar da Noni.
    Ellerine sağlık.Kızlar siz de çok şanslısınız,darısı bizim başımıza :)

    YanıtlaSil
  16. Şimdi gördüm ve gözlerime inanamadım!Ben kazanmışım... Çok mutluyum noni çok teşekkürler çok tatlısın:)))

    YanıtlaSil
  17. olsun, sağlık olsun. Biz seni yine de merakla takip etmeye devam ediciiz :)

    YanıtlaSil
  18. harikasın sen, ben şu kunduzu daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  19. çok ama çok güzeller :D

    YanıtlaSil
  20. Canım, benim tütsülüğüm gibi bunlarda çok güzel...
    ve sende öyle;)

    YanıtlaSil
  21. Yaaa ben de hamur istiyorum, önümüzdeki ay. Kedili birşey olsun lütfen, please. Thanx şimdiden. Şımarık gamlı baykuş'tan sevgilerle...

    YanıtlaSil
  22. noni sen nesin böyle yahu. kıskanmaya başladım. nasıl bi beceri bu??

    YanıtlaSil
  23. bir sonraki cekiliste ABLA BASKISI uygulamayi dusunuyorum! Bir tane de bana yapmazsan ha-bu-ya gibi!!!! hihhhoohahaha

    YanıtlaSil
  24. oyy çok tatlılar...

    YanıtlaSil
  25. sevgili noni

    uzunca bir süredir seni adsız olarak takip ediyordum,sayende hamurlardan bende buzdolabı magneti yapmaya başladım ilham perim sensin
    öperim
    sevgiler
    ada:)

    YanıtlaSil
  26. wuhuuu ne kadar güsel bir balerin bu böle yaaa
    müthişşş

    YanıtlaSil
  27. kııss delirdin mi sen!!!
    anağım anam kıs elden gittiiiii...
    aslında yorumum bir önceki postun içindi ama yoruma kapatığın için bu nasibini almış oldu...
    :):):)

    YanıtlaSil
  28. oleeey oley oleeey anacım ben teselli ikramiyesine de razıyım! arkadaşlar walla çok heyecanlıyım nonicim cicim adresimi mail olarak attım sana heycanla bekliyorum kuşumla kunduzumuuu

    YanıtlaSil
  29. nonii ben li-mon-ağa-cı hatırladın mııııı
    senin kullandıgın bu zıpzıp hamurlar sonra sertleşip nasıl seramikleşiyor bende fimolarla bişiler yapmaya calısıyorum fakat onlar cok sertler
    önceden bende seramik atölyesinde camurla calısıyordum camurun antistress özelliği hiç birşeyde yok

    sevgiler :D

    YanıtlaSil
  30. Aaaa limon ağacı nerelerdesin sen??? Geçenlerde baktım blogunu kapatmışsın! İyisindir umarım!
    Fimoları ben de sevmedim o kadar sert ki şekle sokamadım bu zıp zıp hamurlar çabuk kuruyor fırınlamaya gerek yok ama kuruyunca seramikleşmiyor süngerimsi oluyor canım. Öperim kocaman!

    YanıtlaSil
  31. nonii evlendim ben falan bi sürü sey oldu oldu büyüdüm arada yani :) li-mon

    YanıtlaSil
  32. Anaaa inanmıyorum!!!! Mutluluklar diliyorum canımmmm darısı başımaaa :)

    YanıtlaSil
  33. teşekkürleeeeeer evet darısı basına :))))))))))
    bende senin hamurlarından alıp deneyeceğim şimdi nasıl cok merak ediyorum ellerine sağlık harika gözüküyorlar li-mon

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...