09 Kasım 2009

Viva la Riva !

Dün havanın güzelliğini fırsat bilip Riva'nın yolunu tuttuk...
Hava mis gibiydi, ama beni temiz hava çarptı desem?!
Yemin ederim günün sonunda anesteziden uyanmaya çalışan tipozlardan farksızdım!
Ebru'nun aldığı kara kedili kolyemi taktım ;)

Buradaki kotumun pembesini giydim :)
Gördüğünüz gibi temiz hava beni tokatlamadan önce oldukça enerciktim...
Canım annemin saçında Ayşegül'ün papatyaları...

Boynunda Evihan'ın melekleri vardı :)

Aneyyy yavri beni kumsala kaldiriii yok mu kurtaran biriiii :)

Bu sefer sondan başa gidiyorum... Gelelim cumartesi gününe... Ben haftalar öncesinden bir diş doktoru randevusu ayarladım, cumartesi günü bir heyecan gittim ama Kastamonu sepetimi dişçi koltuğuna koyar koymaz elektrikler gitmesin mi! Hay anasını dedim yattı bizim muayene! Sanki tekrar o koltuğa oturmayacakmışım gibi dolgudan yırtmanın verdiği keyifle bıyık altından pis pis sırıtarak terkettim kliniği... Sevgili dişlerimi son defa tatlı ile ödüllendirme maksadıyla caddedeki Krispy Kreme'e uğrayıp Necmi Yapıcı'nın da tavsiyesiyle karamelli donut'ı bir güzel mideye indirdik :)

Sonra Maslak Tim'e gidip 2 buçuk saat süren "Singin' in the Rain" müzikalini izledik, çoook beğendik. Sahnede gerçekten yağmur yağdığında ise çok şaşırdık!

I'm singin' in the rain, Just singin' in the rain, What a glorious feeling, And I'm happy again!

Umarım sizin haftasonunuz da güzel geçmiştir... Benim çarşamba günü için biraz hazırlık yapmam gerekiyor, şimdilik çav bambinos :)

10 yorum:

  1. Canım Riva gerçekten çok güzeldir..Özlemişim..Fotoğraflar da bir harika...
    elbise çok yakışmış...Maşallah benim cici arkadaşıma
    bu arada pisiyi beğenip kullanmana çok sevindim...:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar masal gibi olmuş. çok güzel görünüyor Noni. Mutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  3. şahne bir müzikal :) fotoğraflar çok güzel,çok da güzel çıkmışsınız,annenin başındaki çiçekli taç ayrıca çok güzel çok da yakışmış

    ps:bu arada olurda bir gün yolda karşılaşırsak ve kedili kolyeni takmış olursan isticem :)(bu ihtimal çok düşük ama olsun :))çok güzel kolyen

    YanıtlaSil
  4. annene bayıldım...maşallah çok genç :) hürmetlerimi ilet lütfen

    YanıtlaSil
  5. Nazannesi9/11/09 23:00

    Cnm Noniiii!! ;)
    İçim açıldı yine okurken..
    Naz'dan sonra sanki herkes ben gibi yaşıyor sandığımdan daha da bir iyi geliyor.. :)))))

    Ben ne kaçırdım??? Çarşambaya ne hazırlığı var?? Kim geliyor, kim gidiyor??? Neler oluyor Noni??
    Muck!

    YanıtlaSil
  6. nasi guzel haftasonu
    nasi imrendim (:
    benim haftasonum bu gundu :))

    YanıtlaSil
  7. Ahh Nonicim, benim de bir hayalim var, Istanbul'da iyi bir is bulup, tum parami biletixe dokmek gibi :))
    Bu hayali 1 seneligine de olsa yasamak icin neler vermezdim.
    Seni izleyerek biz de gitmis, gezmis, yemis icmis kadar oluyoruz,
    Sagol varol.

    Gul

    YanıtlaSil
  8. fotoğraflara bayıldım, mümkünse sevgülü seni bir ömür boyu aşk yuvasına kaçırsın :) kurtaranda olmasın :)

    öperim kocaman canımm

    YanıtlaSil
  9. Yaaa nonişko,
    aşk etiketine öylesine bastım ve karşıma ilk bu yazı çıktı.. bişi demeden geçemiyeceğim eski bi yazı olsa da: sen ne güzel hatunsun yaa noni :)

    YanıtlaSil
  10. Gizemcim çoook teşekkür ederim şımarttın beniiii :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...