04 Aralık 2009

Ayna ayna süle bana beya!

Sonra o bana dedi ki
Sen dedi
Her gün dedi
Farklı farklı giyiniyon dedi
Al dedi
Modanı da al
Git dedi
İç sesim bana dedi ki
Al dedi
Git dedi
Ayyy biri beni durdursunnnn lütfeeen! Bugün bütün gün ağzımda bu hatunun al dedi git dedi'si vardı :P Biz kadınlar PMS dönemlerimizde neden her bir şeye takıyoruz ve takılıp kalıyoruz biri bana bilimsel olarak açıklama yapabilir mi??? Normalde hoşuma giden şeyler bu dönemde acayip sinirime dokunuyor. Mesela iltifatlar, hangi kadın sevmez öyle di mi? En gıcık olduğumuz biri bile bize iltifat etse hemen sempati duymaya başlarız o kişiye, aha bu kadar yelkenler foradır bizde! Ama bugün yok yok yok iltifatlar nasıl sinirime dokundu size anlatamam, kendimi hayvanat bahçesinde melül melül incelenen şebekler gibi hissettirdi, beni rahat bırakın üleeyyynnnnnnn diye bağırasım geldi!!! (ayyy Gofretim ve Polly'cim burada sizi kastetmiyorum yavriler üstünüze alınmayın sakın ;))
Neyse PMS krizimi geçelim... Süpper eğlenceli bir websayfası keşfettim: Polyvore ! Vallahi tüm kadınlara tavsiye ediyorum, girip üye olun kendinize farklı kombinasyonlar yaratın alışveriş krizinizin azaldığını göreceksiniz ;) Ben cuma, cumartesi ve pazar için 3 farklı ve tamamen beni yansıtan kombinasyonlar yarattım bakalım beğenecek misiniz?

Ben bunları kendi çapımda yaparken Gofret Hanım benimle bayağı bir dalgasını geçti, kendimi o kadar kaptırmışım ki gerçekten alışveriş yapıyor gibi keyiflenmişim, ezik Noni ezik Noni diye eğlendi benlen! 3 tuşluk zevki bana çok gördü hain yavru!!!
Galatamoda 9-13 tarihleri arasında yine Galata meydanındaymış olley!!! Haftaya kızları toplayıp makinemi de alıp mutlaka gidiyorum! Kristinim Evihan da yine orada olacak mı? Geçen seferki Galatamoda'dan ben çok keyif almıştım, elimde şarabım müzikler ve standlarda bir sürü takı ve giysi ile kendimden geçmiştim de sadece nakit ödemelerin geçerli olduğunu görünce kendime gelmiştim :) Bakalım bu seferki nasıl olacak?
Bu arada size bir sır veriyim mi? Ben hayatımda kredi kartına nokta koydum evet n-o-k-t-a! Bunu nasıl başardım hala kendime hayret ediyorum! Kartsız yaşam nasıl bir mutluluk ve "hafiflik" size anlatamam! Sanki Tibet'e gittim manastıra kapanıp kendimi meditasyona verdim ve arınıp geri döndüm :) Herkese tavsiye ediyorum, biraz zorlanıyorsunuz, belki eski alışkanlıklarınızı ortadan kaldırıyorsunuz ama gelecek aylara dönük x3, x6, x12 taksitlerin olmadığını bilmek herşeyden önce ruhunuzu hafifletiyor... Hepinize hafif ama mutlu bir hafta sonu diliyorum!

12 yorum:

  1. haklısın noni pms zamanı çevremdeki herkese acıyorum herşey sinirime gidiyor en çokta erkek arkadaşım çekiyor bi şey soruyorum mesela evet desede kızıyorum hayır desede:)zavallım alışmış olacak ki artık direk nasıl olsa yiyeceğiz o dayağı kaçış yok diyerek teslim oluyor:)
    para mevzusuna gelince,gözlemlediğim kadarıyla yeni ilişkiye başladın başlayalı daha sıkıcı değil ama daha tutumlu bi kız oldun,bunda erkek arkadaşının payı vardır diye düşünüyorum(evet işi gücü bırakıp sizi düşünüyorum)öyleysede değilsede takdir ediyorum tutumlu olmak hep maddi hemde manevi açıdan bizi rahatlatır.Evet kıyafetler çok güzel ayakkabılar süper hele o incik boncuklar şeker gibi hepsini alasın gelir ve güzel hiç bitmez herşeyin daha güzeli hep çıkar.Ben şunu yapıyorum alışverişe çıkarken buna ihtiyacım var mı ne kadar ihtiyacım var?bu soru hep kafamda,evet bugün elimiz ayağımız tutuyor paramızıda kazanıyoruz ama geleceğimizide düşünmemiz lazım değil mi kızlar:)
    ay ne çok konuştum ben bile sıkıldım kendimden.
    kısacası seni ve kedilerini çok seviyorum noni!!!

    YanıtlaSil
  2. bende geçen hafta ezberledim Noni bu şarkıyı :D kadından daha güzel söylüyorum artık. şu pms nelere kadir.

    birinci kombinasyonuna bayılım ;)

    kartsız mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle Pazar kombinine bayıldım Noni!
    İyi haftasonları diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kombinasyonlara bayıldım süperler.Umarım eğlenceli ve huzurlu bi haftasonu geçirirsin.

    YanıtlaSil
  5. kredi kartı enteresan ya ne onla ne onsuz :S

    YanıtlaSil
  6. az kalsın alınıyordum valla nonicim :)
    kıl payı kurtardın ;)
    şu galatamodaya giderken bana da haber versenize.
    bütün kızlar toplandık durumuna dalayım ben de bodozlama :))

    poly

    YanıtlaSil
  7. Aaaa cumartesi gidiyoruz polycim seni de beklerizzzz ;)

    YanıtlaSil
  8. Tubacımmm güzel yorumun için çok teşekkürler tatlısı buraya koymadım ama nedenini biliyorsun ;)

    YanıtlaSil
  9. Noni madem match yapttın ben o ilk koyduğun tül eteği istiyom hemde hemeeennn..
    :))

    YanıtlaSil
  10. Etek H&M yaflusum artık açsınlar İstanbul'a bir mağaza di miii yeter beklediğimiz!

    YanıtlaSil
  11. Tanrım ! sen süpersin xD blogunu uzun zamandır takip ediyorum ama bir yorum yazamayacak kadar üşengeç olduğum için maalesef bu ilk yorumum (:
    Çok eğlenceli , komik , güzel fıstık gibi bir kızsın.En çok merak ettiğim şey bu harika siyah-beyaz fotoğrafları nereden buluyorsun ?
    kedilerinin hepsi birbirinden tatlı sana çok özeniyorum her zaman bir kedim olmasını istemişimdir ama ailem sağolsun
    :S Şimdilik bu kadar xD

    Nefertari...

    YanıtlaSil
  12. Nefertari teşekkür ederim :)

    Siyah beyaz fotoğrafları genelde google'da vintage pics veya retro magnets diye arama yaparak buluyorum ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...