11 Ocak 2010

2010'un İlk Sürpriz Hamuru



Eveetttt 2010'un ilk hamuru için oylama zamanı geldiiii :) Aslında yaptığım hamur tam bitmiş değil, bu akşam da eksiklerini tamamlayacağım ama gerçekten çok emek verdiğim bir iş oldu, tamamen bitince neye benzeyecek ben de sizler gibi meraktayım! Umarım beğenilir... Çünkü diğer yaptığım hamurlardan biraz farklı oldu...


1. ipucu: Peynir



Pencüseeee
Severler güzeli gencüseeeee :)
(Hayır hayır bunun tavla ile bir alakası yok!)
2. ipucu: Zaman

Sürpriz hamuru kazanabilmek için yapmanız gereken tek şey yorum bırakmanız, tabii yorumlarınıza hayal gücünüzü de katıp bir tahmin yürütebilirsiniz ;) Hamuru bitirir bitirmez yine random.org sitesi aracılığıyla bir oylama yapıp kazananı açıklacağım.
Hepinize bol şansss :)

53 yorum:

  1. Bu sefer çıksın bana artık:) Çok hoşuma gidiyor yaptıkların..
    İp uçlarını kullanarak aklıma ilk gelen fare kapanı oldu, ne alakaysa:))

    YanıtlaSil
  2. Kahvaltı olabilir mi :))

    YanıtlaSil
  3. hahah peynir ve zaman deyince kaşar aklıma geldi noni:)tahminim budur:)

    YanıtlaSil
  4. yaaaa cok merak ediyorum noniii, peynir ve zaman bir araya gelince ne cıkar ki. valla hicbir sye gelmiyor.
    Sevgileer.

    YanıtlaSil
  5. Zaman peyniri yedi (pencuse 4-3ten yediye geldim hehehe)

    Pek yaratıcı oldum...

    YanıtlaSil
  6. aaaaaaaaa peyniri görmemişim :))) çok güldüm kendime akrep diskalifiye olmuştur...fare mi yoksa kapanı mı? alem kıssın sen yaw...bakşimdi iyice merak ettim

    YanıtlaSil
  7. ımm...bence peynırden saat ...ehehe....boyle akısık akısık bı peynırden yada boyle mangal atesınde bı peynırden saat :D yenmıyodu dımı :P

    YanıtlaSil
  8. hımmm ne olabilirki bilemeyeceğim ama bana çıksın lütfen :)))))))))

    YanıtlaSil
  9. Hayal gücümün bu kadar sınırlı olcağını tahmin etmemiştim =) ama tahmin edemediğim bu şey her ne ise eminim çok güzel olacaktır,e bende sahip olmak isteirm hani=)

    YanıtlaSil
  10. fareli saat ya da saatli fare:D benim olsun mu be nolur...

    YanıtlaSil
  11. bende sansimi deneyecegim
    ki bu aralar
    sansim ne kadar tavanda olsa da..

    belki kocaman gulumseyen bir yuzdur
    peyniiiiiiiiiir diyen
    olabilir mi :)

    YanıtlaSil
  12. resim ve ifadelerin çok cici

    YanıtlaSil
  13. Küflü fareli saat (zincirleme isim tamlaması gibi oldu ama) diyorum bende bir biyolog olaraktan:P Çok eğlenceli yaw...

    YanıtlaSil
  14. Ne olabilir ki?
    Hımm..
    Laçinden kopya çekiyorum, mantıklı geldi bana. Kahvaltı :)
    İnşallah ben kazanırım bu kez.
    Çok istiyorum nonim.
    -Pepinom-

    YanıtlaSil
  15. Bir elinde peynir bir elinde saat olan bi fare =) malum ekonomik krizdeiz =) fare o elindeki peyniri nezaman yiceğini hesaplıyor hehe :p =)

    YanıtlaSil
  16. uzun haftasonu kahvaltısı peynirli hiç bitmeyen uzun zamanlı :)

    YanıtlaSil
  17. Karga diyorum alakasız olarak :)

    YanıtlaSil
  18. zaman geçtikçe kıymetlenen peynir "kaşar" mı? :)

    YanıtlaSil
  19. penisilin:)peynir üzerinde bir zaman sonra oluşan küften keşfedilen bir tür antibiyotik:)sevgilerimle...sincerly~~

    YanıtlaSil
  20. ay cok zor. benimde aklima fare ve kapan geldi ama baska birsey de olabilir.aklimiza baska cevap elirse tekrar yorum yazabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  21. Bence gunu, ayi ve yili gosterir bir takvim. 6 adet kupten olusan
    :)
    serpil

    YanıtlaSil
  22. bende aynı tahminde bulunarak fare diyorum ama değil gibi:)
    nolursa olsun sevicem onu benim olsun oyuzden hihi

    YanıtlaSil
  23. tom ve jerry miiiiiii ??

    YanıtlaSil
  24. Peynir zamanıııııı !!!

    Vallahi bir tahminim yok ama o cicilerden biri benim olacak elber bir gün !!! nı ha ha !!

