11 Ocak 2010

Ben bu hafta sonunda...

Ben bu haftasonunda;

Sinemadaki Imax 3D keyfinin bambaşka olduğunu...

Çekik gözlü bebeklerin karşı konulmaz tatlılığını...

Sevgilinin objektifinden her zaman güzel göründüğümü...

Gerçek dostlukların araya ne kadar zaman girerse girsin eskimez olduğunu...

Asaletin doğuştan geldiğini...

Dalga sesleri ve tahta gıcırtısının ne kadar huzur verici olduğunu...

Herkesin bir yerlere bir şekilde ayak bastığını...

Her zaman ziyaret ettiğim bir şeyin aslında neye benzediğini...
Ve karşımıza çıkan her Papalina'nın ne kadar leziz olduğunu...

Ve aşk olunca her şeyin ne kadar renkli olduğunu...

Anladım.

Ya siz? Sizin bu hafta sonu farkındalığınız ne oldu?

16 yorum:

  1. Benim bu haftasonu anladigim, insanin cok sevdigi kisilerle birlikte butun gununu hos bir sekilde gecirmesi ve sehirin o vazgecemedigim aktifliginden vazgecemeyegimi bir kez daha anladim.. ;)
    iyi haftalar, opuyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzell dolu dolu geçmiş...
    Hep böyle mutlu ol, mutlu bak emi cnm arkadaşım.
    mucuxxxxx

    YanıtlaSil
  3. üniversitede öğrenci olup, sınav çalışmanın ne şahane bişey olduğunu anladım :) (ahaha yalan :P)

    ha bir de aslında sınava çalışmak yerine akşama kadar arkadaşlarla takılmanın, dedikodu yapmanın ve hayatın tadının böyle çıkabildiğini anladım :)

    eh ama bugün pazartesi değil mi :/

    YanıtlaSil
  4. Merail'cim ben de öpüyorum seni, bu arada sana bir mail yazdım bir ara bakarsın ;)

    2-chic; canım arkadaşım teşekkürler, sen de hep mutlu ol!!! kocaman öpüyorum seni :)

    James mayer; kendini iş hayatının ortasında bulduğunda bu sefer o günleri özlemle anar oluyorsun ne kebap günlerdi diye bunu unutma :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel cümleler ve fotoğraflarınla anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. bende bu haftasonu arkadaslarla bir arada bu sehrin dondurucu sogunda tarlalarin ortasinda bir otobus duraginda beklerken bile gozlerimden yas gelene kadar gulebilecegimi anladim

    YanıtlaSil
  7. ben hiç sevmediğim bir şehrin, sevgilim ile güzelleştiğini anladım.Sema

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraf Penceresinden, çok teşekkürler :) Bu arada Latte sayıklıyorum ben hala :P

    Demet ne güzel; gözlerden yaş gelene kadar gülmek!

    Sema; sevgililerin bulunduğumuz yerleri güzelleştirdiği konusunda seninle hemfikirim ;)

    YanıtlaSil
  9. Aaa bende aşkı farkettim bu hafta sonu..bak tesadüfe...

    YanıtlaSil
  10. iyi de noni ben aşık diilim ki :(( tabii hiç bi şey farkedemedim !!!
    :)) ses(s)iz

    YanıtlaSil
  11. Tanyaaa güzel Tanyaaa (tüü tüü tüü maşallah!!!)

    Sessiz; bunları fark etmen için illa aşık olmana gerek yok ki! Farketmen yeterli! Ve tabii şükretmen!

    Avatar filminin biraz fazla etkisinde mi kaldım ne sürekli doğaya teşekkür ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  12. Noni, ben senin kadar şanslı değildim bu haftasonunda:( Senin yerinde olmayı çok isterdim. Haftasonum bir günü okulda sunum yapmakla, diğer günü de bugün olan sınava(finale) çalışmakla geçti.
    Senin renkli karelerini görünce içim aydınlandı..
    İstanbul'un kıymetini bil, buralarda insan gidicek yer bulamıyor:((

    YanıtlaSil
  13. tühh bilseydim yüklemezdim :) ısmarliyim sana sıcacık içelim karşılıklı :)

    YanıtlaSil
  14. ben bu hafta sonu malesef Lefkoşa'nın ne kadar sıkıcı bir şehir oldugunu öğrendim. Yapılacak hicbir sey mi olmaz oturulacak dogru duzgun bir cafe mi olmaz bir sehirde? yok valla.

    YanıtlaSil
  15. cok gusel bir yazı buu takıbınızdeyım bundan böylee ve hepsine bayıldım ama kediniz miso favorim :DD

    YanıtlaSil
  16. mutluluğun yüzüne yansımış, belli ki huzur dolu bi haftasonu olmuş...
    daha nicelerine;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...