25 Kasım 2009

Fadu - Ayşegül Sağbaş

Geçen hafta Kristin'im ile Mısır Apartmanı'nın içinde Azade Köker'in sergisini dolaştığımız esnada, bir alt kata inerek Ayşegül Sağbaş'ın "Fadu Seni Yakaladım" sergisini de gezdik. Fadu Karadeniz'de Fatma demekmiş, bunu da öğrenmiş olduk. Rize doğumlu Ayşegül Sağbaş Karadeniz kadınlarının şehre gelmiş hallerini resmetmiş. Farklı bir teknik uygulayan sanatçı malzeme olarak akrilik ve naylon torbaların dokusunu kullanmış. Fadu fiziken çok sevimli resmedilmemiş olsa da ben onun muzır ve şaşkın hallerini çok sevdim :) Bu arada sergi 3 Aralık tarihine kadar Beyoğlu’ndaki Casa Dell’Arte Gallery’de sergileniyor, tüm sanatseverlere duyurulur ;)

4 yorum:

  1. Çok sevdim, keşke yetişebilsem de görsem ben de...

    YanıtlaSil
  2. hahahaaaa bu süpermişş
    çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. harikaa olmusss Nonim:-)))..kendisine de ulasilabilsem keskem..gayt basarili bir tanitim olmus bu:-)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...