09 Aralık 2009

Aralık Ayının Sürpriz Hamuru



Aralık ayının sürpriz hamuru için oylama başlamıştır :)

Bakalım bu ayın şanslı kazananı kim olacak?

Biliyorsunuz tek yapmanız gereken buraya ben de istiyommm diye yorum bırakmanız, başka bir şart koşmuyorum. Kedi veriyorum derim kimse burnunu çevirip bakmaz şimdi hamur için gelecek yorumlara bakın hele! Miso ve Tarçın için hepi topu 17 yorum geldi zaten onun 2 tanesi godik bana ait kaldı mı 15 yorum, onun içinden de isteyen bir tek Derya çıktı o da beyine danışmak istedi, hay ben böyle şansın! Böyle benim gibi hem bir güzellik yapıp hem de söylenen başka lanet bir blogger yoktur heralde :) Kendimden tiksindim ha! Bu yazıma yorum gelmese ne güzel ağzımın payını alırım di mi ama hee hee :) Neyse siz beni böyle çatlak matlak kabul ettiniz artık! Ay bugün çok konuştum tamam kabul susuyorum! Çekilişi bu şekilde yapıp kazananı cuma günü açıklayacağım. Lö şans diliyorum, oruvaa madamlar !!!

51 yorum:

  1. bu yazıdan sonra korka korka yorum bıraksamda, söylicem işte : bende istiyoruuuuummmm :)

    YanıtlaSil
  2. bende istiyorum o hamurlardan mümkünse.kediyide isterdim ama evdekiler istemez.yoksa bayılıyorum kedilere ablamın 3 aylık ankara kedisi var nasıl yaramaz ve güzel anlatamam çokda temiz.çok önceden kedi beslemiştik canımız çıkmıştı tuvaleti öğretene kadar kedilerde akıllı oldular galiba.bu kedi misafir olarak bize geldiği zaman tuvaletini yapmıyor evine kadar tutuyor.

    YanıtlaSil
  3. caponya kabul ediliyor mu???
    kabulse bende isterim

    YanıtlaSil
  4. ben istiyorum,hem de çok şiddetli :)))

    YanıtlaSil
  5. istiyorum istiyorum istemek de istiyorummm =)

    YanıtlaSil
  6. galiba bende istiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Nonim yaa kedi sevsem inan sahiplenirdim ama sevmiyorum. :(
    Bu sebepten diskalifiye olmam umarım :)
    Hamurlarını çok seviyorum ve biri benim olsun lütfennnnn.
    Çoooook istiyorum :)

    -pepinom-

    YanıtlaSil
  8. Ingiltere de kabulse, bende isterim :)))

    YanıtlaSil
  9. bende bende bende cok istiyorum....
    xxx

    YanıtlaSil
  10. bende istiyorum ama belcika :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de istiyorum hem de çooooooook

    YanıtlaSil
  12. kuzuuuummm korkmuyorum direk görür görmez yanaşıveriyorum yanına :)
    istiyorummm :)

    YanıtlaSil
  13. ben daha ilk kez istiyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Nonii hamurlarının hepsi benim olsuuun :)

    YanıtlaSil
  15. bu konularda çok şanssızımdır ama deneyeyim bakayım küçük bi ihtimal ya tutarsa olayı.zati 7 aralık doğumgünümdü kimsecikler hediye almadı :((( doğumgünümün şansına bende katılmak istiyom nonicim.onyüzmilyonkezöptüm:))

    YanıtlaSil
  16. Bu sefer Zonguldaktaki bana...

    YanıtlaSil
  17. Ben de isteremmmmmmm..... Nurdan :P

    YanıtlaSil
  18. isterim isterim bende isterim.selvi....

    YanıtlaSil
  19. ben de istiyorum..

    elif

    YanıtlaSil
  20. bu ay benim sansim olsun bana gelsin hamurcuklardan

    YanıtlaSil
  21. Noni blogunu bayadır gizliden gizliden okuyorum.Bu zamana kadar yorum neden yapadım bilmiyorum.Ama yazılarını keyifle okuyorum.
    Bize de beklerim,kediler kadar bebeleri de seversin herhalde:))

    Ha bu arada ben de isteyeyim hamurunu,anahtarlığım yok biliyor musun,anahtarlık yaparım.Olma mı?

    YanıtlaSil
  22. persephone10/12/09 00:52

    üniversitedeyken bi kedim vardı ama onu bırakacak kimse bulamadığım için ün.bittiğinde sokağa bırakmak zorunda kalmıştım.çocuğunu terk eden anneler gibi hissetmiştim :( seni çok iyi anlıyorum sevgili noni..umarım onlardan ayrılmadan sorun çözümlenir..
    hamurlarını çok beğeniyorum.bakalım bu sefer şanslı olabilecek miyim

    YanıtlaSil
  23. istioruuum.. geç mi kaldım.. :S

    YanıtlaSil
  24. hamurlardan bende istiyorum elime alınca ezilcek gibi geliyo cok hosuma gidiyo. hamur alıp oynıcam bende. bu bir random a katılma mesajıdır.

    YanıtlaSil
  25. O güzel hamurlarına bayılıyorum.Bende istiyorum

    sebilay

    YanıtlaSil
  26. Yüksek sesle bağırıyorum duy beni bende istiyorummmmmmmmmmmmm:))

    YanıtlaSil
  27. bende istiyorummmmmmm :))

    YanıtlaSil
  28. İlahi Noni kedi ile hamuru nasıl bir tuttunki anlamadım. İstersen sayfalarca fark yazabilirim. Neyse elimle yüzümü kapatarak bende istiyorum:))

    YanıtlaSil
  29. rose china10/12/09 09:58

    bende istiyorum...

    YanıtlaSil
  30. yılın son ayı ugur getirsin diyerekten hamurcuk istiouuuummm nonicim:)
    burcuuuu

    YanıtlaSil
  31. Ben de istereeeem.
    Hamuuur oyuncaklardaaan..
    İbrahim Tatlıses edası ile okunsun lütfen. :)
    Sevgilerr..

    YanıtlaSil
  32. önceki çekilişte benim olmalı o hamurlar ben evlenmek üzereyim demiştim olmadı, bu sefer evlendim de geldim belki benim olur
    ben de isterimmmm

    YanıtlaSil
  33. Bana da yer var mı? bende istiyorum...

    YanıtlaSil
  34. hamıırr istiyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  35. ama ben de ben de istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  36. Bakalım bu sefer şanslı kişi ben olabilecek miyim:)

    YanıtlaSil
  37. ben de istiyorum noniiiiiiiiii :)
    Görkem

    YanıtlaSil
  38. çok istiyorum çok çok çok(:

    YanıtlaSil
  39. Benim başım kel miiii
    Ben de istiyorum, çünkü çoooooook şirinlerr = )

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...