11 Kasım 2009

Züprüzzz


Ben hani hamur yapıyorum ya...
Hani siz yaptığım o hamurları çok beğeniyorsunuz ya...
Hani ben her ay bir kişiye sürpriz hamur hediye edicem demiştim ya...
Buraya kadar konu ilginizi çektiyse o zaman okumaya devam edin lütfen :)
Sürpriz hamurumu tamamladım, ama kazanan kişiyi açıklayana kadar ne olduğunu söylemeyeceğim, evet biliyorum çok pislik bir kıssım ben hee hee :)
Şincik sürprizi kazanabilmek için yapmanız gerekenler:
1. Followers listeme dahil olun,
2. Ne kadar şahane bir insan olduğumu blogunuzda yazın,
3. Hatta camı açıp Noni seni çok seviyoruz diye bağırın,
4. Akşam saat 20.00'de ışıklarınızı 3 defa yakıp söndürün,
5. Bana bir düzine çiçek gönderin mümkünse ayçiçeği olsun, çiçek bulamazsanız çekirdeği de olur, çitliyo seviyorum biliyorsunuz!
6. Madde 1'e geri dönün :)

Umarım bu saydığım maddeleri yiyen bir keko yoktur aranızda :)
Yavrular tek yapmanız gereken bu yazıma yorum bırakmak o kadar, yorum bırakan herkesi kuraya dahil edicem ve yarın kazananın kim olduğunu açıklıycam, he içinizden bana saydıran çıkarsa o kişi diskalifiye edilecektir ona göre :)

Van tu tri

Geri sayım başladı gari :)

74 yorum:

  1. selam, sabah 08,55 ve birazdan gireceğim toplantıya hazırlanmam lazım ama ben yazdıklarını okuyorum ve içimden ben istiyorum ben istiyorum o hamurlardan diye bağırıyorum:)
    seni, anneni ve ablanı uzun zamandır takip ediyorum, günüme neşe katıyorsunuz, başka hayatları okuyarak kendi sıkıntılarımdan kurtuluyorum ama benimki tatlı sıkıntılar çünkü evleniyorum:)) 21 kasımda yani haftaya cumartesi sevdiğim adamla, sevgilimle, bi tanecik tomtişimle evleniyoruz ee haliyle çekilin kızlar o hamurlar benimdir:) hatta bugün servisin gelip kuracağı buzdolabımızın üzerine bir magnet yaraşır di mi:))
    çok öper toplantıya doğru koşarımmm:)

    YanıtlaSil
  2. Noni ben kazanmak istiyorum ayrica twitter da dahil olmak uzere takipteyim =)

    YanıtlaSil
  3. komik kadın noni
    ben daha önce hamur hediye edilmiş ama yinede bayılan ve süprüz bana çıksın isteyen bir yüzsüzüm kabul ediyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Görüyorum ki henüz yorum yok yada onaylanmışı yok. Ama hamur için değil sabah sabah bana verdiğin bu pozitif enerjiye teşekkür etmek için yazıyorum bu yorumu. Ama hamur da olsa fena olmaz hani. :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. istiyoooruuumm.hem benim dooomgunumdu 10 Kasım:)

    YanıtlaSil
  6. heycanla beklielimmm

    YanıtlaSil
  7. günaydın her sabah ilk işim bloğunu açmak oluyor süprizlere bayılırım :)

    YanıtlaSil
  8. noniciiiim yazılarına bayılıoum her gün mutlaka sayfana bakıoum acaba yeni bi yazı var mı die çok severek takip edioum sanki tanıdığım ama uzaktaki bi arkadaşımsın..hamur işin içine girince hemmen bi yorum bırakıverdim..normalde blogum olmadğndan yorum bırakmayı sevmioum ama çk nadirde olsa sana ve ablana yazıom:))
    burcu

    YanıtlaSil
  9. Noni, ben de dahil olmak istiyorum cekilise cunku cok cok seviyom hamurlarini ve seni:)

    YanıtlaSil
  10. evet o kişi benim hissedebiliyorum sende hissediyormusun noni:)
    milli piyangoda amorti bile çıkmaz ki bana o kadar şanssızım:)

    YanıtlaSil
  11. simdi sansim donerde bana cikarsa ablana kiyak gectin, torpil var der herkes yaaa di mi? mucx

    YanıtlaSil
  12. Blogum olmasa da bende katılmak istiyorum, lütfeeen..

