04 Ocak 2010

Ben bu haftasonunda...

Sakıp Sabancı Müzesi’nde sergilenen "Osmanlı Döneminde Venedik ve İstanbul; Nam-ı Diğer Aşk" isimli sergiye gitmeyi planlıyordum...

Sonra sevgilimin uzun uğraşlar sonucu yer bulabildiği "Avatar"ı izlemek için sabırsızlanıyordum...

Ama ben bunların hiçbirini yapamadım... Çünkü beklenmedik bir misafirim vardı, 2010'un ilk gribini ağırlamakla meşguldüm :P Ama içimde biriken izleme coşkusunu dizginlemek için sevgilim Flash Forward dizisinin DVD'lerini almıştı, oturdum ben de onu izledim. Diziye bayıldım, çok akıcı ve merak uyandırıcı ama 10. bölümden sonra diziye ara verilmiş. Grip mi? Bir daha bana uğramasın diye ayakkabısına tuz serptim, bakalım ne zaman kalkıp gidecek beklemekteyim?!

Yeni senenin mottosu neydi haydi hep birlikte hatırlayalım: Paylaşımmm, daha çok paylaşım :) Siz neler yaptınız bakiyim anlatın? İçinizde bu sergiye veya filme giden var mı? Bu arada benim içimden Yahşi Batı'yı izlemek hiç gelmedi, nedense fragmanından çok fos geldi bana...

25 yorum:

  1. çokk geçmiş olsun ...

    bende yahşi batıyı izlemeyi hiç düşünmüyorum.çünkü onun showlarındaki enerjiyi filmlerinde bulamıyorum nedense

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun Noni, iyi bak kendine.

    ben Avatar'a gittim, çok beğendim. 3D izlemelisin mutlaka.

    YanıtlaSil
  3. biz de Avatar'a bir turlu yer bulamadik:( artik onumuzdeki haftasonu diyorum:) cok cok gecmis olsun nonim...dikkat et kendine cok...sevgiler, opucukler...

    YanıtlaSil
  4. sevgili noni:)
    ben bu hafta sonu itibarıyla flash forward izleyicisi oldum ama henüz 5 teyim 5bölümcüğüm daha var desene ben çok sevdim bu arada:)
    avatarı sinemada ,zleyeneyecek olmam üzücü belki evde neden olmasın :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun nonicim.
    yorum istiyorsun madem yazarım elbet :)

    avatar a yer bulmuş olmanızdan dolayı tebrik ediyorum :)
    bize %50 artı karla satabilirdiniz.. ;)
    poly

    YanıtlaSil
  6. Flashforward'ın devamı çekilmeyecek diye biliyorum ben, çok bağlanmadım o yüzden :)) Yahşi Batı'ya gittim, bir öncekine göre daha seyredilir buldum ama çok beğendim gibi bir cümle kurmam söz konusu değil. Bu arada mutlu, sağlıklı güzel bir yıl dilerim :))

    YanıtlaSil
  7. ayyy kız yazmıyon yazmıyon şimcik de patır patır dökülüyon yetişemiyokk sağa :)
    Yahşi Batı tahmin ettiğim kadar iğrençmiş, filme giden cem yılmaz cinemada sıfır olmuyor yorumu yapıyorlar...bencede.
    Hiç gitmeyi bile düşünmüyorum malüm hiç tarzım diiil :)))

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun nonim.Avatarı mutlaka izle,00:30 a bilet bulduk bizde sevgiliyle,sabah 4 de evdeydik. ben çok beğendim.mutlaka 3D izlemelisin!
    sevgiler~

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler kızlar, şirkette herkes gripten kırılıyor aman dikkat diyorum!

    ABC Flash Forward'ın yeni sezonunu Mart 2010'da yayınlayacakmış ühüüü o zamana kadar ben dizinin konusunu unuturum valla!

    Ama Avatar'a taktım izliycem kurtuluş yok bu sefer :)

    p.s. Poly'cim bilseydim sana paslardım bileti tühhh!

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun noni.
    Avatara dün gittim 3D izledim ki mutlaka 3D izlenmeli,balta girmemiş bir orman varki anlatılamaz izlenir içinde gibi.

    Konu tipik bir amerikan asker filmi.Günah çıkartmış izlenimi verdi bana.Ama yinede güzeldi,duyguluydu güzel bir film...

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun noni bu sıralar dikkat etmek lazım umarım biran önce iyileşirsin

    YanıtlaSil
  12. merhaba;
    Ben avatarı izledim biz bir gün öncesi internetten bilet aldık o şekilde bulduk kanyon real 3d ile izledik.gözlük dahil kişi başı 20 tl gibi bi şeydi sanırım.Daha önce hiç 3d izlememiştim ve hayran kaldım kendimi filmin içindeymiş gibi hissettim film biraz uzun 3 saat uyarayım:) ama kesinlikle sıkıcı değil ve ben çok beğendim mutlaka sinemada izlenmesi gereken bir film bence.Tavsiye ederim.Arog faciasından sonra yahşi batıya benimde gidesim gelmiyor açıkcası,ama yinede önyargılı olmamak lazım...

