20 Kasım 2009

Dünden sonra, Yarından önce...

Bu aralar o kadar yoğunum ki bloguma bile yeterince zaman ayıramadım... Ahhh bir de hafta ortası öyle bir stres atlattım ki neyseki son anda toparladım, ne yazık ki insanlar işlerini olması gerektiği gibi yapmıyor ve başkalarının hatalarını telafi etmek bana düşüyor. Neyse sonuçta problemi hallettim ve derin bir ohhh çektim... Benimle aynı mesleği icra eden Nerminim, Gofretim, Pınarcığım ve Burcucuğum ne demek istediğimi daha iyi anlıyordur...

Neyse geçelim özetlere... Haftasonu ailemle bir araya gelip güzel bir kahvaltı yaptık. Teyzoşlarımla kaynattık :) Hamurlar yaptım yine, postaya hepsini topluca vereceğim için biraz elinize geç ulaşabilir, buradan açıklama yapıyım ki sonra arkamdan noni düzenbazın teki diye konuşmayın kihh kihhh :)

Sevgilimle Haldun Dormen'in "Pazar Günkü Cinayet" oyununa gittik ama ne yalan söyliyim pek keyif almadık. Oyunda birşeyler eksikti sanki, Haldun Dormen'in dili hep sürçtü ve ben aman yine unutmasın yazık adamcağıza diye içimden geçirmekten oyuna bir türlü konsantre olamadım...
Dün ofisimizi güzel bir sarı gacı ziyaret etti, aman o gün pek bir şık pek bir neşeliydi yavrusss taa ki... Neyse açtırmayın kutuyu söyletmeyin keneyi! Bir bööcek ilacı alıp üstüne sıkasım var!
Benim böyle Saba Tümer gibi 32 diş ortada sırıtmama aldanmayın, siz bu suratı bir de 2 gün önce görecektiniz, stresten kalp krizi geçirmeme ramak kalmıştı resmen :P

Ofisten çıkıp doğruca İstiklal'e gittim...

Mısır Apartmanı'nın içinde...

Kristin'in bana bir sürprizi vardı...

Azade Köker bir tablosunda Çukurcuma kolajı yapmış ve tablonun ortasına da Kristinimin butiği Evihan'ın tabelasını yerleştirmişti.

Hemen tablonun yanına geçip bir hatıra pozu verdim ;)
Galeriden çıkınca doğru Evihan'a gittik, kıskanç Gofret kendine bir yüzük aldı hemen :)
Ne zamandır Ayakkabı Perimle gitmeyi hayal ettiğimiz Miss Pizza'da karnımızı doyurduk, pizzalar yendi, şaraplar içildi, kitaplar okundu...
Sonra kahveler içildi...

Ve böylelikle bir haftayı nerdeyse bitirmiş olduk!

Hepinize şimdiden harika bir haftasonu diliyorum! Ben bu haftasonu biraz gevşemeyi planlıyorum umarım planımı hayata geçirebilirim :)

15 yorum:

  1. Hahahaaa süper bir post olmuşş
    Dün akşamki muşmula suratımdan dolayı affınızı istiyorum herşey yoluna girecek inşallaa millet domuz gribine yenik düşüyor ben keneye allah korusun herkese sağlıklı günler diliyorum.
    Ben çok iyiyim herşey yolunda, yoluna girecek, iyim, çok iyiyim, herşey yolunda...aaayyy.
    mucuxxxxxxx

    YanıtlaSil
  2. Haaa bu arada bir dahaki gidişimizde bende o yüzüklerden alacam....bayıldım, bayıldım, bayıldım hepsii çook güzeell!!

    YanıtlaSil
  3. ben mi kıskancım ayol siz kıskançsınız :))) yüzüğümü ayrıcaaaa herkesler çok beğendi çatlayın patlayın ..kırmızıyı da unutmayalım bir gün birini diğer gün öbürünü takıp şöyleeee nonimin yanında parmaklarımı süzdüre süzdüre geçicem :P

    Şaka bir yana nonim olmasa bu güzel el emeği göz nuru cam yüzükleri, kolyeleri, objeleri yapan Kristin'le belki de hiç tanışamayacaktım...Teşekkürler arkadaşım..

    Ayrıca yine ve yine tekrarlayalım bu geceyi.. pizza müthişti ..

    YanıtlaSil
  4. Allah iyiligini versin nonicim:-))soyadi KÖKER olucak:-)))))
    hehehe:-)) muşmulacim Nerminim..düzelmissindir insallah bugun:-))...her zaman bekler ve de cok operim hepinizi:-)

    YanıtlaSil
  5. Yavrusss seni hep neşeli görelim yakışmıyorrr sana somurtmak!

    Kıskanç Gofret
    Kıskanç Gofret
    K-I-S-K-A-N-Ç !!!!
    :)

    Hahahaha Türker nerden çıktı ayol :P Düzelttim şimdi :)

    Kırmızı yüssükten ben de istiyom :)

    YanıtlaSil
  6. iyi hafta sonlarıı :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah mutluluğunuz daim olsun gülümsemeniz hep sürsün inşallah.Ne güzel böyle dostlarla güzel bir hafta geçirmek.

    YanıtlaSil
  8. Diyen çoktur ama ben sana hep kıvırcık salatam demek istedim:)
    Ya tanımam etmem ama anne-ıkı kız-torunlar ee baba da ne tatlı aılesınız.İnsanın muah öpesi geliyor.İstanbulda olsam bi tanışalım kaynaşalım isterdim ama...
    Gülen yüzün solmasın diye klasik bir replikle bitircem çünkü maşallah hep gülüyorsun.

    selin

    YanıtlaSil
  9. Noni stresini atabileceğin bir hafta sou dilerim sana.

    Tablonun yanındaki fötön şahane kuzumm;)

    YanıtlaSil
  10. Neşeniz sonsuz,gülen yüzünüz daim olsun...Maşallah desin herkes...bu cici arkadaşlarıma nazar değmesin:)sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ne güzel kareler güzel günler geçmiş yüzündeki gülümseme eksilmesin hiç sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. noni yaaa çoook tatlısınız her zamanki gibi, gofrete de dedim, aranıza beni de alır mısınız diye :PP neden? pozitif enerjin bu satırları okuyan herkeslere geciyor.

    bi de noni sana bi sorum olabilir mi? senin üstündeki başındaki herşeyleri neden delilerrrr gibi begeniyorum :) bunun nedeni
    a. zevkli hatunsun
    b. pozitif enerjin herşeyi beğenmeme yol açıyor
    c. boğa burcu olduğumuz için zevkler uyuşuyor
    ve d. hepsiii :) evet bence de d !!!
    peki bu kadar şımardıktan sonra o muhteşem kolyen nerden diye sorabilir miyimmmm :P

    YanıtlaSil
  13. mutlu ve stressiz hafta sonları Nonicim :)

    YanıtlaSil
  14. noni ne işle uğraşıyorsun neden bu kadar şıtres oldun??

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler kızlar güzel bir haftasonu geçirdim, relaxxx şekilde başladım yeni haftaya ;)

    a.gizem seni de aramıza alırız tabii neden olmasınnnn :) hem biz blog arkadaşlarımızla bir araya gelip bir kahve içmeyi düşünüyoruz ne zamandır belki o zaman katılırsın sen de bize ;)


    Kolyemi geçen sene almıştım, düşündüm taşındım nerdendi diye ya Boyner ya da Yargıcı tam emin olamadım canım :(

    Ben GM asistanıyım bu yüzden oldukça stresli bir işim var :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...