    YanıtlaSil
  13. anneeee bende istiyorum banane banane (bu arada yerlere yattım tepiniyorum):))))

    YanıtlaSil
  14. tubiştubiş11/11/09 10:13

    sonucu heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Çok yaratıcı ve çok sevimli bulduğum hamurladan ben de istiyorum. Ayrıca bakalım benim kedim ne yapacak onları görünce? Hep senin kedilerinin hamurlarla ilişkisini gördük. Söz ben de benimkini fotoğraflayacağım.
    Bu arada hayatımda ilk defa çarpık bacaklı Barbie görüyorum hahahahah.
    Nerden buldun bu fotoyu?

    YanıtlaSil
  16. ben buzdolabıma astım gidip gelip bakıyorum, her baktığımda yüzümde gülümnseme oluyor. beni dahil etme canım haksızlık olmasın. Ben mutluyum :)

    YanıtlaSil
  17. Noniciiim, sana biraz uzak kaliyorum ama :I bende istiyoruum

    YanıtlaSil
  18. Geçen gün yayınladıkların çok harikaydı. Blogunu takibe yeni başladım. Çok eğlenceli pozitif birisin. Enerji saçıyorsun resmen. Hep gülsün yüzün... =)
    Bloglarda yayınlanan takı toka gibi şeyleri aaa ben bunu yapabilirim diyerek onlardan esinlenerek daha farklı şeyler yapmayı becerebiliyorum ama gel gör ki bu hamur işini ı ıh beceremiyorum. Öyle bi kabiliyetim yok. Bende istiyorum diyorum o yüzden. Umarım bana çıkar.

    YanıtlaSil
  19. hamurlar o kadar güzel ki ya çıkarsa diye ben de dahil olmak isterim :)

    YanıtlaSil
  20. yaaa benim mesajım niye yayınlanmıyor

    sevilay

    YanıtlaSil
  21. noni'nin ellerinden çıkmış, sevgi ile yoğrulmuş bi şeyi kim istemez :)

    YanıtlaSil
  22. Şans benden yana... :)

    YanıtlaSil
  23. Şanssızımdır ama denicem çünkü hamurların da senin kadar şirin.

    YanıtlaSil
  24. Ben cok pis birisiyim :)))Ben ataçlardan istedigim icin bi daha kuraya girmek istiyorum.

    Cikmaz demeyin sansinizi deneyin misali bi deniim dedim :))

    Gul

    YanıtlaSil
  25. Yaşasın belki bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  26. Yaşasınn :)
    Noni'den hatıra ihtimali var :-)

    YanıtlaSil
  27. isteyenin bi yüzü vermeyenin.. :) biliyom ben merinosuma yeni kavuştum ve çok sevindim benim için tasarladığın koyunuma(bu arada adını MENİ koydum)ama ben yine istiyom.7 Aralık dogumgünüm o anlamda yanii yoksa kimseciklerin hakkını yemek istemem :p öptümmm canımmm seni mcx mcxxxx

    YanıtlaSil
  28. hihihih ben de züprüzzz istiyorum nonicannnn :))))

    YanıtlaSil
  29. ben de istiyorummmmmmmm :)

    zeyneb öztürk

    YanıtlaSil
  30. Sessiz bir okur olarak bugün ortaya çıkmaya karar verdim ama sebebim başka ;yaptığın bu muhteşem magnetleri ben kursa gitmeden nası yaparım önerilerini bekliyorum :)

