04 Ocak 2010

Bir yılı beklerken...

2010'u beklerken canım ablamın aldığı yeni yıl çoraplarımı ve patiklerimi ayağıma geçirip fırsat bulduğum zamanlarda bacaklarımı şöyle bir uzatıp bir yılın özetini çıkardım kendimce...

Vardığım sonuç: Mutluluk küçük anlarda, ufak detaylarda saklı...
Mesela üstümüzdeki tüm kara bulutlara rağmen şehrin güzelliğini farkedebiliyorsak ne mutlu bize!

661 yıldır İstanbul'da.
Her zamanki yerinde.

Martıların çığlıklarını duyabiliyorsak...

Bir kuşun kanat çırpışında özgürlüğü görebiliyorsak...

Veya başka güvenli kanatlar altında huzuru yaşıyorsak...
Yılın tüm yorgunluğuna rağmen kahkahalarımız yüzümüzden eksik olmuyorsa...
İşte esas zenginlik bu oluyor!
Peki sizin geçen seneki mutlu küçük anlarınız neler oldu hiç düşündünüz mü?

19 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum ufak detaylarda saklı olduğuna..

    YanıtlaSil
  2. ben yıl başlarken hiç plan yapmam.
    hiçbir yerden,
    hiç kimseden birşey beklemem
    bütün yıl.
    bittiği zaman yaşadığım kötü şeyleri hemen unuturum.
    güzelleri de bana kar kalanlar olur zaten.
    hehe polyanna mode on.

    YanıtlaSil
  3. ne kadar doğru söylediklerin ama çoğu zaman bunları unutuyoruz

    YanıtlaSil
  4. çoraplar harika!
    benim mutlu küçük anlarım,CUMA ları bolgumda.tekrar mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  5. onlar nasıl tatlı çoraplar öyle :)
    çok doğru, esas zenginliklerimizin farkında olmalıyız.
    fotoğraflar çok güzel yine. özellikle tarçının kanatlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel tarif etmişsin hemen başlıyorum düşünmeye :)

    YanıtlaSil
  7. yeni yilin kutlu, mutlu olsun nonim:)opuyorummmm...

    YanıtlaSil
  8. çok mutlu bir sene olsun ve küçük anlar çokça olsun hayatında...

    YanıtlaSil
  9. çok doğru temas etmişsin.mutlu seneler.bu senede bütün istediklerin kolaylıkla gelsin önüne dilerim..

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin 2010 hoşgeldin nonicim:)
    bu hoş anlarımızı belkide daha büyük mutluluklar uğruna göremiyoruz..
    burcu

    YanıtlaSil
  11. harikasin canimciiim:-)

    YanıtlaSil
  12. harika çoraplar :)
    fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil
  13. iyi bir sene olmasini dilerim sevgili noniciiiiiiimmm

    yeni senede de küçük seylerin farkına varabilecek kadar şanslı olmamızı dilerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. sevgilimin elimi tutması,nefes alırken bunu rahatça yapabilmek,minik bir iltifat duymak,annemin sesini işitmek....Sema

    YanıtlaSil
  15. Noni'cim hep poztifliğin daim olsun Geçmiş yılın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  16. küçük seylerle yetinmeyi bilsek daha da güzel olurdu zaten her şey..
    çoraplarına da yılbaşı süslerine de bayıldım:)

    yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın..

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun ınga mınga kızıma.Bir an önce iyileşmen ve sağlığına kavuşman dileğiyle kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  18. Çook beğendim, reklam gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. Ayyy canım babam bana yorum bırakmış olleyyyyy :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...