06 Ocak 2010

NOKAV 2010 Bağışları :)

NOKAV'ı duymayan kaldı mı? Varsa hatırlatıyım; Nokav yani Noni'yi Kalkındırma Vakfı şahsen kendim tarafında kurulan ve çalışmaları büyük bir titizlikle yürütülen bir vakıf olup kapısı hiçbir din,dil,ırk gözetmeksizin herkese açıktır beklerim efeeemmmm :P
Bakalım 2010'a girerken Nokav'a kimler katkıda bulunmuş?
B.Toçkamdan Bağdat Caddesi'nde yeni açılan Cassette'den alınmış çok güzel ve çoook rahat bir bot...ay iki bot mu yoksa bir çift bot mu demeliydim kafam karıştı şimdi bak :)
Yine B.Toçkamdan bu şirin kedili küpeler... (tam benlik!)
Canım ablam Decaf Lattemin yeni yıl paketi tam 31 Aralık'ta elime geçti, biraz ballı bir kız mıyım neyim :) İçinde çoook güzel tam benlik hediyeler vardı ama enn güzelleri prenseslerimin olduğu fotoğraflar ve minik elleriyle bana yaptıkları resimlerdi, ahhh nasıl özledim onları!

Bizim ailenin hatunları pek bir beceriklidir :) Büyük teyzem ponponlardan oluşan çok şirin bir atkı örmüş, küçük teyzem de Hello Kitty delisi olduğumu bildiği için işlemeli harika bir mutfak önlüğü yapmış. Anneannem de hiçbir şeye benzemeyen uyduruk yemeklerime biraz tat katmam için bu şirin tuzluğu almış :) Annişle babiş mutfak robotu almış ama fotosunu çekemedim, sanırım bizimkiler mutfakta beni geliştirme konusunda azimli :P
Canım arkadaşlarımdan da çok güzel hediyeler aldım.
2-Chic yavrusundan tam benlik bir küpe ve cüzdan...
Gofrett'timden çok zarif bir kolye...
Kristin'imden harika bir yüzük...
Harikacığımdan çok güzel bir mumluk...
Ezgiciğimden çok şirin kedili bir biblo...
Ve Pommeler'ciğimden bana özel harika bir masa üstü takvimi...
Ferah Feza'mdan çok şirin bir yeni yıl kartı...
Bu da Nokav'ın kendi kendine yaptığı bağış oluyor hee hee :)
Küpeler yeni favori mağazam Cassette'den...
Bağışlar şimdilik bu kadar :)

Yeni seneye girerken beni mutlu eden tüm güzel yüreklere buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum.

Sizi seviyorum, iyi ki varsınız!!!

12 yorum:

  1. hepside birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Az bile :)

    Nokav'a hep destek tam destek:)))
    (cicegini de gule gule kullan:P )

    Opucukler Noni'cim...

    YanıtlaSil
  3. ay cok guzeller hepsi iyi gunlerde kullan.. kupeler hele kocaman cok guzel sevdim kendi kendine bagis sistemini =)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Blogunuzu hergü mutlaka ziyaret ediyorum. Sadece sizinkini değil anneniz ve ablanızınkini de ve her 3 ünüzü de çok beğeniyorum ama bir şey itiraf etmeliyim ki en çok da annenizi. Bu arada ben de bir boğa kadınıyım sanırım bunu da etkisi var :)
    Size yorum bırakmak hep istiyorum ama gündüz işten girip baktığım için iş yerinden yorum bırakmama izin vermiyor. Akşam da evde iş güç vs. bilgisayara bakamıyorum, pek bakmak da istemiyorum açıkcası. Neyse bugüneymiş size yorum bırakmak.
    Hediyeleriniz çok güzeller, iyi günlerde kullanınız ve iyi yıllar diliyorum.
    Gamze B.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy hepsi harika çok çok beğendim cnm benim...güle güle kullan cicilerini...
    ayy dur bende öyle bir post koyayım da çatlatayım hepinizi...hahahaahahaaaaa
    şaka şaka :)))

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler fıstıklar ;)

    Gamze B. ben de bir boğa hatunuyummmm ve kıskanç bir böceğimmmmm :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller,güle güle kullan,kedili eve bayıldım.
    acaba neden seni mutfakta maharetli yapmak istiyorlar :)?
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan hepsini cnaım benimmmm ...

    YanıtlaSil
  9. yuzuk fotoda daha mi guzel neee:-D

    gule gule kullaaann:-D

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan nonicim hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi birbirinden güzel,güzel günlerde kullan canım...sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Ah cassetteye yılbaşı öncesi gittim..küçük prensli bir ayakkap..domuzlu örgü bir elbise..kuki şeklinde küpeler aldım..daha da alacaklrım var....bayıldım...

    Bende vakif mı kursam ne..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...