02 Şubat 2010

Neööyyy???

Geçen seneden beri okumak istediğim bir kitap vardı; "Bizim Gizli Bahçemizden"... Nermin Bezmen vefat eden eşinin ardından, büyük ve tutkulu aşklarını kitaba dökerek yasını tutmayı tercih etmiş, ona olan özlemini ancak böyle atlatabildiğini anlatmıştı TV'lere çıkıp, ben de hayran hayran dinlemiş helal olsun ne aşkmış demiştim. Ne aşk ne aşk pehhh! Pazar günü gazetelere bakarken "ölenle ölünmüyor" başlığıyla şok oldum resmen, saçları savruk Nermin Bezmen bu sefer hazır olun her an aşık olabilirim diyordu. Röportajı baştan sona okudum ve o an içimden geçen tek şey iyi ki o kitabı almamışım oldu, eğer alıp okusaydım bu röportajdan sonra eminim kendimi koca bir ahmak gibi hissedecektim. Tabii ki hayat devam ediyor, etmeli ama bir aşkın ardından rant sağlayıp, yeni aşk romanının piyasaya çıkacağı zamanda başka bir aşkın sinyallerini vermek bana hiç etik gelmiyor...
Ayşe Arman'ın röportajını okumak isteyenler için tık tık...

13 yorum:

  1. eheuehe basliga bittim Noni sabah sabah eheueheue hala guluorum :)))))))

    neööööy hauahauahauahaua :)))
    sevgilerrr .)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, gerçekten çok eğreti geldi yaptığı hareket ayıp, aşk bu geliyorum demez ama katakulli var gibi

    YanıtlaSil
  3. Lollacım valla röportajı okuduğumda tepkim aynen öyle oldu :) Sana da sevgiler :)

    Bana da yeni kitabı satılsın diye yapılmış bir röportaj gibi geldi, bir de her lafında kendini bir savunma durumu nedir öyle?

    YanıtlaSil
  4. o kitapta berbattı zaten, yazdığı birşey yok, adam evliymiş adamdan hamile kalmış ve kapmış adamı, sonrası hep aynı çok büyük aşk falan filan...
    okuduğum için pişman olduğum az kitap vardır en başı çeker herhalde bırakma atamamda illa bitireceğim..
    ama röportajı okuyunca ıyykk dedim hele Tolga Savacı ile konuşurken iyice açık kapı bırakmış merak uyandıracak sözde...

    YanıtlaSil
  5. Para denen şey insanı nasıl değiştiriyor
    görüyoruz.Zavallı kadın....

    ------------------------------------------------

    yazbitmeden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Bence Tolga Savacı'ya sinyal yakmış!!Manşet onu ima ediyor...
    gerçek aşk mı hahahahahaaaa yemeyin beniii yok öle birşey ...
    :))

    YanıtlaSil
  7. kitabı okurken biraz sıkılmıştım. zaten çoğu bölüm aynı sevgi sözcüklerinin tekrarlanması ile geçiyordu. hepsi yalanmış demek. kitapta anlatılan sevgiden sonra, 1 yılda yeni bir aşka yelken açılmaz :))

    YanıtlaSil
  8. insanların ne kadar ucuz olduklarını bir kez daha gördük.
    ya zaten sevgi kelebeği olandan korkucaksın hale bak.
    bence bu kadının satısları düştü ciddi diyorum diğer bütün kitaplarını okumus birisi olarak son 3 kitabi güzel değildi

    YanıtlaSil
  9. klassik bir durum, koca olur, hadi o oldu para yapalim bu durumu denir kitap cikarilir, bir sene gecer bir daha paralanmali denir hoppala askta olmusuz..
    Para para..

    YanıtlaSil
  10. kitap kötüydü zaten iyi ki okumamışsın.

    YanıtlaSil
  11. bu röpü bende okudum ve düşündüm acaba kitabı okuyup hayran kalsaydım bu aşka ki eminim kalırdım , çünkü böyleleri ya kitaplarda ya dizi senaryolarında oluyor vesselam AA bu araa Tanya'nın ki hariç..acaba ne hissederdim bu röportajı okuduğumda sanırım hayal kırıklığı ama bir yandan da şunu çok iyi öğrendimki insan başına gelmeden ne kadar empati yaparsa yapsın tam anlamıyla karşı tarafı anlayamıyor.. bu yüzden karar verdimki dediğim dedik olup hiçbirkonu da kendi fikrimin fanatiği olmıcam..

    şimdi daha çok merak ettim kitabı :)

    YanıtlaSil
  12. Nazannesi3/2/10 00:30

    Ölmüşün ardından oluşu aman ne hoştan ziyade bi başka gelmişti bana da okumamıştım o sebeple. İsabet olmuş yani..
    Ben de yazıcam Noni, kitap yazıcammmmm...

    YanıtlaSil
  13. hakkaten neöyyyyy :P
    bizim aile de sizin aile gibi kız dolu noniciğim, aynı şeyleri konustuk valla :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...