03 Şubat 2010

Şubat Ayı Sürpriz Hamuru !!!



İstanbul yine kara teslim!!! Düşündüm bu soğuk ve karlı havayı nasıl eğlenceli hale getiririm diye... Hamurum da hazır bitmişken tamam dedim çekiliş yapma vakti geldi! Bu ayın sürpriz hamurundan kazanmak isteyenlerin tek yapması gereken hamurla ilgili bir tahminde bulunmak ;)

İpuçlarına gelince:

1 - Taç
2 - Beklemek

Biraz kolay mı oldu ne?!

Biliyorsunuz burada doğru cevap diye bir zorunluluk yok, amaç sizin hayal gücünüzü biraz zorlamak :) Hadi bakalım pamuk eller klavyeye şimdi ;)


50 yorum:

  1. ayy ben ipuclarini bilmeceleri cok severim ama bilemiyorum bunuuu :))

    aklima gelenler, cagirisimlar :

    aslan
    kral
    veliaht-prens :D
    hamile :D
    guzellik yarismasi


    bu kadar :D

    YanıtlaSil
  2. hamurr
    bana çık bana çık bana çık
    hamurrrrrrrr (:
    lütfen lütfen lütfeeen :D

    ımmm
    taç ve beklemek ne olabilirr
    kurbaa prens?
    prenses (:
    kolay falan da değil ayrıca noniii

    xoxo

    YanıtlaSil
  3. Kolay demişsin ama bana zor geldi:) Tacını takmak için sırasını bekleyen mahkum prenses(fare) olabilir mi???

    YanıtlaSil
  4. Artık bende bloglardan bir hediye kazanayım ama değil mi? Güzel bir taç bekliyoruz artık

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Noni, Gelin tacı diyorum ben, aklıma bu geldi..Gelinlik kız tacını bile hazırlamış bekliyor babında..

    YanıtlaSil
  6. prensini bekleyen prenses olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  7. taç a monte edilmiş, soğuktan donmuş bir penguen :)))))))

    YanıtlaSil
  8. uyuyan güzeli uyandırmaya gelen prens taçla mı geliyor ki?

    YanıtlaSil
  9. aayy hiç kendimi yoramayacağım tacı direkt adresime postalayın hıı bu arada noni's store bir uğrayın :))

    YanıtlaSil
  10. güzellik yarışması hihih
    müge deniz

    YanıtlaSil
  11. beyaz atlı prensini bekleyen minik prenses:))
    burcuuu..

    YanıtlaSil
  12. Beklersin!!!
    Ve tacına kavuşursun...
    Puhhh Gelinsindir.

    CVP: GELİN

    YanıtlaSil
  13. ay bi karar veremedim taç deyince gelin tacı geldi aklıma biraz daha düşinim
    ...
    ...
    ...
    acaba prenses olmayı bekleyen bi kurbağa mı :)))
    ıı-ıhhh olmadı mı o zaman hamur benim olsun :)))

    YanıtlaSil
  14. Güzellik kraliçesi diye uyduruyorum Nonicim :P

    YanıtlaSil
  15. bu ipuçlarıyla "ömrü hayallerinde ki beyaz atlı prensi beklemekle geçmiş bir prenses" geliyor aklıma :)

    YanıtlaSil
  16. evde uzattım ayaklarımı tacımı bekliyorum, sen beni mutlu etmek için hala neyi bekliyorsun noni :))

    YanıtlaSil
  17. merhabalar,

    tahminim: Uyuyan Prenses

    Sevgiler
    Gamze B.

    YanıtlaSil
  18. bu hamur bir kraliçe mi mesela, yani kaleye kapatılmış bir kraliçe kendini kurtaracak şovalyeyi mi bekliyor yoksa çok mu uzak attım:)

    YanıtlaSil
  19. benim tahminim prenses'ten yana.
    kraliçeliği bekleyen bir prenses mi acaba??
    sevgilerle.
    sessiz takipçilerden ben.

    YanıtlaSil
  20. Kurbağa prens !!!!!!

    Ne demiş atalarımız, "you have to kiss a lot of frogs before you find your prince"

    mih mih :D

    (bu sefer benim olacak son şaheser hissediyorum!)

