23 Kasım 2009

Ay başlık atmayı unutmuşum!

Haftasonu kendime söz verdiğim gibi gevşedim, o kadar ki cumartesi gecesi kendimi tek parça haline getirmem biraz zaman aldı! Gevşemenin bir partisi Şile taraflarında yapıldı, beyne fazla oksijen gidince sonuç bu oldu:
Bakınnn benim beynim yokkk! Beyinsiz Noniyim ben :P
Hiçte bilem! Eksilen parçalarım var tabii ama çok şükür üstte değil altta, 1 kilo 100 gram kadar :) Kilolarımın atası Osmanlılar olabilir mi? Mehter marşı eşliğinde iki ileri bir geri gidip geliyorlar da!
Akşam Şile dönüşü etrafı sis kaplamaya başlamıştı bile...
Pazar günü BKM'de sahnelenen Mağara Adamı'nı seyrettik. Rob Becker’ın erkeklerin ilk çağdan bu yana hiç değişmeyen özelliklerini eğlenceli bir dille anlatan oyunu, Broadway tarihinin en uzun soluklu tek kişilik oyunu ünvanını elinde bulunduruyormuş.
Oyunun bu kadar keyifli olmasında şüphesiz Alper Kul'un büyük emeği var. Mimikleri, çıkardığı sesler, mağara adamı ve kadın taklidi ile Alper Kul tek kelimeyle muhteşemdi! İzlerken gülmekten yerlere yattık! Evli bekar tüm çiftlere şiddetle tavsiye ediyorum ;)
Tüm bu gevşemelerin yanında kalan paketlerimi yaptım. Paketlerimiz kargo elemanımız Miso tarafından itinayla kontrol edilmiştir, gönül rahatlığıyla açabilirsiniz :)
Hepinize güzel bir hafta diliyorum.
Bu arada ben gevşeme modundan sıyrılamadım desem?!

6 yorum:

  1. umarım güzel bi hafta geçirirsin.iyi haftalar nonicim :)

    YanıtlaSil
  2. keyifli geçen bir haftasonu ardından iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  3. Niye senin şu postlarını okumadan geçemiyorum teşekkürler eğlenceli paylaşımların için:D

    YanıtlaSil
  4. Beyinsiz halini pek sevdim ben:))

    Birde kilolarin iyiki osmanli yoksa amerika kökenli olsaydilar alimallah bir gelir bir daha gitmezlerdi:)

    Cok eglenceli bir yaziydi
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Size de iyi haftalar fıstıklar :)

    Anaaa beyinsiz halim daha rağbet gördü kihh kihh :)

    YanıtlaSil
  6. noniiiii çoook tatlısın biliyo musun!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...