04 Kasım 2009

Mööööööö

Bu kitabı geçenlerde D&R'da gördüm nassı yani dedim sonradan düşününce aslında bunun tüm kız arkadaşlarıma tavsiye edebileceğim süper bir kitap olduğuna karar verdim! Kendilerini üzen veya gıcık eden hırtolara özel günlerinde (doğumgünü, sevgililer günü vesaire) hediye edebilirler. Bence içini açıp bakmalarına bile gerek yok, kapak mesajı gayet net veriyor :) Bunu aldığında teşekkür edip üstüne bir de sizi şapur şupur öpen bir hırto ile beraberseniz o halde buğday çimi kokteylinizi yudumlarken bu kitabı birlikte okumanızı tavsiye ederim kihh kihh :)

14 yorum:

  1. Hahahhahaaa iyimiş gerçektten yalnız benim almam gerek mi bak şimdi karar veremedim :))))))

    YanıtlaSil
  2. Senin alıp allı pullu bir ambalaj yapıp keneye postalaman lazım beybi :)

    YanıtlaSil
  3. hehehe süper bir kitap çevremizde o kadar kişi var ki bununla gelişimini tamamlayacak olan:)

    YanıtlaSil
  4. Bencede kapak herseyi kisaca anlatiyor.. :D

    YanıtlaSil
  5. hahah gecenlerde ben de gordum bu kitabı..yanimdaki ÖKÜZ bir arkadasima gösterip aaa bu kitap tam senlik dedim...hala bisi annamadi ÖKÜZ:-))))

    zaten ertesi gun de tum öküzlügünü yapti...öküz öküzdür degisim olanaksiz maalesef:-)))

    öptüm çok

    YanıtlaSil
  6. hehee bayildim yaw kitabin kapağindaki jön cok tanidik geldi bana. bütün öküzlere armağandir!

    YanıtlaSil
  7. Hahahahah tüm öküzlere armağanımız olsun o halde :) :) :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy hayatimda ilk defa bir inegi opmek istedim... surata bak yaaa.... haha :)

    YanıtlaSil
  9. :)
    işte bu neşeli bir kız diyorum her okuduğumda

    yeri geldiii



    ruh ikizini ararken ruh öküzünü bulanlara acil yardım paketi çerçevesinde faydalı bilgiler de varsa içinde...
    daha ne olsun

    hizmetlerin a+ hatta+++
    :))

    YanıtlaSil
  10. hahaa :D çok komik. ne güzel bir kapak, ne güzel bir kitap ismi :)

    YanıtlaSil
  11. ahahahaaaa kıss yandaki oynak karı kılıklı herifin dansını sana yaptırmam mıııı ben ayy çok güldüm :))))))))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...