01 Ocak 2010

Hoşgeldin 2010 !!!!!

MUTLU YILLAR!!!!
İşte size söylediğim gibi yeni senede burdayımmmm :)
Bu kadar erken beklemiyordunuz beni di mi he hee :)
Bu yazımın yayınlandığı saatlerde ben muhtemelen hafif çakır keyif hatta öpüjemmm moduna girmiş olabilirim. Neden yeni senede bu kadar içmeye meyilli oluyor herkes? Bunu bir ara irdelemek lazım!
2009 çok hızlı bir sene oldu benim için... Hayatımda bazı şeyler aksi gidiyorken hiç beklemediğim sürprizlerle karşılaştım. Avenue Q müzikalinde söylendiği gibi "hayatta herşey şimdiliktir" gerçekten de! Şimdilik düşünmüyorum dediğiniz şeyleri bir bakmışsınız artık düşünür olmuşsunuz :) Ay çok filozof gibi konuştuğumun farkındayım ama demek istediğim şu ki herşey zamanla değişir! Bu yüzden bekleyip görmek lazım, en önemlisi sabretmeyi bilmek lazım... Sanırım 2009'un bana verdiği en büyük ders "sabrın sonu selamettir yavrum" oldu :) Ben 2009 için payıma düşen herşeyi yaşadığıma inanıyorum. (Ay blogumu okuyan biri bana her şey ayrı yazılır nonicim öğren demişti ben hala bitişik yazıyorum bak bunu 1 yılda bir türlü öğrenememişim o ayrı! her iki anlamda ayrı!) Şimdi önümde koskoca bir yıl var ve bu senenin benim için çok önemli bir sene olacağına inanıyorum. (6. hissim benimle kafa bulmuyorsa tabii!)
Bloguma gelince... 2009 senesinde buraya tam 242 tane yazı eklemişim. Ama senenin sonuna doğru teklemeye başlayınca yazılarıma 15 günlüğüne ara vermek istedim, açıkçası blogumu biraz özlemeye ihtiyacım vardı... Paylaşım güzel tabii ama bu tek taraflı olunca insan kendisini biraz tuhaf hissediyor. (Ezik Noniyim ben kimse bana yorum bırakmıyo ezikim ben fırk fırk!) Yorum beklentim/kaygım elbette yok ama ben sizlerin de fikir ve önerilerine önem veriyorum. Aramızdaki paylaşımı arttırmak istiyorum. (Ezik Noni'nin gururlu iç sesi: "Artıkın hep bağa hep bağa yohh biraz da sen vereceğn sen paylaşımcı oleceğn o kedder!") Mesela her pazartesi "Ben bu haftasonunda..." postu hazırlayacağım, hoşuma giden etkinlikleri her zamanki gibi burada sizlerle paylaşıp sizden de hoşunuza giden tavsiyeler alacağım. Evet evet bunu yapiciğim hissedoorum yapiciğim hii hii :) Daha başka şeylerde düşünüyorum dur bakalım aklıma geldikçe paylaşırım. Ay ne çene ne çene! Herşey bir yana Allah sevgilime bu sene extra sabır versin bence :) Umarım hepiniz geçmişi güzel kapatıp, yeni seneye umutla başlamışsınızdır! Hepimize harika bir yıl diliyorum. Bu sene de sevgiyle kalın! (Hep bağa hep bağa yohhhhh ona göre!)

Güle Güle 2009...

Hoşgeldin 2010 !!!

23 yorum:

  1. Mutlu Yıllar Noniiii :))

    sen hep yaz Nonii :)

    YanıtlaSil
  2. Canım,2010 hoşgeldi...umarım sefalar getirir...:))sana katılıyorum....sabır herşeyin anahtarı ve umut etmekten dilemekten pes etmemek gerek...sevgiler....unutmayın sadece hayal edin,düşünün,isteyin ve yürekten inanın;))

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar nonim
    kocaman opucukler :)

    YanıtlaSil
  4. Fatma K.1/1/10 13:20

    slm noni sana da mutlu yıllar bende 2009 da seni keşfettiğim için mutluyum blogunla bol bol yüzümü güldürdün teşekkürler sana

    YanıtlaSil
  5. İyi seneler Nonicim !

    Sen hep yaz yeter ki, engin yorumlarımla iştirak edicem ben bloguna merak etme euheuhe :D:D:D

    Herşey istediğinden de süper olsun bu yıl... Mutlu yıllar !

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir yazı olmuş.:)
    Yeni yılınız kutlu olsun, neleri bekliyorsanız onlar olsun..

    YanıtlaSil
  7. İyi Seneler ....
    2010 da yazılarını takip edeceğiz:)))

    YanıtlaSil
  8. 2010 hepimiz için iyi bir yıl olsun :))

    YanıtlaSil
  9. iyi seneler nonicim umarım yeni yılın umduğun güzellikte geçer:))

    YanıtlaSil
  10. nonim benim, bence de sen yaz hep yazzzz...butun yorumlar sana feda olsun:)opuyorum kocaman kocamannnn:)

    YanıtlaSil
  11. Bizde merail ailesi olarak noniye mutlu yillar dileriz ve operizz.. ;)

    YanıtlaSil
  12. CANIIM Nonim Yeni Yilin Kutlu Olsun! 2010 sana istedigin herseyi getirsin! Amin!!
    Bu arada ben uzuun yolculugumdan dondum ve sana ablani coook kiskandigimi soylemek istedim! Amerika'nin tek Amerika'ya benzemeyen yerinde biraz Istanbul biraz Avrupa tadinda nefis bir yerinde yasiyor! Ona da burdan sevgilerimi iletirim ;)Hani burdan nefret ediyordum yaa artik daha cok nefret ediyorum! Benim de dilegim bu olsun Allah hayirlisiyla 2010'da bizi buradan kurtarsin! AMiN!!

    YanıtlaSil
  13. nonim güzel yüzün hep gülsün,çok mutlu ol.söz daha çok yorum yazıcam sana bu yıl.sevgiler...
    burcu~

    YanıtlaSil
  14. mutlu yıllar noniii...

    YanıtlaSil
  15. herşey güzel olsun:)

    YanıtlaSil
  16. çok mutlu ve huzurlu olacağın bir yıl geçir dilerim canımm...

    YanıtlaSil
  17. noniiiiim mutlu yıllar ossun sana. öpüoorum çoook muuuk!

    YanıtlaSil
  18. Mutlu yıllar noni! Sağlıklı, huzurlu, güzel bir yıl olsun 2010. Neşen ve umudun hiç tükenmesin. sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. İyi seneler hayatım..

    YanıtlaSil
  20. Mutlu Yıllar Nonicim :) Sen benim bloguma bir bak yorum bırakılmadığını oradan daha iyi anlarsın :)

    YanıtlaSil
  21. Mutlu bir sene olsun güzel beybiler öperim hepinizi mis yanaklarınızdan muahhhh :)

    YanıtlaSil
  22. Nonimmmmm mutlu yillar yeni yilda hersey o guzel gonlunden gectigi gibi olsunnnnnnn :)

    EVRIM

    YanıtlaSil
  23. İyi yıllar nonicik.
    "Bu haftasonu ne yaptık" fikrini çok tuttum. Farklı paylaşımlarımız olacak demek, şimdiden heyecanlandım. Seni seviyoruuuuzzz, şeker kız

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...