07 Aralık 2009

Man-i-festo!

Merhabalarrrr, haftasonunuz nasıl geçti bakiyim? Benimki bol bol dinlenerek geçti, üstümdeki halsizliği nihayet atabildim! Bu arada bir önceki yazıma bir yorum gelmişti, Semoş çok doğru bir tespittte bulunarak sevgilim sayesinde artık daha tutumlu bir kız olduğumu söylemiş. Yahu nasıl olmiyim? Benim giyinme odamı gördüğünden beri yavrunun psikolojisi bozuldu, kendi kendine konuşuyor, gözü seğirip duruyor, oğlan elden gidiyor! Sevgilimin ruh halini eskisine döndürene kadar bana alışveriş - cısss - yassak!
Şöyle bir gerçek var ki aslında biz boğa hatunları pek bir tutumluyuzdur, malımız kıymetlidir ve hiçbirşeyi atmaya kıyamayız. Bu nedenle dolaplarımız tıklım tıkıştır. Koleksiyonumuzda 1980'lerden kalma giysiler bile vardır! İşte bu nedenle bir boğa hatununun dolabını açmadan önce bu kriterleri hep göz önünde bulundurun lütfen! Bu arada geçenlerde Gofret'in modası geçer geçmez kıyafetlerini verdiğini duyunca 2-chic yavrusuyla ikimiz kalp krizi geçiriyorduk resmen! Bir boğa kızının moda lügatında "demode" diye bir sözcük asla yoktur! Bunu da bir kenara not edin tamam mı :)
Ayol bu omuzun hali nedir? Vallahi benim vücudumda bir yamukluk var!
Bluz: Banana Republic'ten (canım ablam vermişti)
Etek: Mango (çoook eski)
Çanta*: Annemin genç kızlığından kalma (yaklaşık 30 - yazıyla otuz - senelik)
Taç: Accessorize
* Annemin de bir boğa hatunu olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım :)

Cumartesi akşamı Deniz Seki konseri beklediğimin çok çok üstündeydi, her ne kadar Seki konsere yarım saat geç başlasa da (sanırım Gülben Ergen'in gelmesini bekledi) performansı süper ama saçları rezaletti. Bitti şarkısı ile açılış yaptı ve tüm şarkıları albümlerindeki gibi okudu. Gülben Ergen'in okuduğu ya ölümsün ya düğün şarkısının Deniz Seki'ye ait olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. İzleyiciler arasında Bengü (hiç ısınamadım bu kıza), Pınar Altuğ (ıykk), Yağmur Atacan (yemin ederim oğlu gibi duruyor oğlan) ve Yaşar da vardı. Konserin tek kusuru orkestraydı, kadını bir türlü yakalayamadılar aralarında bir iletişim eksikliği olduğu kesin! Bazı şarkılarda sahneye çıkıp dans eden kız harikaydı ama arkada barkovizyonda geçen görüntüler rezaletti! Şarkılar ile bu kadar alakasız ve kalitesiz görselleri kim bir araya getirmiş ve buna kim onay vermiş hayret doğrusu! Tüm bunlara rağmen Deniz Seki'nin harika sesi tüm kusur ve aksilikleri kamufle etti bence...

Kamuoyu Duyurusu:

Ülkemizdeki tüm oyun hamurlarının Noni Hanım tarafından tüketilmesi sebebiyle kırtasiye ve sair mecralarda bu hamurların kalmadığı ve bu sebeple yaratılan endişenin ve hamurlarla oynayamama neticesinde toplum içinde meydana gelen enerji yüklemesi sonucu ortaya çıkan huzursuzluğun tek sorumlusunun bu hanımefendi olduğunu anlaşılmıştır. Türk kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Aralık ayının sürpriz hamuru çok yakında burada...

20 yorum:

  1. Üsteki kıyafetine bayıldııım harika güzel taşımışssın hanfendiii
    zaten başka kıyafett de yok dimi :))
    AAAA bi kerem ya ölümsün ya düğün şarkısını bende pek seviyomm :Ppp

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuşsun:) valal biz de ailecek gofret gibiyiz hiçbir eşyam ortada yok kime verdim kime dağıttım bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ben de hiç sevmem, sürekli dolap detoksu yaparım ama muhtemelen bebeğim boğa burcu olacak artık biriktirilecek oyuncak ve kıyafetlere hazırlıklı olsam iyi olacak sanırım.

    YanıtlaSil
  4. ne şeker olmuş kardan adam :)

    YanıtlaSil
  5. Nonii, Deniz Seki' nin sesi çok güzel sahiden de.Saç-taç uyumu çok güzel olmuş.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy noniii çok zayıflamışsınn maşallah diyorum

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler yavriler!!!
    Ama zayıflamadım vallahi göz yanılsaması! siyah rengi işte bu yüzden çok sefiom :)

    YanıtlaSil
  8. boğa burcu kadını olarak dediklerine aynen katılıyorum...bitime kadar her şeyim kıymetlidir benim :)) bir de boğa burcu kadını çooook yer..aynen öyle... :b

    YanıtlaSil
  9. Demek ki doğru tespit yapmışım:)
    her zaman ki gibi enerji dolusun noni elbetteki sıkıntıların endişelerin vardır ama bu sayfada yansıttığın enerji o kadar pozitif ki seni okuduğumda çok mutlu oluyorum,yorum yazıyorum ki okunduğunu ve insanları mutlu ettiğini bil ve bunu sürdür,çünkü hissettiğim kadarıyla sen insanları mutlu etmekle mutlu olan birisin...

    YanıtlaSil
  10. bende neden ankarada i-clay bulamıyorum diyorum(:
    çok tatlı olmuşsun!

    YanıtlaSil
  11. Nonii bende konserdeyim keske seni gorebilseydim :((

    YanıtlaSil
  12. Noni ben de bir boğa burcu kadınıyım dediğin doğru,ama son zamanlarda dolap yetmez olunca artık veriyorum dağıtıyorum kıyafetlerimi.Biriktirme hastalığımın olmasından çok korkuyorum çünkü:))))

    YanıtlaSil
  13. ben de veriyorum artik... vedalasmak bazen zor olsa da ferah dolabi gormek iyi geliyor...

    YanıtlaSil
  14. haftasonu ben de kardanadam yaptim hep ama malzeme ve boya reaksiyon yapti, moralim bozuk...

    YanıtlaSil
  15. Aaa Merve sen ne taraftaydın? Biz A blok 10. sıradaydık :)

    Canım ablam neden reaksiyon yaptı acaba boyalarda mı birşey vardı?

    YanıtlaSil
  16. Noniciğim kardan adam harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Canımmm çok tatlısın boğa kadınları evet öyleler :)

    Omzuna noldu tam anlamadım ama maşallah pek esnek bir vücudun var. Ben kalas gibi oldum ööööyle duruyorum.

    YanıtlaSil
  18. noniiii kimse beni anlamıyo sanıyordum, işte boğa burcu kadınının gücü :)
    yalnız su fotoları nasıl güzel buluyorsun ve altlarına nası güzel yazıyosun yaa :)
    nonişko koş sevgiline de ki: seninle beraber oldugu için kendisi çoook şanslı :)
    optum seni!!

    YanıtlaSil
  19. çantan çok güzel, hiçte 30 senelik denmez vallahi :)

    YanıtlaSil
  20. Nonicim F blok 2. sıradaydık biz :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...