08 Ocak 2010

Hop!

Iıı - ııııı ! Olmazzz!
Bugün oturup sadece kafanızı bi uzatıp okuyup çıkmak yok!
Çünkü bugün önerilerinize ihtiyacım var!
Bu haftasonu Ocak ayının sürpriz hamurunu yapmayı planlıyorum...ama bundan sonra bunu sürpriz şekilde yapmaya devam mı etmeliyim yani oylamaya katılanın ne kazanacağı konusunda en ufak fikri olmasın mı yoksa burada her ayın hediyesini önceden yayınlayıp çekilişi sonraya mı bırakıyım? Mesela baykuş yapmak istiyorum ama kimileri baykuşların uğursuzluk getirdiğine inanır, veya kedilerden korkan birine kedili anahtarlık vermek ne kadar sevimli olur? Kafam karıştı! Bu konuda bana fikir verirseniz çok sevinirim. Bir yandan hobilerimden geri kalmayıp diğer taraftan blogumu da hobilerim sayesinde eğlenceli hale getirmeye çalışıyorum ;)
Bunlar da 2010'un ilk eserleri, yeni takıntım da anahtarlıklar oldu... Canım ablama, prensesime, Şenay'a ve diğer arkadaşlarıma yapmam gereken bir dolu hamur var, çok çalışmam lazım çoook!

Hepinize şimdiden harika bir haftasonu diliyorum!

34 yorum:

  1. Şunların güzelliğine bak.
    Ne kazanacağımız konusunda en ufak fikrimiz olsun yada olmasın.
    Benim için hiç farketmez Nonicim.
    Her yaptığın birbirinden güzel.
    Yeter ki biri benim olsun. :) Dünyalar benim olur o an, inan bana.
    Sevgiyle kal.
    -Pepinom-

    YanıtlaSil
  2. Bence boyle gizemli cok daha guzel. Hem odulu ogrenince kesin sevinc patlamasi oluyordur kazananda.
    Bu arada noniciim anadolu hayatin kadin gozuyle hayat 'hayata dair' temalı bir fotograf yarismasi varmis. senin bu sehir fotolarını gordukten sonra mutlaka noniye haber vermeliyim diye dusundum dusunursen diye.
    Muhtesem olmus hamurların. bayıldım bayıldım.
    Sevgiler
    Görkem

    YanıtlaSil
  3. ay hepsi çok güzel :) bence ufak bir ipucu ver birazda meraklanalım :)))

    YanıtlaSil
  4. Şeker ben sürprizden yanayım..
    ama istersen bir sefer süpriz olsun bi sefer de olmasın hıı, nasıl olur sence!!??
    iyicene mi kafanı karıştırdım yoksam!!??
    :))))

    YanıtlaSil
  5. ben her türlü isterim:)

    YanıtlaSil
  6. Hmmmm sürpriz kalsın ama ufak bir ipucu olsun... Evet bu fikri sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. bencede süpriz olsun Nonicim. süprizler güzeldir :)

    Noel babada şahane olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Görkem haber verdiğin için çok teşekkürler ;) Yazın bir sürü fotoğraf yarışmaları vardı ama hiçbirine katılamadım (hem yarışmanın konseptine uygun fotoğraflar çekemedim hem cesaret edemedim) ama belki bu yarışma için tüm cesaretimi toplayıp şansımı bir denerim...
    Yarışma ile ilgili bir link var mı acaba?

    YanıtlaSil
  9. bence de süpriz olsun..kafasında kuş olan ne şekermiş öyle! :))

    nonicim neden pasaj açmıyorsun??

    YanıtlaSil
  10. dunyanin en sirin hamurlari bunlar ya:)benim de sirin mi sirin gelin-damet fareciklerimmm var:) ve goren herkes de byiliyor, minik miik nasilugrasilmis yaaa bunlar deniliyor:)

    sen bence herseyi o kadar guzel yapiyorsun kiiii...ben fare'den de korkarim mesela:) ama senin fareler ,al kucagina oyna fareleri:)

    bence sen yureginin sesini dinle, istedigin ay supriz yap, istedigin ay ipucu ver:) ya da yayinlaiktan sonra cekilis yap:)

    bu arada bekliyrumseni kahveye:) benden dolayi bulusamadik, ama bir firsatini bulursan beklerimmmm:)

    opuyorum kocamannnnn...

    YanıtlaSil
  11. yaptığın hamurların hepsi çok güzel.bencede sürpriz olsun merak edilsin.iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  12. Kesinlikle süpriz =)
    Uğursuzluğuna inandığı bir şeyi, uğura çevirmiş olursun hemde Noni' cim.

    YanıtlaSil
  13. Ayakkabı perimmm özledim seni!!! Bu haftasonu program yoğun ama haftaya çok gelmek isterim!!!

    Mervecim pasaj veya etsy onlar benlik değil ben hobi için yapıyorum zaten ancak 1-2 tane yapmaya zaman bulabiliyorum :(

    Hepinize önerileriniz için çoook teşekkürler!!!

