01 Şubat 2010

Ben bu haftasonunda...

Ben bu haftasonumu tamamen miskinliğe ayırdım :) Hafta içi yoğun iş temposundan özel hiçbir işime zaman ayıramadığım için genelde herşeyi hafta sonundaki bu 2 güne sığdırmaya çalışırım. Ama bu sefer koşturmaca istemedim. Bir yere yetişme telaşı olmadan aheste aheste zaman geçirmek açıkçası bana çok iyi geldi, haftaya gayet dingin bir başlangıç yaptım ;) Geçen haftalardaki kar yağışı nedeniyle herkes evine kapanmaktan oldukça sıkılmış olmalı ki Bağdat Caddesi ana baba günü gibiydi, herkes kendini sokağa atmıştı...Tabii biz de o kafileye dahil olduk :)
Şu güzelliğe bir bakar mısınız?! Onu Caddebostan'da genelde hep aynı yerde otururken görüyorum, çok tatlı ama hiçç pas vermedi bana :)

Pisipisipisi... Şşşşşş! Pisi dedim! Ben kendimi yırttıkça haspam daha da havaya girdi tamamen çevirdi kafasını :) Bir kedi tarafından kaale alınmamak da tuhaf oluyormuş valla :)

Canım Poly bana bu şirin mi şirin melek ayıcığı almış, bayıldımmm :)

Ve tabii hamurlarım :) Sanırım bende bağımlılık yaptılar elimle sürekli bişeyleri yoğurmak istiyorum :P Bu sefer biraz değişik şeyler denemek istedim, aklıma fikirler geldikçe not alıyorum... Şenay ve Ferah Feza'nın hamurları bitti, onları kargoya verdim bile, hmmm bir de sürpriz hamuru dün yaptım, bakalım bu ayki sürpriz kimin olacak???

Sürpriz hamuru da dün bitirdim, en kısa zamanda oylamayı yapacağım ;) Ayol ben bunadım mı ne?! 2 defa aynı şeyi yazmışım!

Şekerler size bir sorum olacak; sanırım benim tiyatro zamanım geldi yine :) En son izlenen Mağara Adamı'ndan sonra hava şartları nedeniyle bizim sanat turlarımız sekteye uğradı. Hande Vahşet Tanrısı'nı önermişti, onu bir kenara not ettim, Lüküs Hayat'a gitmiş ama nedense içimden o oyunu izlemek gelmedi... Şu aralar favori oyunlar hangileri hiçbir fikrim yok. Tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ;)

Hepinize harika bir hafta diliyorum!!!

14 yorum:

  1. istanbul kraliyet tiyatrosunun bir oyunu var .DENİZALTINDA ALTI TAHAMMÜLFERSA...ben izlemedim ama tv da ve gazetelerde beğeni dolu yorumları gördüm..tabi zevkler değişken :)

    linkini buldum

    http://www.istanbulkraliyettiyatrosu.com/

    YanıtlaSil
  2. Cuma akşamı "Kabare" yi izleyeceğiz. Müzikal oyunları tercih ediyorum bu aralar:) izleyince fikrimi yazarım.

    YanıtlaSil
  3. Elçin & Hande teşekkürler kızlar :)

    Şimdi hatırladım... Elçin senin bahsettiğin oyunda Yaban rolündeki çocuk var di mi? O oyun güzel olabilir...
    Hande Kabare hakkındaki yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. fimoları konuşturmuşsun yine çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  5. Kuzum hemen haber verip kaçıyorum sormuşsun ya mucx

    (Noni) ne demek canım hemen yanıtlayayım, ben özellikle keçe keserken hele ince hatlara sahip bir şekil vereceksem şayet Singer'in Kıvrık Uçlu Nakış Makası'nı kullanıyorum ürünlere dair bilgilere bakarsın. SINGER MAKASLARI

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraf penceresinden teşekkürler canım :)

    Edacım süpersin benim de acil bu kıvrık uçlu makaslardan edinmem gerek ;)

    YanıtlaSil
  7. selam noni, genellikle yazdıklarını okuyorum ama şimdiye kadar hiç yorum yazmamıştım. oyun sorduğunu görünce yazmak istedim.
    seyyar sahne'nin oğuz atay'ın aynı adlı romanından sahneye uyarladığı tehlikeli oyunlar adlı oyunu tavsiye ederim. Şubat ayı programı şöyle: 12 ŞUBAT CUMA 20:00
    13 ŞUBAT CUMARTESİ 19:00
    19 ŞUBAT CUMA 20:00
    20 ŞUBAT CUMARTESİ 19:00
    İTÜ Maçka Kampüsü İşletme Fakültesi Tiyatro Salonu
    Rezervasyon: info@seyyarsahne.com / 0531 696 41
    09
    www.seyyarsahne.com ve www.tehlikelioyunlar.net sitelerinden bilgi alabilirsin. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. biz bu hafta sonunda disney miki masal dünyasına gidiyoruz tiyatromu bilemedim kostümlü gösteri işte :D

    YanıtlaSil
  9. Aaza bizde yağmurda cıktık yürüyüşe...sırılsıklamdık...hehehe..yoksa denkleşirdik...

    YanıtlaSil
  10. Mervetan çoook teşekkürler, tehlikeli oyunları da bir kenara not ettim ;)

    ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... Disney çocuk oyunu mu yoksa büyüklere de hitap ediyor mu? aslında çocuklar için bile olsa seyredilir, ben çok seviyorum onları keşke Hello Kitty'li bir oyun olsaydı izleyen ilk kişi
    ben olurdum kesin :)

    Tanyacım tüh kaçırmışım seni, bu arada söyliyim seni ilk gördüğüm yerde önce Aliş'i sevicem hiç bozulmaca yok ona göre ;)

    YanıtlaSil
  11. İstanbul'da nerede var bilmiyorum ama Ankara'da Fosforlu Cevriye çok güzel diyorlar bende gideceğim fırsat ve bilet bulunca.

    YanıtlaSil
  12. Wouwww harika olmus deniz kizi,hepsi harika gerci,artik ovguler az kaliyor hamurlarina...
    Coook tesekkur ederim canim,ellerine saglik...
    Kocaman sevgiler opucukler...

    YanıtlaSil
  13. Nazannesi3/2/10 00:28

    Hmmm ŞÖLEN(Z.Olcay) ve YÜZYILLIK YALNIZLIK 'ı tavsiye edebilirim..:)Aaa ama bunları çoktan izlemişte olabilirsin..
    Bu arada 13 subat dgünü msjım geldi değil mi? Uygun olursan, mutlaka bekliyorum tatlım.. 14 30 da başlıyor...
    ps: partide hoşuna gidecek bişey biliyorummmm..
    hamurlar şahane bu arada.. :)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler fıstıklar :)

    Evom 13 şubatta geliyorum ;) hoşuma gidecek şeyi çok merak ettim şimdi ipucu ver lütfeennnn!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...