04 Şubat 2010

Güne böyle giriş yaptım :P

Yok vallahi ben değilim! O ses benden değil eteğimden çıktı yemin billah ederim! Bugün deri bir etek giydim. Yöneticilerin katta bulunduğu bir andı, koltuğuma geçip tam otururken benden zorttt diye bir ses çıkmasın mı!!! Deri eteğimin sandalye ile coşkulu kucaklaşmasının piyangosu bana vurdu iyi mi?! Vallahi o ses aynen zorttt diye çıktı, şimdi kalkıp "ehii ehii bugün deri etek giydiydim bu ses eteğimden çıktı" nasıl diyeyim :P Hey Yarabbim!

Bu mevzulara girmişken; keşke herşeyimiz parfümlü olsaydı, hayat ne kadar güzel olurdu di mi? Ben şu kokuya taktım son zamanlarda :)

13 yorum:

  1. ofiste ki sandalyem değişmeden önce deri kumaş farketmez giydiğim pantolon dar ise aynı olay benimde başıma geliyordu :) böyle bi kulaklarım kızıyordu tekrar yerimden oynuyordum ki millet yanlış anlamasın :) :)

    YanıtlaSil
  2. hayır o tür durumlarda ne yapılabilirki. ah haylaz sandalyede denmezki..
    ama ben bir keresinde sınıfın en arkadasında otururken baya bir sesli şekilde hapşurmuştum dönüp tüm sınıf baktığında yanımadaki arkadaşıma çok yaşa deyip olaydan sıyrılmaya çalışmışlığım olmadı değil (:

    YanıtlaSil
  3. Ahahahyt..deri eteğin intikamı olmuş bu ama..

    Parfüm ise yıllardır sabit gibi DKNY kullanırım..dünya değişik parfümü de alıp dolaba kaldırdım...

    Öpücük..

    YanıtlaSil
  4. bir kaç kere daha otursaydın belki suçun sandalyede olduğunu anlarlardı Noni :)

    YanıtlaSil
  5. ...:))))noniiiiiii tatlı noni ,çılgın noni,içi dışı bir noni...çok tatlı bu kız yaa...güldürdün beni sen de hep gülesin e mi...*-*

    YanıtlaSil
  6. sen onada bir çözüm bulursun ...mesela şık bir şey koysan oturduğun yere ..kumaş veya şık kokoş bir yastık :)

    YanıtlaSil
  7. ahaha komik ama hüzünlü bi durum olmuş bu nonim ya.Hiç sevmem ben deri koltuğu ,ofiste benimkide deri maalesef:))herşeyimizin kokulu kokulu mis olmasını bende isterdim bir parfüm delisi olarak.Hoşuma gideni alırım stok yaparım.Vazgeçmeyeceğim iki parfüm var ki cashmere ve coco mademoiselle.mucx.

    YanıtlaSil
  8. Hahahaaa komik olmuş gerçekten
    benimde bir eteğim var astarı bir değişik haşır huşur diye garip sesler çıkartyoor ama olsun seviyorum...
    Parfüme gelince evet harika bir kokusu var Armanı özellikler son çıkartığı parfümleri acaip başarılı idole de bana yılbaşı hediyesi geldi henüz açıp kullanmadım ama çooook beğendim.

    YanıtlaSil
  9. Yorumları okuyunca içim rahatladı. Hani bir inanış vardır; parfümü o kadının karakterini yansıtır diye. Ne zaman dışarıya gitsek ya da birileri gelse istediğim parfümleri alırım bir şekilde. Ama işte makyaj masasının üzerinde bir sürü parfüm şişesine bakıp da acaba benim karakterde oturmamış birşey mi var diye de düşünmedim değil ve hep korktum ya doğruysa diye :)
    Şaka bir tarafa şu sıralar Bulgari Jasmin Noir'ına takmış durumdayım ama kışın en sevdiğim koku bana lise yıllarımda kaldığım yatılı okulu hatırlattığı için Cerutti 1881'dir. Yazınsa yasemin gibi kokmak için yine Bulgari Voile de Jasmin öneririm ki bu çok hafif bir kokudur. Onca yasemin kokusu denedim ve kullandım bunun gibi buram buram yasemin kokanını bilmiyorum. Güzel yasemin kokusu tavsiyelerini seve seve kabul edebilirim :)
    Sevgiler,
    DeryaK

    YanıtlaSil
  10. benim arkadaşım seni okuomuş. moniyi de okuorum dedi telde kimi dedim moni yani ben öyle anladım uzun süre. yahu money die birini hiç okumadım ki ben dedim yaa olur mu dedi. zor anlaştık meğersem noni imiş.

    YanıtlaSil
  11. Aay cok feci bi durum o ya. :D

    YanıtlaSil
  12. Gecmis olsun ; ) Armani´nin tüm ürünleri cok güzel gercekten, birde makyaj mazemelerini cok övüyorlar, saatleride cok güzel. Ayrica Parfüm siseleride cok güzel gözüküyor, kokulari zaten cok kalici, al derim : )

    YanıtlaSil
  13. Coco mademoiselle'den ben de vazgeçemiyorum yıllardır değişmeyen kokum :)

    Bir de Prada... Ama yakında Idole kullanmaya başlayacağım kesinnn ;)

    Damlocum hahhah çok güldüm, arkadaşına selam söyle olur mu :)

    Bugün zortlamıyorum ne mutlu bana!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...