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun. Alernatif olarak geçen hafta devlet tiyatrosunda izlediğim Vahşet Tanrı'sını tavsiye ederim. çok keyifli bir oyundu.

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun Noni. :)

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun noni.Dün bloğunu açılmadı ve sadece davetli misaferlere diye bir uyarı çıktı,çok üzülmüştüm. seni görmek güzel :)Sema

    YanıtlaSil
  16. Flash Forward dizisini bende izledim ,Martı nasıl beklicem bekliyorum...çok enteresan ve değişik bir konusu var o yüzden beni cezbediyor...
    Avatar yorumlardan anladığım kadarı ile bu filmi izlemem gerekiyor...
    Teşekkürler noni...

    YanıtlaSil
  17. Nazannesi5/1/10 19:03

    Nedir bu AVATAR'ın durumu cidden ya??? Biz de 1 haftadır mücadele halindeyiz resmen, CKM diye de diretince...
    Bu arada bloga yazmıştım ama yineleyeyim, gitmedinse "Başka Dilde Aşk" a git mutlaka..
    Büyük beklentiyle değil, sıradan birşey izlemeye git.. Yürekten, emeğe değmiş bir şey hani...
    Muckkkk Noniiii Muckkkk..

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun nonii dikkat et kendine.. avatar gayet güzeldi kesinlikle gitmelisin(:

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun nonim..umarım en kısa zamanda iyileşir yeniden neşenizle bizi hayata bağlarsınız..paylaşma konusuna gelince çok haklısınız hep bize hep bize olmaz..yalnız dün blogu kapattığınızı sanınca acayip moralim bozuldu ekran karşısında çöktüm kaldım..bir kere daha böle olmuştu yeni işe başlayacaktınız pat blog kapandı ben de izinizi kaybettim..yapmayın korkutmayın beni..hep hayatımda olmanız dileğiyle..
    elif

    YanıtlaSil
  20. Sibelcim avatari mutlaka izle 3D olarak sahane bir film Yahsi batiya gittim ve malesef kotu zamanini ve parani bosuna harcama derim ben :)
    cook gecmi solsun kocamanda optum canim

    EVrim

    YanıtlaSil
  21. Gecmis olsun noniiciiim.
    Avatarı izledim. muhtesemdi bayıldım bayıldım. son zamanalrda izledigim en iyi filmdi diyebilirim.
    Yahşi Batı'yı hic begenmedim. Komik degildi bir kere. Esprileri cok zorlamaydi. Yani verdigim para bosa gitmis diyebilirim. Sonunda kamera arkası gibi birkac goruntu vardı bir tek onlara guldum.
    Sevgiler.
    Görkem
    Ha bir de Vavieni izledi arkadaslarim ama ben gidemedim cok sevmisler.
    xoxo

    YanıtlaSil
  22. Ay Avatar'ı izlemem şart oldu bir tane kötü yorum yok kesin izliyorum kesinnn!!!

    Yorumlardan sonra Yahşi Batı'ya hayatta gitmem!

    Vavien'e annişle babiş gitmişti onlar da beğenmişler ama tabii filmden bir Burhan-Şahika beklentisi içinde olmamalı izleyenler komedi filmi değilmiş ama konusu güzelmiş.

    Sizlerden aldığım kopyalarla çakma sinema eleştirmenliğim şimdilik bu kadar hii hiii :)

    YanıtlaSil
  23. Vavien çok güzeldi, kara mizahtı. çok eğlendim. bende tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  24. noni geçmiş olsun,

    ya sakıp sabancı'daki sergi çok kofti. ben gittiğimde büyük bir hayal kırıklığına uğradım. resim sergisi bekliyordum ama kumaş sergisi gibi bir şey çıktı karşıma :) osmanlı kumaş ve halı motiflerinin italya-venedik'deki etkileri, o dönemde yapılmış resimlerde kullanışları vs ağılıklı. üstelik osmanlı kumaş ve motiflerinin bulunduğu dönem resimlerinin pek çoğu sergiye getirilmemiş sadece printer baskısı olarak yer verilmiş. bir de fatih sultan mehmet'in yaptırdığı sikkeler var. çok fazla eser de yoktu. bütün sergide bence göz dolduran tek şey ippolito caffi'nin 10-15 yağlı boya resmiydi. onlarında boyutu çok ufaktı dibine kadar yaklaşmadan bir şey görülmüyordu :)

    rezzan has müzesindeki "türk resim sanatı'nın bir asırlık öyküsü" sergisi var. muhtemelen bir sonraki hafta ona gideceğim. bu sergiden bir hayli ümitliyim. gittiğimde izlenimlerimi paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  25. Vavien'de cepte o zaman ;)

    Aaaa Betül yazını okuduktan sonra sergiden dakkasına soğudum ha dönek ben :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...