    Bu arada Anadolu Hayat'ın foto yarışması ile ilgili linki buldum ;)

    YanıtlaSil
  14. canim.. benimkini hic kendine eziyet etme, ben sonsuza dek beklerim, biliyorsun... ve de baykuslarin ugursuz olduklarini reddediyoruuuum! mucxxxxx

    YanıtlaSil
  15. bence sevmediği birşeyi kullanmaktansa hem sürprizli hem de sevdiği objeyi kullanması daha iyi.(gerçi yaptıklarının hepsi çok güzeller)ellerine sağlık Noni.Sema

    YanıtlaSil
  16. Nonicim sana ve hamurcuklarina bayiliyorum :)

    Bence supriz oldugunu bilmek daha da sahane olur :)

    Sevgiler,

    Merve

    YanıtlaSil
  17. baykus ugursuz degildir hic bile kedi sevmeyen ölsün ayrıca
    saka bi tarafa bence kasma nonim kafana göre takıl
    kocaman öpücükler

    YanıtlaSil
  18. Nazannesi8/1/10 15:06

    Hmmmm... Bence surprise!!! demeli. Fare fobisi olan bu şirin şeyler sayesinde yener. Kanımca uğursuzluk şöyle dursun, en asil kuş olan baykuş ile ilgili batıllar değişir! ;)
    Ama ama ama ama hani sincaaaaaaaaaaaappppp?????

    YanıtlaSil
  19. Sanatçının yaratacağı esere karışmaya kimsenin hakkı yok! Nokta ;) Sipariş üzerine birşeyler yapmak seni mutlu etmez bence. Kafana göre takıl. Oylamaya katılanlar da durumu baştan kabullenmiş olsunlar :) Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık :))))

    YanıtlaSil
  20. ya o noel baba ne tatlı:))
    bence hediye için kafandan ne geciyosa onu yapmalısın sonuçta burda o hediye kime çıkarsa senden bi hatıra olacak..
    süpriz olmalı bence çok daha heyecanlı:)belki tahmin yürütülebilcek bi oyuna cevrilebilir o da eğlenceli olur mesela!

    umarım bundan sonraki bana çıkar demeden de geçemeyeceğim ehihi(:

    YanıtlaSil
  21. Nonicim,
    Süpersin bence; çok vaktini alıyor ama çok cici şeyler çıkıyor ortaya. Bence magnette yapmalısın, eminim onlar da çok beğenilecektir. Ben çalışmalarını önceden paylaşmanı dilerdim kendi adıma; böylece motivasyonu arttırırdın, ama şu da gerçek ki bu şeylerin hepsi çok güzel.
    Keyifli bir haftasonu olsun herkese, bol bol dinlenip sevdiklerimizle vakit geçirelim.
    Sevgiler,
    Derya

    YanıtlaSil
  22. senin içinden nasıl gelirse öyle yap noni, bu şeker şeyleri beğenmeyenimiz çıkmayacaktır :))

    YanıtlaSil
  23. Hastasıyım...ne yaparsan yap..örümcek bile sevimli bence...ay deneyesim geldi benim ki yetenek sıfırdır...yap yap ne istersen yap..

    YanıtlaSil
  24. Canım ablammmm eziyet değil zevkle yapıcam seninkiniiiii !!!!!!!

    YanıtlaSil
  25. Evoommm sincabın hala bende görüşemedik ki hiççç :(
    Yakında adresine postalamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  26. Tanyacım bunun için yeteneğe gerek yok gerçekten herkes yapabilir çok kolay çünkü ve çok rahatlatıcı :)

    YanıtlaSil
  27. oo nonicim senden kopyalayacağım şeyler çoğaldı malum bu ara tembellikten birşey yapmıyorum obaleyyyy

    YanıtlaSil
  28. sevgili noni simdiden yeni yılın bana kazandırdıgı en guzel sey senın blogunla tanısmak oldu blogu kesfettıgımden berı yazdıklarını okumak benım ıcın cok buyuk bır keyıf ayrıca yaptıklarına bayıldım cok guzeller bende yapmak ıcın heveslendım ama becerebılırmıyım bılmıyorum 2010 da favorım oldun sevgılerle

    YanıtlaSil
  29. hepsi birbirinden güzel. kimsenin "ay bunu istemem"," o olmasın bu olsun" diyeceğini sanmıyorum. diyen olursa onunkini bana gönderirsin :)

    YanıtlaSil
  30. yaptigin seyler hakkinda ipucu ver sorular sor bilenlerde cekilise katilma hakki kazansin. cok mu komplike oldum:)
    boyle guzellikleri dagitman bir guzellik ne yaparsan yap kabuldur galiba

    YanıtlaSil
  31. Sessiz takipçindim artık çok sesli takipçinim (:Ben kedileride severim baykuşuda,senin elinden çıkana hayır demem,ne zamandır ağzımın suyu aka aka bakıyorum yaptıklarına (: Benim tavsiyem Noni abla, kelime oyunu gibi düşünelim: yaptığın nesne hakkında 3 sihirli kelime ver.İnsanlar bin türlü senaryo kafasında kurarken yarışma heycanınada kapılsınlar (:

    YanıtlaSil
  32. bence de söylemeyin ama belli edecek ipuçları verin..hem ayrıca hediye değil mi bunlar seçme hakkı ne zaman tanınıyordu..gönlünüzden geçeni yapıyorsunuz bir anı bir emek adı bu yüzden sürpriz hediye..ama rahat olmak adına ipuçları ile tahminleri değerlendirebilirsiniz ;)

    gene döktürmüşsünüz ben fimoyla denedim olmadı sonra gittim bunların 4lüsünü aldım siyah olmayınca pek çoğunu deneyemedim bile..ama cidden rahatlatıyor..teşekkür ederim size bize böyle şeyler gösterip öğrettiğiniz için..benim strese bağlı kolestrol vardı bunlarla deşarj oluyorum düşmüştür eminim..ayrıca süper olmuşlar..ellerinize sağlık..

    elif

    YanıtlaSil
  33. Hepinize güzel yorumlarınız için çoook teşekkür ediyorum!!!

    YanıtlaSil
  34. bence hediye içten gelen bişeydir gönlünden ne koptuysa:))
    hediyeyi görüp oylamaya katılmak pek sıcak gelmio bana
    burcu..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...