01 Aralık 2009

Bir kasap, bir kurban ve ben...

Selammmm! Bayram sonrası keyifler nasıl? Bende iç güveysinden hallice! Biz bu bayram kurban kestik, kurban olarak da Miso'yu seçtik! Evet bu bayramımın çok kanlı geçtiğini söyleyebilirim zira Tarçın Bey Miso'yu en sonunda yemeye karar verdi ve ilk iş olarak da kuyruğundan bir ısırık alarak başladı :( Kara böceğim çok korktu, canı çok yandı, çok kan kaybetti, Allahtan kuyruk yerinde duruyor ama benim sinirlerim nerede işte onu bilemiyorum?!!!
"2 gelin bir mutfağa dar gelir" atasözünü 2 erkek kedi bir eve dar gelir olarak değiştiriyorum! Artık bu duruma bir çare bulmalıyım, ya Tarçın gidecek ya Miso, yoksa Tarçın bir gün Miso'yu gerçekten haklayacak. Aslında Tarçın çok uysal bir kedi, insanları çok seviyor, hiçbir hırçınlığı olmuyor ama Miso'ya mümkün değil tahammül edemiyor. Miso'nun da hal ve tavrından hafif saftirik bir kedi olduğunu düşünüyorum, nerdeyse Tarçın'a yem oluyordu ama bir gün de yaşadıklarını unuttu, yine gidiyor Tarçın'ı yalıyor. Olan bana oluyor ayol! Beni düşünen yok!
Şimdi dönüşümlü olarak evde dolaştırıyorum, biri kapalıyken öbürü geziyor, öteki gezerken diğeri hücresine geçiyor. Böyle tecrit edilerek yaşamak onlara da haksızlık tabii... Benim için bu çok zor bir karar olacak ama birinden vazgeçmek durumundayım artık böyle olmuyor :,( Tüm masraflarını kendim üstlenmeye razıyım yeter ki sıcak bir yuvaya sahip olsun...
Miso "kara kara" ne düşünüyor acaba? Tarçınsız günlerin ne kadar güzel olacağını mı?
Sen de çok tatlısın, sana da kıyamıyorum ki... Tek derdin karnın tok olsun, yanında Miso olmasın ve etrafında seni şımartan bir sürü insan olsun, senden mutlusu yok o zaman...
Ben ne yapıcam şimdi :(

17 yorum:

  1. evet olay anında Nerminimle ben de evdeydik.. misonun çığlığına uyandık valla yazzık ona ya çok üzüldüm.. Tarçınında maşallahı var valla benim kuçu kuçumdan daha iri :)

    umarım en kısa zamanda Tarçını evlatlık verebilirsin nonimm

    YanıtlaSil
  2. tombiş olan çok şeker...

    zor bir karar :(

    YanıtlaSil
  3. kısırlaştırıldı mı bu minişler? tamamen kafadan atıyorum şu an ama belki işe yarar...

    YanıtlaSil
  4. Evet hepsi kısırlaştırıldı ama bu çözüm olmadı maalesef :(

    YanıtlaSil
  5. of noni çok zor bir durum :( benim aklımda bulunsun kedi isteyen olursa haber ederim.

    YanıtlaSil
  6. Nonicim,
    Akşam beyimle konuşup senin oğlanı evlat edinme konusunda fikrini soracağım; o zamana kadar hala aynı fikirdeysen biz ev bulduk demektir:)
    Sevgiler,
    Derya

    YanıtlaSil
  7. Nunu, zor bir durum ama ne biliyim ben kiyamam, hic birinden ayrilamam..Girsinler birbirlerine derim ne kadar kavga edebilirler bir omur mu??Sen tarcinin bu hircin davranislarinda ona kiziyormusun??
    arada kic tarafina hafif bir uyari vurusu onu adam edebilir!!Acikca tarcindan daha beterinin gordum ben, arkadaslarimizin kedisi benim gozumun onunde kadinin kafasini disi ile yarmisti, asiri agrasifti simdi cok daha uysal,biraz da hayvanin senden korkmali(sert olmalisin) ki evin sahibi sanmasin kendini!!
    Neyse umarim herseyi iyi olurda hic birinden vazgecmezsin!!

    YanıtlaSil
  8. Ahhh bilseniz benim için de ne zor bir durum bu, ama Miso'nun çığlıklarını ve o gece kaybettiği kanı görseydiniz eminim bir daha onları yan yana aynı odaya koymaya korkardınız...
    Neler denemedim ki, 1 gün boyunca Tarçın'a sevgi kürü uyguladım şımarttım kendini iyi hissetsin diye olmadı :( Kızdım bağırdım ceza verdim olmadı :( Tarçın insanları çok seviyor bir gün bile beni tırmaladığını görmedim ama iş Miso'ya gelince değişiyor :(

    Derya ciddi misin? Ayyy gerçekten mi? Bakalım beyin ne diyecek?

    YanıtlaSil
  9. ikiside çok şeker, zor bir karar. allah kolaylık versin Noni.

    YanıtlaSil
  10. tarçonda çok tatlı ama şu hale bak şımarık şey.

    Ama saldırgan olması çok kötü. Zor karar canım ya

    YanıtlaSil
  11. zor bir durum insan çocuğu gibi hissediyor çünkü

    YanıtlaSil
  12. Off resmen Sophie'nin seçimi gibi.
    Bence Miso kalsın ne de olsa mağdur o.

    YanıtlaSil
  13. Şekercim zor gerçektten hemde o kadar iyi bakmışken umarım en kısa zamanda Tarçının da bir yuvası olur.
    Sanırsam Tarcında hafiften bencillik var tek tabanca olmak istiyooor eeee yakışır da haspama...
    Cnm yaa...

    YanıtlaSil
  14. ahhh canim benim neler yasamissin yine:(Gonlum hic razi degil senden ayrilmalarina ama yasadiklarini da bir sen bilirsin:(Cok zor bir karar cok! Son bir sans versen??
    Neyse son karar senin elimden hayirlisini dilemekten baska birsey gelmiyor maalesef:(

    YanıtlaSil
  15. Bence onlara bir şans daha ver. Bir bilene danıştın mı? Veterinerleri ne diyor? Çok zor bir karar ama bence ikisinden de vazgeçme.

    YanıtlaSil
  16. ben kiyamam hic birineeee.... biri gobisli garfield oteki kara kuzu... kiyamaaaaam...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...