    Sarajevo'dan sevgiler..

    nurlu.bahar@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. İstiyorum stiyorum bende istiyorum:))Secret secret işe yara belki :)))))

    YanıtlaSil
  32. Şimdi Kerem'i bağırtıyorum camdan;))

    YanıtlaSil
  33. herkse kendince evleniyorum, doğumgünüm, yeni dolabım vs yazmış.ben de bunlardan hiç biri yok ama senin eğlenceli yazılarını okumak bile günüme renk katarken bir de evimde sana ait bir obje olması daha da renkli yapar... sema

    YanıtlaSil
  34. sessiz ve derinden takip ettiğim bloguna 2. yorumum bu. o hamurlar çok tatlı, evet istiyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  35. cocoshanel11/11/09 13:44

    iste senin bu deli hallerine vurgunum be nonim :))

    YanıtlaSil
  36. tabi ki ben de istiyorum :)kim istemez ki

    YanıtlaSil
  37. persephone11/11/09 14:24

    yaptıklarının hepsi birbirinden güzel noni..şanssız biri olarak eğer bana çıkarsa uğurum olarak hep saklayacağım ;)

    YanıtlaSil
  38. beni de yaz noni ... :)

    YanıtlaSil
  39. beni de yaz belki ben çıkarım şans belli mi olur :)

    YanıtlaSil
  40. bu yan taraftaki kilo olayına feci takılmış durumdayım acilen benimde kilo vermem lazım tartılar benden yana diil 51'i gösteriyo.nonişim bi hal çare bulursan beni de dürt zira 61'leri görme ihtimalim beyimde uçuşuyo.ama hiç rejim modunda da diilim :((((

    YanıtlaSil
  41. bende hamııırrr isteriiimmm

    YanıtlaSil
  42. bende istiyorum hemidee kedili olanındann lütfenn :))

    YanıtlaSil
  43. Noni'ciğim yine süprizinle neşe saçmışsın...Beni dahil etmen için değil,sana da neşeli günler dilemek için yazıyorum...Ben daha önce gönderdiğin şanslı kişilerdenim...Haksızlık olmasını istemem...:)sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Şansımı denemek istiyorum. Sevgiler Zerri Kubas zerrin@vicem.com.tr

    YanıtlaSil
  45. süprüz süprüz inşallah pisidir noni ;)

    YanıtlaSil
  46. yaaaa noniiiiiiiiii
    inanmiyorum ne kadar hayranin varmis
    ben tam yazayim dedim baktim 47 mesaj varrrrrrr
    inanamadimmmmmmmmm..
    neyse ben murphy kanununu uygulayip yapmamizi soylediklerini yaptim.. inan bana ama mevsim musaid olmadigi icin aycicegi gondermiyorum... birdahaki yaza insallah. ama yuregimdeki sevgi cicekleri hep seninel... hatta bunlari yazarken teker teker sana geliyo haaaa unutma.
    biliyormusun ne zaman buzdolabima baksam, kimse duymasin pis bogaz oldugumu, aksam her daim kullaniyom buzdolabini :), enin sayende harikalar diyarina gidiyorum ve ne kadar sansli oldugumu dusunuyorum :)
    haaa bir de unutmadan, ben deliyim ya senide kendim gibi deli gordugum icin pek ama pek cok seviyom. zaten sizin aile benim icin bir baska :) hadi bakalim sirayi diger mesajcilara biarakayim. harikalar diyarindan bye bye :)

    YanıtlaSil
  47. ben de ben de ben deeeeeeeeeeeeeee
    Gorki :)

