06 Kasım 2009

Kuzucuklarım...

Kuzularım burnumda tütüyor, ne yazık ki teyzelik görevlerimi tam olarak yerine getiremiyorum. Onların Amerika'da olması, aramızdaki saat farkları, benim yoğun çalışma saatlerim ve gündelik koşturmacalar derken onlarla iletişimi aksatabiliyorum, bunu hiç istemesem de... Ev telefonumu nihayet yurt dışı aramalara açtırdım, geçen gün ablamı aradım, telefonu Derin'e verdi, minik kuşum alışmamış ki teyzesinin onu aramasına dili tutuldu sanki konuşamadı sadece kısık sesle ablama "ne diyim anne, ne diyim ben" diye sorduğunu duydum, gülsem mi ağlasam mı bilemedim... Onları çok seviyorum, her zaman hatta çoğu zaman yanlarında olamasam da bunu hep bilsinler istiyorum, belki ilerde okurlar burayı zaten Selinim okumayı yakında çözecekmiş :)

Kuzularımı yazarım da onların yaratıcısı canım ablamı nasıl es geçerim ben! Ablamı inanılmaz özledim... Birlikte geçirdiğimiz eğlenceli anları hatta kavgalarımızı bile özledim :) Kardeşi veya ablası olanlar bilir, beni iyi anlar... Canım ablam seni çok seviyorum, iyi yolculuklar bitanesi, dönüşte anılarını okumayı dört gözle bekliyorum. Luv u :)

Hepinize sevdiklerinizle güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum...

13 yorum:

  1. Canımmm, gerçekten uzakta olmaları çok zor bir durum hem senin için hem onlar için... Özlem çok büyüyor ister istemez, tek teselli sağlıkları yerinde mi?, iyiler mi? , mutlular mı? sorularının güzel cevaplarına kalıyor.. Abla-kardeş ilişkisi çok özeldir , ben de bunu tattım ve ne güzelki tatmaya devam ediyorum ...

    YanıtlaSil
  2. kardeş başka bişii haklısın
    yeğenlerin çok tatlı maşallah çok da güzelller
    en kısa zamanda kavuşmanız dileği ile....:)

    YanıtlaSil
  3. gozlerim doldu...seni cok iyi anliyorum...ne diyebilirim ki, ben de cok ozledim, yegenim de kardesim de burnumda tutuyor...ablanla fotograflarin cok ama cok guzel, ama ben onlari gozlerim dolarak, gulumseyerek inceledim...ne dedigimi sen anlarsin...tez zamanda bu hasret biter insallah temelli olarak...gofrett'in de dedigi gibi, tek teselli onlarin iyi oldugunu duymak...sevgiler & opucukler...

    YanıtlaSil
  4. umarım en kısa zamanda sana bir sürpriz olur belki gelirler :)

    iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  5. Kaç tane arkadaşın olursa olsun kardeş başka birşey. Benim kızkardeşimde 4 saatilik bir yerde oturuyor yinede özlem oluyor gelip çok kalsa bile o özlem hiç bitmiyor. Aynı şehirde gibi olmuyor.

    YanıtlaSil
  6. abla kardeş bu kadar birbirine benzemez:)ne şeker biri sarışın biri esmer

    YanıtlaSil
  7. Hani aglatmaya calisiyorsan basardin daaa.... :( neyse ki su rezil fotolarimiza guldum... seni ve seninle gulmeyi cok ozledim canim kardesim...
    operim kocaman... xoxoxoxoxoxoxo

    YanıtlaSil
  8. ablanla olan fotolarına bayıldım tabi yeğenlerinden ayrı bi güsellik allah tez zamanda kavuşturur inşallah canım.bu arada ablanla olan fotograflardan gördüğüm kadarıyla sizde, ikizimle ben gibisiniz yani milk & chocolate ikisi de ayrı tat :)))))

    YanıtlaSil
  9. o koltuklar hani şu çekmeceli ve raflı olanlardan mı:)) ah mazii ne güzel:))
    noni senin güzel saçların kıymeti çocuklukta bilinmiyomuş galiba.

    YanıtlaSil
  10. çok şekerler yaa maşallah ve tabi siz de bağğğyan :)

    YanıtlaSil
  11. nonicim sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum amerikada yasayan tamda yeni 5 aylik yegeni olan birisi olarak. Ablana soyle sana "magic jack" alsin nasilsa internetin yokmu evinde var, bu magic jacki bagliyorsun internetine aletin diger ucunada telefonunu ohh tum amerikayi istedigin saatte arayabiliyorsun onlarda seni tabi alete bagladigin telefondan.Ben annemlere yolladim ohh super birsey simdi kizkardesimede getiriyorum cok yakinda kesinlikle tavsiye ederim denedim onayladim ,cok faydali bir alet :)Muhtemelen seni yuzlerce lira telefon parasindan kurtaracaktir.
    tik tik
    http://www.magicjack.com/1/index.asp

    sevgiyle kal opuyorum

    esra aytul

    YanıtlaSil
  12. Esra'cım çok teşekkürler, ondan ablam annemlere yolladı ordan konuşuyoruz ama bende netbook var ona da olur mu ki? Bir araştırıyım ben bunu aslında iyi fikir ;)

    YanıtlaSil
  13. sizin gibi olacaklar Selin ve Derin de büyüyünce :) maşallah 4 şekere de :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...