25 Ocak 2010

Ben bu haftasonunda...

Dışarısı buz gibi lapa lapa kar var benim içim yanıyor Eksi kırk derece soğuk suda bile yüzerim inan ki İnan ki İnan kiiiiiiiiiiii İyi haftalaaarrrr !!!! Bulunduğunuz yerde şu anda hava durumu nasıl bilmiyorum ama İstanbul'da kar yağışı hafta sonundan beri devam etmekte... Ticari hayatım (?!!!) bu yoğun kar yağışı nedeniyle donma noktasına gelse de bir Boğa hatunu olarak kafama koyduğumu mutlaka gerçekleştirmeliydim bu nedenle cumartesi erkenden düştüm yollara... Benim için hayli eğitici öğretici bir deneyim oldu zira;
Eminönü'ndeki yol çalışması ve kar yağışı nedeniyle her yerin çamur içinde olması, üstüne bir de elektriklerin her yerde kesik olması nedeniyle doğru dürüst alışveriş yapamadım, dükkanların çoğu kapalıydı açık olanlar da karanlıktı!
Ders-1: Kara kışta otur oturduğun yerde!
Geçen hafta boncuk aldığım mağazayı hatırlamadığım için 1 saat tırım tırım aynı noktada dolandım durdum, esnafın alay konusu olmuşumdur mutlaka :)
Ders-2: Alışveriş yaptığın yerlerin isimlerini mutlaka bir kenara not et, varsa kartvizitlerini al!
Boxcity'den hazırlamalarını istediğim kutular vardı, mağazada bekleyerek zaman kaybetmek istemedim, siz hazırlayın ben gelip alırım dedim... Eve gidince poşeti bir açtım tamamen kendi kafalarına göre kutular koymuşlar ve aldığım extra ürünleri de ilave etmemişler! Benden koca bir eksi puan Boxcity'e!
Ders-3: Aldığın ürünün ödemesini yapmadan önce mutlaka kontrol et!
Eminönü macerasından sonra Cihangir'e gidip Kristin'den benim için ayırdığı ürünleri aldım ;) Canım arkadaşıma tükkanıma yaptığı katkı için çoook teşekkür ederim!!! Akşam da hızlı bir şekilde hazırlanıp çok küçük yaştan beri tanıdığım arkadaşımın önce nikahına sonra düğün yemeğine katıldım...

Pazar günümü ise tamamen taç yapımına ayırdım. Blogu yeniler yenilemez sizlerle de paylaşacağım, bakalım fikriniz ne olacak, merak ediyorum ;)

Peki sizin haftasonunuz nasıl geçti? Benim en sevdiğim kış manzarası dışarıda kar yağarken evde oturup sıcak birşeyler içmek ve sevdiğim bir müziği dinlemek... Bu arada kar yağsın bugün erkenden tüyelim diye dua eden tek sefil çalışan ben değilim aranızda di mi hee heee :)

8 yorum:

  1. kesinlikle bende erken eve kaçma düşüncesindeyim

    hımm eminim çok güzel taçlar yapmışsındır :)
    güzel haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Cumartesi sabahını eminönünün çamurlarıyla, kesik elektriklerle ve buzz gibi bir havayla cebelleşen biri olarak ben de sana iyi haftalar diyorum :)

    ben de aksine boxcity için sana çook teşekkür edecektim.çok faideli alışverişlerim oldu.

    ve evet sabahtan beri gümrük sistemlerinin komple iptali için beklemedeyiz.
    evrene güzel sinyaller yolluyorum :) yalnız değilsin.

    YanıtlaSil
  3. Sokakta insan yok sen nasıl işe gidebildin?
    Umarım erkenden evinde olursun..
    İyi haftalar

    YanıtlaSil
  4. Yinede halledilmiş
    bravo birde istanbulda

    yazbitmeden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraf penceresinden teşekkürler canım ;)

    Banyosuyu sende mi Brütüs demek istedim, kutucuyu ben de seviyorum ama dersimi de aldım artık kontrol etmeden çıkmam ;)

    Şebo bugün herkes şirkette, tek umudum erken paydos etmemiz :(

    Yazbitmeden teşekkürler! Ezgi'ye selamlarımı gönderiyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler
    yeni yazınızı bekliyorum
    büyük bir heyecan ,merak içerisinde..
    Herkese iyi mesailer

    ------------------------
    Tuvalunet & Yazbitmeden

    tuvalunet.blogspot.com
    yazbitmeden.blogspot.com

    e-mail:
    info.tuvalu@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. hehe bak gittin.. ettik duaları, ne oldun dondun dimi? seni finkir finkir maharet güzellik seni ...ben ilk yazdığın kırmızı notu yaptım oturdum oturduğum yerde film komasına girdim ...iki çatlak arkadaşım da eminönündeydi annem bunlar bu havada tam çılgın başka da kimse yoktur dedi yoook var dedim var ...aklına koyan çığda düşse gitmeyi aklına koyan biri var :)))acaba kimdir kimdir ..boncuk moncuk değince akla her an onun adı gelir noni noni noni... ahanda bakınız noni maharet pare iftaharla sunar vallahi süper ellerine sağlık nonicim sayfanda & ticari hayatında hayırlı olsun bol kazançlar olsun şahane bir hafta olsun hepimize olsun işte herşeyciklerin en şahanesi olsun hepimize ..oh ben evime geldiiiim bile ;)

    YanıtlaSil
  8. Hee heee ben uzun süre Eminönüne gitmem artık cmt bana yetti :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...