13 Ocak 2010

Veee kazanan:


Sınıf sınıf bir peynir kokusu alıyorum sanki hii hii :) Selam şekerler!!! Ocak ayının sürpriz hamur çekilişine katıldığınız için hepinize çok teşekkür ederim! Açıkçası ipucu vererek bir tahminde bulunma oyununu ben çok sevdim, gerçekten çok eğlendim :) Hepinize hayal gücünüz için çok teşekkür ederim! Birçoğunuz fare diyerek ilk ipucunu yakaladı, zaman derken de takvimi kastetmiştim ve bu konuda da çok yakın yorumlar geldi. Vallahi hepiniz süpersiniz!



Bu sefer yapmaya çalıştığım şey gün ve ayı gösteren küçük bir masa takvimi oldu ama tahmin ettiğimden daha zorladı beni... Umarım "iyi kalpli canavar" hamurunu beğenir :) Çünkü random.org sitesini kullanarak yaptığım çekilişte yorum bırakan 25. kişi olarak o kazandı bu hediyeyi... İyi günlerde kullanmasını diliyorum!



Bu da kötü kedi Şerafettin'in dul eşi Teselliye :) Elinde tuttuğu ayrılığın simgesi sarı güller ile ölen eşinin yasını tutuyor zannediyorsanız yanılıyorsunuz, çünkü kendisi birazcık şen dul oluyor :)

Eller manikürlü, dişler porselen, yüzünde pis bir gülümseme ile kendisi dulluğun tadını çıkartmaya dünden hazır bile! Bu arada şimdi fotolarda farkettim Teselliye'nin tek birşeyi eksik o da kuyruğu, geç saatte ortaya çıkan teselli hamuru sanırım böyle defolu oluyor :) Onu da bu akşam tamamlayacağım :)
Ve teselli hamurumuz da "ghanima"nın oluyor :) Şen dulla umarım iyi geçinirler ;) Bu arada hamurları haftaya kargoya verebileceğim çünkü hafta sonu kutular almak için ufak bir Eminönü ziyareti yapmam gerekiyor ;) Kazanan hatunlar bana adresinizi e-maille göndermeyi unutmayın!

Hepinize katılımınız ve bu çekilişi eğlenceli hale getirdiğiniz için tekrar çoook teşekkür ederim!!!

Başka sürprizlerde buluşmak dileğiyle!


35 yorum:

  1. süperrr çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Noni bu takvim çok süper olmuş. Ellerine sağlık, ee maharetli kızın hali başka oluyor. Kaybettiğime üzüldüm ama napalım başka sefere artık :)

    YanıtlaSil
  3. amanın masa takvimine baayılldımm.
    çok güzel olmuş.
    ellerine sağlık ne diyim :)

    YanıtlaSil
  4. noni, seni ve anneni uzun zamandır takip eidyorum, bir kere çekilişe ben de katılmıştım.neyse konuyu uzattım diyeceğim odur ki çok tatlısın:)

    YanıtlaSil
  5. OFFF yaa !
    Yine mi kaçırdım.
    Takvim harikaaa tek kelimeyle.
    Kıskandım arkadaşı hem de çook :(

    -Pepinom-

    YanıtlaSil
  6. harika olmuşlar
    ne güzel yapıyorsun çok beğendim
    bana öle çekilişten bişi falan çıkmaz ama bir gün fotoğraf makinası yaparsan isterim :) vermezsen kapına dayanırım hehehee :)

    YanıtlaSil
  7. hahaaaa süpeer bende çook beğendim
    harika olmuşş :)

    YanıtlaSil
  8. şen dula bayıldım yahu :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir fikir, çok güzel olmuş takvim. ellerine sağlık Noni :)

    Teselliye de çok metanetliymiş :)

    YanıtlaSil
  10. ay şimdi okudum çok utandım kazan yazmışım çok ayıp kazanan hatunlar iyi günlerde kullansınlar ...ne oluyor bana iki gündür anlamadım ...bismillah yorum yazdık iki gündür ya eksik okurum ya eksik yazarım hey allahım kusura bakma noni yer işgal ettim kazan'ı silde ayıp olmasın ya valla çok üzüldüm ...tüh hatta sen beni toptan sil ...