    YanıtlaSil
  21. cevap veriyorum GELİN

    YanıtlaSil
  22. güzellik kraliçesi:)
    tekrar katılsam ayıp olurmu ki

    YanıtlaSil
  23. Noniii,

    Doğum dimi...taç kafaya takılan şey..kırmızı kurdele hani..ee beklemekte..o beklemekten daha baba ne beklenir ki..oldu dimi oldu..bu sefer oldu..

    Ne arsız oldum yahu.

    YanıtlaSil
  24. Kurbağa prensi öpüp kendisi de kurbağaya dönüşen şaşkın bir prenses mi?
    Çok mu saçma oldu :)
    Sevgiler,
    DeryaK

    YanıtlaSil
  25. miss nonim blogspot yarışması 1.si olan bi kraliçe olabilir mi=) amma salladım he, e taç var, bunu elde etmek için de bi süre geçmesi gerekiyor:) yok yok bana ne kadar ipucu olsa az..

    YanıtlaSil
  26. beyaz atlı prensini bekleyen bir prenses diyorum ve şubat ayının hamurunu istiyorum;)

    YanıtlaSil
  27. Nonicik, prenses veya kralice filan mi?:))

    YanıtlaSil
  28. tacım kahve tonlarında olsun pls =)

    YanıtlaSil
  29. beyaz atli prensini bekleme seyise razi ol, yoksa ata kalirsin, tacini da ata nal yaparsin :P

    serpil :)

    YanıtlaSil
  30. bence o biten hamurların ufacık tefecik kalan bir parcasını taç üzeinde kullandınnn ve böylece muhteşem süper bir ayın süprizi yarattın nonimmmmm :)

    YanıtlaSil
  31. hmm bence taç olabilir çünkü son zamnalarda her yerdeler tüylü tüylü:)

    YanıtlaSil
  32. persephone4/2/10 00:16

    külkedisi :) yine harikalar yarattığına eminim sevgili noni ellerine yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  33. lohusa tacı mııııı? :) banu---hamiş---eskişehir (bu ara aklım sadece bunlara çalışıo 3 haftam kaldı da doğuma :)))

    YanıtlaSil
  34. ehmmm noninin taçlarıynan hamurları birleşir böyle bi harika bi şahane olurlar takanı canı neye kime isterse ona benzetirelr:P mesela noni taç noni taç bugün beni meg ryan yap diosun kıvır kıvır sarı kısa saçlarla üstüne bi de o gülüş geliyo konuyo:DD coştum ben saatten heralde uyumam lazım

    YanıtlaSil
  35. Günaydın...Tacını bekleyen prenses olabilirmi.

    YanıtlaSil
  36. benim de aklıma ilk uyuyan güzel gelmişti, başka diyenler de olmuş zaten :)

    YanıtlaSil
  37. Bebek-doğum
    ya da
    uyuyan güzel

    alakasız ama ikisi de güzel:)

    YanıtlaSil
  38. Pamuk prenses :P
    Hamur benim olsun bu kez nolurrrr ! :D
    -Pepinom-

    YanıtlaSil
  39. Prenses diyorum ve düğün de olabilir bilemiyorum:))

    YanıtlaSil
  40. bloğunuzun sessiz takipçisiyim ve çok severek hergün takip ediyorum hamurlarınızda çok güzel tahminim gelin damat yada evlilik teklifi bekleyen bayanmı acaba bugün benim doğum günüm umarım hediye bana çıkar adım dilek

    YanıtlaSil
  41. prenses gibi geldi bana da?!?!?...

    YanıtlaSil
  42. Pamuk prenses elmayı yer ve uyuur :)Bu ay ki yarışmada heycan dolu, bakalım hamur neymiş ve kim kazancakmış :)

    YanıtlaSil
  43. kurbağa prens benceee :))

    YanıtlaSil
  44. Bu kez benzer cevaplar gelmis sanki :)))

    Bana da gelin yada prenses gibi geldi,buyuk ihtimalle prenses cikacak sanirim...

    Ve 14 subat yaklstigindan, Noni boyle bir konsept dusunmus de olabilir:) Hem prens hem prenses yapmis olabilir,prensin elinde de tac...

    :)

    YanıtlaSil
  45. tacını giymiş prensini bekleyen prensess :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...