17 Kasım 2009

Hüystın vi hev a pırablım!

İlham perim cumadan beri nereye kaçtıysa artık yazma isteği bulamadım... Kış depresyonunun üstüne PMS de eklenince saçlarım elektriklenmiş şekilde dolaştıp durdum bir süre! Bugün kendi kendime dedim haydi silkelen yavru kendini iyi hisset şöyle güzel giyin ve saçlarını savur (heytt be tutmayın beni :) PMS krizinin de etkisiyle dün gece hüngür foşurt zırladığım için gösslerimle uyumlu olacağını düşünerekten bugün kurbağa rengi kazağımı giydim, altına da mini eteğimi... Ayrıca şunu da belirtmek isterim ben işe gelirken giyimime extra özen gösteririm. Ehh bugün birasssçık kısa şöyle 5 karış kadar bir etek giymiş olabilirim. Ama kargo ve kapri pantalon giyip altına da şapşidi terlikler geçirip işe gelenler yaz boyu göz ardı edilipte şimdi beni uyarmalarına teessüf ederim! Bana çok ayıp oldu bence!
Belden aşağısı itinayla sansüre uğramıştır efeeem :P

18 yorum:

  1. göslerimisss yollarda kaldı nerelerdesin :( yapılırmı bu şimdi işyerindekilere sansür yok bize gelince var :((( her zamanki gibi çok şıksın beybiii

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar özenme mi dediler :)

    YanıtlaSil
  3. fıstık gibi bişeysin sen ya yeşil antep fıstığı hihhoho bu fotolarını da çok seviyorum ben nerden bulcaz? bi de biri beni alsın o döneme götürüsn.

    YanıtlaSil
  4. http://www.denizbaran.com/18/11/09 09:16

    yesil cok yakismis sana Nonicim ;)

    YanıtlaSil
  5. bence sen o uyarmanın altında kalmadın.
    gereken ilgi ve saygını hak edenlere sunmuşsundur:)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten uyarı aldınsa bu devirde yuh diyorum o yönetime

    YanıtlaSil
  7. Kim uyardıysa artık, halt etmiş. "Sizin güzelliğinizi seyretmekten çalışamıyorum" mu dedi yoksa :)

    YanıtlaSil
  8. İK dan aldım uyarıyı fazla mini dedi çok dikkat çekiyo dedi ben de ee iyi ya işte bu ay maaşıma extradan bayram harçlığı ilave edersiniz herkesin gözü sayemde bayram etti tabiii demek istedim ama diyemedim tabii :P

    YanıtlaSil
  9. uyari olayi saka di mi? saka oldugunu soyle lutfen... kafayi yemiyim burda!!!!

    YanıtlaSil
  10. bence güzelliğini kıskandılaarr çekemediler :)))

    YanıtlaSil
  11. Pasaklı uyumsuz giyip göz zevkimizi bozanlarada taktir versin bu zihniyet...Çok şıksınız,yakışmış...

    YanıtlaSil
  12. Kıskanma yapmışlar, güzel ve şık giyinenleri hep eleştirirler şekerim ondan aha benim de sık başıma gelen bişi...
    Takmayacaksın ve hıhıı deyip geçeceksin.
    Ayrıca harika görünüyorsun!!
    mucuxxx

    YanıtlaSil
  13. yuhh artıkkk
    ne uyarısıııııııııı

    YanıtlaSil
  14. devlet dairesi mi orası ? hep uyarı alırdım hepde kavga cıkardı... noni özledik yaa nerelerdesin..

    YanıtlaSil
  15. yaaaaaaaaaa noni,
    sen benei yine guldurdun cok yasa emi :)
    yorumun super valla,
    bende olsam zam isterdim :)
    bence guzelligini kiskanmasinlar idye , nazara gelme diye uyarmislardir.
    kem gozlerden sakin diye...
    hep yuzun gulsun bos ver sen onlara :)harika :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de Nişantaşı çocuğuyum
    Ben de çırpı bacağım
    Ben de hala çıtırım (kendimce)
    Ben de mini giyebilirim

    Beni beğendiğiniz için de ayrıca teşekkürler :)

    Şımardım!

    YanıtlaSil
  17. Prima Donna sana cevap vermeyi unutmuşum canım ben bu fotoları genelde all posters sitesinden buluyorum ;)

    YanıtlaSil
  18. Hayret ettim de az kaldı!! Nasıl şey bu böyle?
    Ben de yorumlara gelene dek şaka filan sandım. :(
    Neyse diyeceğim, o sözünü ettiğin kargolu, sandaletli tiplerdendim ben de işteyken bilirsin.
    Ve benzer şeyler bizde de olurdu. hani şanslı taraf bendim genelde ama çok iyi anlıyorum seni!
    Sanırım bunu şöyle bağlayabiliriz; Dikkat çeken insan olduğunda sorun oluyor, aksi taktirde... :)
    Binbir Muck!
    ps:ilk fırsatta bekliyorum.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...