02 Kasım 2009

Liste tamamdır!

Sevgili Ena'ya benden küçük bir hatıra, umarım Almanya'ya kadar uslu çocuk olurlar...
Bu magnet'ı yaparken aklımda Çilekli Pastam vardı hep...
251. okurum Merbills'e esprili birşey göndermek istedim, ortaya şişko tavuk ve bahtsız solucan çıktı :)
Beni superstar Noni ilan eden sevgili Burçin'e ay sonunda Kurban Bayramı olduğunu düşünerek ufak bir bayram magnetı yollamak istedim :) Tam bir Merinos koyunu olduğum için beni de hatırlatacağını düşündüm :)
İzmir'e gidecek olan ahali biraz ağır toplanıyor, ama bu hafta kitaplarla birlikte postalıyorum :)
Bunu deneme amaçlı yaptım ancak büyük ataca yapmak küçükten daha zormuş, denemelere devam edeceğim...
Bu arada ilave etmek istedim; hamurların ilham perisi Etsy'dir... Ne yazık ki iş yoğunluğum nedeniyle artık hamurlara çok nadir vakit ayırabiliyorum :( Yukarıdakileri 29 Ekim tatili sayesinde araya sıkıştırabildim ve listemdeki herkesi tamamlamış oldum ;) Gönlümden herkese hediye etmek geçse de ne yazık ki hamur gönderimine artık son vermek durumundayım... Ama her ay 1 tane sürpriz hamur hediyem olacak, bu aya ait sürprizi de yakında yayınlayacağım...
Hepinize hamur gibi yumuşacık geçecek bir hafta dilerim!

23 yorum:

  1. bu hamurlarıda çok kıskandım , ühüüüü hiçbir zaman senin gibi güzel hamurlar yapamıycammmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika olmuş
    çok beğendim, tebrik ederim ayrıca da :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,tüm yaptıklarınız çok başarılı olmuş bence =) yaptıklarınızda ne çeşit hamur kullanıyorsunuz acaba?Ben de meraklıyım bu işlere ama bi türlü istediğim şekilde bi hamur bulamadım ya çatlama yapıyor ya parmak izi bırakıyor sizinkiler fotoğraflardan süper gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ama Merinos ayrı bi şirin olmuş Noni,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürlerrrrr :)

    Bunları nasıl yaptığımı daha önceden burada anlatmıştım ;)

    YanıtlaSil
  6. Yine harikalar yaratmışsın......ben bu güzel hatıraya sahip olabilenlerden olduğum için çok şanslıyım..sevgiler

    YanıtlaSil
  7. merhaba, bunların kısa bir tarifini vermen mümkün mü acaba? Şu hamuru kullanıyorum, şu kadar bekletiyorum yada pişiriyorum gibi. Ben de oğlumla bir şeyler yapmak istiyorum ama aynı zamanda kalıcı da olsun diye sanırım senin tekniğini kullanmam gerek. Şimdiden teşekkür ederim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Ebrucum teşekkürler tatlısı :)

    Cafe Aroma daha önceden soranlar için bir post yazmıştım, sanırım burda http://nonim.blogspot.com/2009/09/tatilden-dondummm.html yazdıklarım tüm sorularını cevaplar, hamurun bol olsun ;)

    YanıtlaSil
  9. superstarımmmmmm nonimmm aayy cok sevindirik oldum ya zıplayasım var! nasıl güzel bi kalbin var. ee boşuna demedim sana superstarım diye ama bozulma sakın ajdam pekkanım birinci starım sende yanındaki diğer birinci starımsın(dikkat çekerim 2. demedim :))daha elime geçmeden acayip mutlu oldum.emin ol ona baktıkça hep seni hatırlıcam.bu arada seni şımartanlar arasında ben de olucam ama yakında supriz.gosgocamannnn öptümmm

    YanıtlaSil
  10. İnanmıyoruuuum harikasın sen canımmmm benim. Seni çok seviyorum çok tatlısın sennn, muhteşem olmuş bunlar :) bayıldımmmm

    Kocaman öpüyorum nasıl mutlu oldum anlatamam. Harikasın seeeeen :)

    YanıtlaSil
  11. Vallahi çok başarılı Noni:)
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok yeteneklisin Noni, bayıldım hamurlarına...
    Çok şekerler, çok güzeller, çok ciciler!!!

    YanıtlaSil
  13. ben hepsini cok begendim nasil guzel olmuslar ya cok kiskaniyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Ayyy teşekkür ederim beni iltifatlarınızla çok şımartıyonusss yakında tepenize çıkıcam ona göre :P

    YanıtlaSil
  15. Hepsi birbirinden sirin olmus, ama kopekciklere, ve tombis tavuga bayildim.. ;)

    YanıtlaSil
  16. hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. portlek gozlu tavuga bayildim :) selcuk erdemin karikaturlerinden cikip gelmis gibi!!! :) eline saglik bitanem...

    YanıtlaSil
  18. hepsi çok güzel, yine şahanesin Noni :)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürleeerrrr ayyy bu gazla hamurlarımın başına oturup yapmak istedim şimdi :)

    YanıtlaSil
  20. merhaba ben bugün tanıştım blogunla harika olmuşlar ellerine sağlık çok güzel hepsi özellikle ayraç ve tavuga bayıldım ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  21. Ena anneleri bekliyor cimcimelerini;) Büyük sevgiyle ve heyecanla bekleniyorlar ;)

    Ellerine saglik canim, KS KS

    YanıtlaSil
  22. Ayyy şımarık bir kıssa çevirdiniz beni :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...