24 Şubat 2010

Muzır Neşriyat

Tatilimin son gününe girdim ühüüüü :( Yarın yine işbaşı yapıyorum. Gören de beni 40 günlük izin aldım zanneder, amma lafını ettim, ezik ben hii hii :) Tatilde bir çok hamur ortaya çıkartmayı düşünüyordum ama sırt ağrımla tüm hayallerim suya düştü. Yan gelip yatmalarım esnasında ortaya sadece yatağına uzanmış keyifle Playcat okuyan Pissi Muzır Neşriyat çıktı :) Bunu da sanırım biraz çocukluğumdan ilham alarak yaptım! Eskiden teyzemlerin aldığı Elele dergileri vardı, şimdiki Cosmopolitan gibiydi, bu derginin tam orta yerinde renkli saman kağıtlarına basılmış bir cinsellik eki yer alıyordu, hala dün gibi hatırlıyorum ön kapağında ademle havva çizimi yer alıyordu, ne zaman anneannemlere gitsem dergiyi elime alır ve gizli gizli o ekine bakardım, hey gidi günler hey :) İçinizde bu dergiyi hatırlayan var mı? Yoksa 80'li yıllarda muzır neşriyat okuyan tek velet ben miydim :P

10 yorum:

  1. ayy delisin yaaaa!!! cilgin kadisim benim!!!

    YanıtlaSil
  2. Playcata bayıldım..bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. tatilde birşey yapamadım diye üzülme, hem ne güzel dinlenmişsin hem de bu pissi harika. playcat çok şirin, sabah sabah iyi güldüm :D ellerine sağlık Noni :)

    YanıtlaSil
  4. Pissi'de keyif keka valla, atmış bacak bacak üstüne, yanında içeceği.. Oohh :)

    Pissi'nin yeni maceralarını sabırsızlıkla bekiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Abla lafı saptırma bakiyim sen de itiraf et okuyordun di mi :)

    Tanyam, Pinky, Alessia, Stelmaria teşekkürler kıssslar Pislik Pissi'nin maceraları devam edecek :)

    YanıtlaSil
  6. yine super olmuş yineee ellerine sağlık.. miso'yumu yaptın yoksa:)))

    YanıtlaSil
  7. Sibel koptum burada! :)
    Hatırlıyorum elbette, yalnız değilsin 80 lerin veledi!! :))

    YanıtlaSil
  8. Ohhhh çok şükür benim gibi bir velet daha varmış o dönemde sağol sincabım benimmmm :)

    YanıtlaSil
  9. çok şirin ya, nedir o keyif öyle :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...