02 Aralık 2009

Ramize yengen diyor ki:

Yeğeeennnn Seni sinirlendirmeye çalışacaklar Sinirlenmeyeceksin Taş yerinde ağırdır yeğeeenn Sende ağırsın (maşallahın var) O halde susacaksın Tıslamayacaksın Cırmıklamayacaksın Isırmayacaksın Yeğeeennnnn

Bu aralar Ezel dizisini izliyorum da Ramiz dayının fazla mı etkisinde kaldım ne anlamadım :P

Son günlerde en sık duyduğum 2 cümle:
1. Sen başını bağladığından beri artık çok sıkıcı bir kız oldun!!!
2-chic ve bilimum diğer yavrulardan bu cümleyi sık sık duyar oldum.
Hiçte bilem ben sıkıcı değilimmm!
Hem bunu bir de sevgilime sormak lazım :)
2. Kedileri ne yapmaya karar verdin?
Anam babam bacım kardaş sanki herkes bana bunu soruyor :(
Herkes mutlu olsun kedilerim huzurlu olsun diye optimum çözüm bulmaya çalışıyorum ama bunu içime sinen bir şekilde halletmem lazım öyle di mi? 2 günde oldu bitti yallah nasıl derim ki :(
Siz misiniz bana kedileri soran aha dördüncüyü alıyom!
Ayyy bunu duyan anneciğime inme iner vallahi neyseki kendisi de bu prensesi yakından tanıyor :) Bu miniş anneannemlerde sadece misafirdi ama kendini o kadar sevdirdi ki aileye dahil oldu, evet biz maaile kediciyiz :)
Çoook minik ve çoook tatlı, bayramda elimden düşürmedim bıcırığı :)
Bol mıncıklanma masaj etkisi yaratmış olmalı ki mışıl mışıl uyudu prenses :)
Bu bayram elimden düşürmediğim 2. şey de kadeh oldu.
Yeğenim bize hem çok pratik hem de içimi hoş sıcak şarap yaptı, tarifi hemen not aldım.
Sıcak Şarap Tarifi
1 şişe kırmızı şarap
1 portakal (kabuğu ile dilimlenmiş)
1 elma (kabuğu ile dilimlenmiş)
1-2 çubuk tarçın (yoksa 1 tatlı kaşığı toz tarçın)
3-4 tane karanfil
1 çay bardağı toz şeker
Yapılışı
Tüm malzemeleri tencereye koyup kısık ateşte ısıtın.
Kaynamadan ateşten alın, süzüp için.
Afiyet olsun :)

Ben mazbut bir kıssım o yüzden ellerimi bööle önümde kavuşturuyom yoksam bayramda içtiğim şaraplar neticesinde göbeğim davul gibi şişmiş ve ben onu ellerimle kamufle etmeye çalışıyor değilim ne münasebet?!

22 yorum:

  1. Ya Noni sen mi sıkıcısın allaseeen??
    Arkadasların beni bir tanısa, su monoton hayatımı bir gorse.....

    Valla bak bu satırları yazarken aglıyorum.

    Sen bizim "Nese" kaynagimizsin.

    Iyi ki varsin,


    Gul

    YanıtlaSil
  2. Hahahaaaa tamam az biraz sıkıcı bi kızz oldun sen!!Kabul etmen gerek hadiii et, sakın utanmaaaa :):))
    şaka şakaaaa
    Neyöööö 4cüüüüü müüüü kıss tarçın onu tek lokmada yutar walla...
    ayayayayayayayyy allaa sana kolaylık versin diyom bize de sevmek düşer diyorum o kadar!
    :)))) mucuxxx

    YanıtlaSil
  3. kedileriniz harika bir tanede benim var adı orfe.evimizin bir ferdi oldu. iyiki oğlum eve getirdi..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Tarçınla aranızdaki diyaloğa çok güldüm Ramize yengeeeeeeeeeeee :))

    YanıtlaSil
  5. benim bi önceki yorumumu yayınlamamışsın küstüm:((((((

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler fıstıklar :)

    İyi kalpli canavar senden bana bayramda bir yorum gelmişti onu da yayınladım zatiii anlayıp dinlemeden hemen küsme kız :)

    Gülcüğüm sakın ağlama sen adın gibi hep gül lütfen...

    Hepinizi goccemeennn öperim!

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy yerim ben o bıcırığı!!!

    YanıtlaSil
  8. o nasıl güzel bir uyuyuştur öyle :) sevimli bıcırıık... aslan Tarçın'da çok güzel ama:)

    YanıtlaSil
  9. Noni sana bayılıyorum valla :)

    YanıtlaSil
  10. dur duuur, o meyveleri bence hiç dilimleme...
    bir de 9-10 karanfili portakalın üzerine saplayıp kabuğuna 3-5 çizik atarak ve de elmanın sadece kabuğunu şarabın içine koyarak dene, sonrası afiyet bal şeker... :)

    YanıtlaSil
  11. 2. fotodaki ramize yengeyi ve son fotodaki ramize yengenin gömleğini çok beğendim yeğeennnnn:)

    YanıtlaSil
  12. Oyyyy beni çok şımartıyorsunuz siz amaaaa :) Yakında tepenize çıkacam bilesiniz!

    Anaaa portakalın üstünde karanfiller bu daha eğlenceli görüküyooo :)

    YanıtlaSil
  13. Noni,

    son resimdeki bluzunu nerden aldin? cok yakismis;-)))

    YanıtlaSil
  14. fötölerimi çeeeek benim deee :(((

    YanıtlaSil
  15. Bluzum Zara'dan, kollarındaki detaya bayılıp aldım aslında penye bluz ama dün işte herkes uzaktan gömlek zannetti ;)

    Damlocum ahh keşke vaktim olsa minik kuşum ama yok kiiii :(

    YanıtlaSil
  16. ben şeker koymuyorum bir kaşıktan biraz fazla balı azcık suyla inceltip koyuyorum... Öyle de denenebilir; her haliyle enfessssss :)
    Derya K.

    YanıtlaSil
  17. Tesekkurler Noni..

    Gule gule giy. Koldaki detaylar super gercekten. Ben de anneme soyleyeyim benim icin baksin;-)))

    YanıtlaSil
  18. noniiiii,
    sen ne şeker ne tatlı bi hatunsun yaaa!!!
    seni de kedilerini de yerim özellikle miso yu ...
    gördün mü benim şurupu biraz benziyorlar sanki :)

    YanıtlaSil
  19. Aaaa Tarçınla Şurup ikiz gibiler resmen burunlarındaki leke bilem aynıııı şaştım kaldımmmm !!!!

    YanıtlaSil
  20. kediler sahane gerisi bahane, bir kedicide beni kisaca bir sureligine ilk defa ara vermek zorunda olsamda, fotograflari burda bakmak istersen. Bizde bir ara kedi nufusu 8'e cikmisti! Benimde cok benzer kedilerim oldu hepsinin fotografini koyamadim. sevgiler
    http://bestebonnard.blogspot.com/2010/01/bir-avuc-toprak-ve-kedilerim-i.html

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...