    YanıtlaSil
  48. Ben de istiyorum.Noni senin hamurlarına bayılıyorum.Eğer bana gönderirsen gerçekten çook sevinirim.Ama benim için hamurdan daha değerli birşey var o da Follower listeme dahil olman. Blogumu açalı daha bir ay bile olmadı.Yazılarını sıkı sıkıya takip ettiğim birinin benim yazılarımı okuması beni çok sevindirir.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  49. Huhu bende istiyorum sekizde dışarıya bak sen gene de bence:p

    YanıtlaSil
  50. ödül avcısıyım ben, beni de ekle :)

    YanıtlaSil
  51. Allaaaahhhh nonik hamurlarr istiyorumm eveetttttt:D

    YanıtlaSil
  52. bende istiyorum o guzel el emegin hamurlardan
    o kadar isin arasinda ona da vakit ayiriyorsun ya hayranim sana:))))

    özge tuna

    YanıtlaSil
  53. bi şansımı deniyim dedim:D

    YanıtlaSil
  54. Ay bi heyecan bi panik şimdi :)

    YanıtlaSil
  55. bende istiyorum o güzellerden bir tane, benimde şansım varmı acaba.

    YanıtlaSil
  56. tanısmasakta artık herkesle tanısıyo gibisin:) bende hamura bakıp tatlı hatunu hatırlamak için sansımı denemek istiyorumm!!

    YanıtlaSil
  57. Aaa süpermiş.
    Kesinlikle çok isterim :)
    Ellerine sağlık şimdiden.

    YanıtlaSil
  58. Harikaydi hepsi, eminim supriz olan hamur da harikadir...

    Bana cikar mi bilmem ama keyifle takipteyim...

    :)))

    YanıtlaSil
  59. hiç bi zaman hediye kazanma, şans oyunları vs. şansım dönmedi benim feci şanssızımdır. o kadar ki bunu bildiğim için de hiç bişiye katılmam kolay kolay.
    Ama ben yaptıklarına bayılıyorum ve şanssızlığımı görmezden gelip katılıyorum(:
    evet istiyorum istiyorum istiyorum!:)

    YanıtlaSil
  60. Ben de ben de !!!!

    Bayılıyorum Nonicim yaptığın hamurlara ! Şimdiden 57 kişi olmuş ama bana ne bana ne!! Ben de katılıcam !!!

    YanıtlaSil
  61. nonicim inşallah ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  62. noniiii bana da süpriizz :)) lütfen lütfeeeeen :P belki de şans bana güler de süprizi kaparım??

    YanıtlaSil
  63. istiyorummm istiyorummmm kesin çok esprili bişidir:)

    YanıtlaSil
  64. Noniş, bayılıyorum ben hamurlarına, sana da:)
    Pek şanslı değilimdir böyle kuralarda; ama belki kırarım şeytanın bacağını senin hamurlarınla:)

    YanıtlaSil
  65. görünce yaptıklarınızı ben deeee aldımm bir hevesle aynı hamurlardan.ama tırtılın kafasını kızım kopardı,daha önce böyle bir köpek görülmedi.yani yetenek yok belki şansım vardır:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  66. noni seni bugün buldum ve bayıldım ama bu arada bu hamur işini sen yutmuşsun ben yaptıklarının bir tanesini yapamam.e ne yapalım buda yetenek sanırım sizler almışsınız bana kalmamış;))))))sevgilerle nonicim......

    YanıtlaSil
  67. bizede gönderrrr bekliyoruz baayyyy

    www.durugunlerimiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  68. Nonim hani benim mesajım :(
    Süpriz için bende şansımı denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  69. Pepinom'a sans ver noni yaa. Neden mesajımı kabul etmedin ki ? :(

    YanıtlaSil
  70. Yaptığım hamurların bu kadar beğenildiğini bilmiyordum, ilginiz için çooook teşekkür ederim :) Artık oylamayı yapacağım için yorumlara kapatıyorum, kazanamayanlar kendini lütfen şanssız hissetmesin, bu sürprizler her ay tekrarlanıcak ;)
    Öpüldünüz kıssslaaarrrr :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...