28 Ocak 2010

Shelax

Geçen haftalarda e-posta kutumda bir mail gördüm, Selma Hanım mailinde yurt dışından getirdikleri, silikon ayakkabı aparatlarından oluşan Shelax markasından bahsediyordu. Selma Hanım denemem için bana da ürünlerinden bir paket göndermeyi teklif ediyordu. Sabah 7'de güne başladığım, sürekli koşturduğum ve şık görünmek için de (evet şu iş başvurularında sık sık karşımıza çıkan prezentabl olma durumu!) topuklu ayakkabı giymem gereken bir işte çalıştığım için bu teklife hayır diyemedim, iyi ki de dememişim!

Shelax ürünlerim gelince daha çok taban ağrısı çektiğim için içlerinden jel ön taban astarını seçtim, gün sonunda tabanlarımın hiç de ağrımadığını farkettim...

Ayak kemiğinden rahatsızlık çeken anneme de Shelax bunyon kemik koruyucu jeli vereceğim, o da deneyip kendi blogunda yazar artık ;)
Shelax ürünleri ile tanışmamı sağlayan Selma Hanım'a buradan teşekkürlerimi gönderiyorum!

Dost başa düşman ayağa baksa da siz ayaklarınızın sağlığına her zaman iyi bakın!

9 yorum:

  1. süpermiş, aslında benim de böyle bir sete ihtiyacım yok değil hani..

    YanıtlaSil
  2. canım meraba nerden iletişim kurabiliriz acaba

    YanıtlaSil
  3. Websayfalarında

    selma@shelax.com.tr
    ADRESİNDEN MAİL YOLU İLE SİPARİŞLERİNİZİ VEREBİLİRSİNİZ.

    yazıyor...

    ;)

    YanıtlaSil
  4. Benim de tam ihtiyacım olan şeydi bunlar ama böyle bir markadan haberim olmadığı için geçen hafta Avon'un ayak tabanı için olan ürününü sipariş ettim, umarım o da iyi çıkar... Okulda canavarlarla uğraşırken bir de ayak sorunu çıkarsa günüm zehir oluyor...

    YanıtlaSil
  5. canım eğer tabanların ağrıyorsa mutlaka bir ortopediste git ..taban çökmesi olabilir ..yada topuk dikeni

    ve evde asla düz normal terlik giyme..ceyo nun tam ortopedik terliği var ..onu kullanırsan ağrılarından ciddi azalma olacak

    en çokk faydasını gördüm

    YanıtlaSil
  6. ah bi de ben relax olabilsem. esnek esnek fena olmazdım :)

    YanıtlaSil
  7. selam...tanıtım için teşekkürler nonicim ...yanda ki kediye koptum ..birde istek köşesi gibi yaptım burayı ama bi tatlı çılgın mevdoşumuzun yorum kısmına güzel ellerini atı versen şahane bişey olacak ...lakin 20 dak uğraştım uzun uzun yazdım gitti yazdım yazdım gitti olmadı bir türlü hey yarebbim tatlı annende damardan girmiş mi ay bi içim buruldu mu halbu ki bir bilse onu kimler kimler takip ediyor, yırtınıyorum gitmiyor neyse sonra ne oldu dene me bir ki yazdım artık yoruldum yazıyorum uçuyor çünkü aa bir baktım gitmiş hey güzel allahım iyi gitti de ben neyi işaretledim yine unuttum ay deliricem sil baştan dene dene yok yollayacağım taktım çünkü helak oldum oh en nihayetinde gitti sen sağ ben selamet olduk ...sen bir güzellik yaparsın da rahatça yazarız mevdoşa...teşekküür bye bye yani bu buraya yazılmaz ama sana ulaşmak istedim tez elden ..şimdi uygun muyugun düşmezse yayınlamazsın tamam mı...tekrar teşekkürler bye

    YanıtlaSil
  8. bende istiyorummm , özellikle düz ayakkabı giydiğimde ağrıdan ölüyorum :((

    YanıtlaSil
  9. Aaaa Avon'un da böyle ürünler sattığını ilk defa duyuyorum!

    Elçinciğim benimki muhtemelen sürekli topuklu giydiğim için oluyor :( Bu arada dediğin terliklere bakıcam, sağol canım!

    Nurcuğum annemin bloguna baktım, yorum kısımlarını geçenlerde düzenlemiştik zaten ama sorun neden kaynaklanıyor ben de anlamadım :( ama sonunda yorumunu yollayabildiğine çok sevindim :)

    Gofretim aaa bunu da ilk defa duyuyorum! bu arada senin çırpı safinaz bacaklarına topuklu daha çok yakışıyor ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...