    YanıtlaSil
  11. cok sevdim cok, özellikle tavkimi ne kadar orjinal fikir. keske o takvimi satisa sunsan...ne bileyim yine yeniden tavkim görmek isteriz burada...:)
    mutlu kal

    YanıtlaSil
  12. ayy harika olmuş bu takvim, tek kelimeyle bayıldım ve kazanan arkadaşı kıskandımmmmmmmm.....

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş hepsi

    YanıtlaSil
  14. Kıssslar çok teşekkürler sağolun varolun güzel yorumlarınız için :)

    Vaktim olsaydı etsy'de kendime bir hesap oluştururdum ama bunları yapıp satmaya hiç vaktim yok ben de hobi olarak strese girmeden yapıyorum :)

    Nur'cuğum üzülme hepimiz kelime hataları yapıyoruz zaten beynimizin eksik olan harfleri tamamlama gibi bir özelliği varmış bundan ötürü ben ilk yazdığını zaten kazanan olarak okumuştum ;)

    YanıtlaSil
  15. Daimi aç ben "kahvaltı" dedim ya :))
    Takvim fikri süper yalnız ve Teselliye de pek afilli :=))

    YanıtlaSil
  16. ya çok güzelmiş hepsiii:)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  17. ay muthis olmus nonicim elleirne saglıkk

    YanıtlaSil
  18. Bu masa takviine ba-yıl-dımmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  19. ben takvime ve tesellıye'ye bayildim.ben kazanmak yerine onlardan yapmakkk istiyorum faber- castell oyun hamuru aldim bir tanecik kedi yaptim ama kurumuyor bana yardimci olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  20. selam noni...bebeğim için bebek şekerleri yapmayı planlıyorum...i-clay bulamayabilirim belki yaşadığım yerde ama fimo ile yapıcam bu gidişle...bana bebek figürleri örnek bulabileceğim elinde kaynaklar var mı...site olarak...şimdiden teşekkürler...sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Hiii hii bugün şımarık Noni oldum ben :)

    Zeynep zıplayan hamurlardan kullanmalısın faber castell hamurları kuruyor mu emin değilim, detaylı bilgi için şu yazımı okuyabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba isimsiz bebek şekerlerine ilham için şu siteye bir göz at istersen ;)

    YanıtlaSil
  23. amanınnn ben çıkmışım çekilişte.ayyy nasıl sevindirik oldum şimdi nonicim müthişsin bayıldım vallahi yaptıklarına.2010'la birlikte kör talihim dönüyo galiba.yeni iş yerimde masamın en güzel yerinde muhafaza edicem hediyeni.uyuyamam ben bu gece.gocaman öptüm güzel yanaklarından. :))) heyoo heyoo heyooooo

    YanıtlaSil
  24. hahahahaha teselliye süper isim yaa

    YanıtlaSil
  25. çok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  26. Kazanan arkadaslari tebrik ediyorum coook sanslilar...
    Bize de artik siradaki cekilisi beklemek kaldi...
    Opucukler NONI'cim..

    YanıtlaSil
  27. Takvim harika olmuş, ellerine sağlık Nonicik. Bana yine çıkmadı:( Bir dahaki hamuru sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  28. Önümüzdeki hamurlara bakacağız (((:

    YanıtlaSil
  29. paparazzi14/1/10 10:36

    sana sinir oluyorum, çünkü çok beceriklisin...
    gırrr :)

    YanıtlaSil
  30. Nazannesi14/1/10 10:39

    İkiside çok başarılı, harika, çok şeker!
    Yetenek işte! :))))

    YanıtlaSil
  31. Aaaaa takvim şahane olmuş...peh..ühühühühü..ağlıyorum burda...

    YanıtlaSil
  32. takvimin fotoğrafına bayıldım =) 13 Ocakkk benm dogum günüm idi :)cıksaydı güzel olcakmış:D kısmet tabi:D
    başka bahara artık...

    YanıtlaSil
  33. Ayy beğenmenize çooook sevindim, takvim çok kullanışlı değil ama en azından sevimli öyle di mi :)

    Tanya'cım ağlama çünkü sana ufak bir hediyem var benim, onu hazırlamaya başladım şimdi, Aliş'ten ilham alıyorum ;)

    Seda'cım 1 gün gecikmeli de olsa doğum günün kutlu olsunnn :)

    YanıtlaSil
  34. takvim nefis olmuş ya bayıldım bayıldım ellerine sağlık, uzun süredir hatır soramamıştım pisikler de iyidir umarım.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...