    Şimdiden ellerine sağlık Nonicim... hatta ne zahmet ettin, ne gerek vardı? *mih mih bana çıkcak ya ondan..*

    YanıtlaSil
  25. aayyy ne dicimi bilemedim bi panik bi bişey oldum şimdi.bende istiyom

    YanıtlaSil
  26. aha lafla yuruyen peynir gemisi!! :))

    YanıtlaSil
  27. tiki tiki tak,fare çıktı fare,çalınca kaç,fırladı kaç tiki tiki tak,saatli fare,öyle bişi :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. çok heyecanlı :) peynir şeklinde bi saat kulesi diyerek sallama hakkımı kullanıorum!

    YanıtlaSil
  29. Küflü Peynir diyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  30. Ben düşündüm fareli ve zamanlı olarak
    kum saati ve bir fare olabilir yasa saat filan
    neyse herkese iyi şanslar;)))


    Yazbitmeden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. Bu sefer bana lutfeennnn

    YanıtlaSil
  32. zaman makinesi içinde bir fare olabilür mü :p

    YanıtlaSil
  33. peynirli pizza:))))
    zmn 180 derecede hhahah
    bnde talibim her zmnki gibi beklemedeyim:))
    burcu..

    YanıtlaSil
  34. kaşar benzetmesi süperdi :))) bir tahminim, bir hamurum bile yok :(

    YanıtlaSil
  35. bendeee şarap diyorum :)))
    ne alaka deme, peynir ve zaman şarap çağrıştırdı bende bi şekilde ama fare ile ilgili bişeyler de olabilir tabikii :)))

    YanıtlaSil
  36. peynir gibi delikli bir saat olabilir mi NOni :).Sema

    YanıtlaSil
  37. Benimde aklıma ilk gelen fare ve kapan :) Ama ne olursa olsun muhteşem bir şey olacağı kesin

    sebilay

    YanıtlaSil
  38. peynir zamanla kaşar oldu eski kaşar kars kaşarı pencüse kars güzeli :D işte hayal gücü sıfır :D

    ikkuş a çıksın neyolurrr ama tüllü etekli bişi istiyorum tombik o ben bide yanına uzun ince bişi o da mumimmm

    YanıtlaSil
  39. fare kapanı diyeceğim ama,hayal gücüm ve kafamdaki mekanizma farklı çalışıyor sanırım :)))

    YanıtlaSil
  40. ne tahminde bulunmalı ki ya bilmiyorum sadece benim olsun istiyorum hahaha

    YanıtlaSil
  41. noni,blogunu okumak çok keyifli..pozitifsin.. benimde aklıma gelen ilk şey fare kapanı oldu :)) öptüm seni..

    YanıtlaSil
  42. hahahahaaaa herkes ne kadar yaratıcı koptum :)))

    YanıtlaSil
  43. sessiz okuyuculardanımdır ben..(utanan kişi)ama sizin bu hamurlara bayılıyorummm yaa...(burada ağız sulandı)acaba bende yeltensem miyapmaya dedim ama (dudaklar büzülür), çok beceriksizim çokkk...(bir kabullenme durumu var sanki)yapmadan da biri benim olur belki... (gözlerde bir ışıltı) :))

    YanıtlaSil
  44. Bu kadar peynir adı havada uçuşunca Şarküteri :P diyorum =) hayal gücüm fazla salladı xD

    YanıtlaSil
  45. peynir& şarap diyorummmmm:) istiyorum istiyorum bu ayın hamurunu istiyorummmm

    elif

    YanıtlaSil
  46. Nazannesi12/1/10 15:37

    :))) Yorumları okurken ne kadar eğlendim... Ne güzel ya herkesin ilgisini çeken bir şey olmuş bu hamurlar!
    Hmmm ben de şansımı peynir şeklinde bir mutfak saatinden kullanıyorum.
    Haydi bakalım!

    YanıtlaSil
  47. tahminim yok,yaptıklarının hepsini çok beğeniyorum.ne olursa olsun benim olsun :)

    YanıtlaSil
  48. içip içip sarhoş olmuş bi fareymiş mesela,, sonracııma da benim olurmuş.. :)ne güsel olurduu..

    YanıtlaSil
  49. Fotoğraf çekilirken peyniiir deriz.Zamanıda eski bir fotoğraf makinesi olarak düşünsek,evet evet eski bir fotoğraf makinesimi noni abla(:?.Ya da eskiden çok eskiden denmiş bir laf vardır:''lafla peynir gemisi yürümez'' diye,küçük şeker bir gemimi yaptın?.(:Ya da hiçbiriyse ben yinede yarışmaya katıldığımı beyan etmek istiyorum. (:

    YanıtlaSil
  50. kahvaltı mı acaba :)))

    YanıtlaSil
  51. hii...inşallah geç kalmadım! benim tahminim labirent... fare peynire ulaşmak için zamana karşı yarışır, labirentte dolaşır... nasıl ama? :)

    YanıtlaSil
  52. Kobay fare :)))

    Labirentin icinde de olabilir (digerlerinden farkli olarak) :P

    Umarim dogrudur, belki bana cikar gelir, labirenti asip :)))

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...