17 Şubat 2010

Vee karşınızda: Pissi !

Sanırım hamuru bu kadar çok sevmemin altında insanın yaratıcılığını tetikleyen ve hayal gücünü zorlayan bir uğraş olması yatıyor... Herşeyi yapabilirsiniz, sınır yok. Bu durumun beni çok eğlendirdiğini itiraf etmeliyim! Elimin altında defterim aklıma gelen herşeyi yazıyorum, çiziyorum. Bu çizimler esnasında (kedileri de çok sevdiğimden) neden komik bir kedi karakteri yaratmadığım aklıma geldi... Ve bu fikirle ortaya Pissi çıktı :) Kedileri pisi pisi diye çağırmamızla isminin kesinlikle bir alakası yok! "Pis" kısmı yaramazlığından geliyor, biraz da pislik bir şey kendisi! Yukarıda gördüğünüz gibi Pissi trafikte, Pissi tuvalette gibi Pissi'nin daha çok maceraları olacak ;)

22 yorum:

  1. Çok yetenekli hatunsun Noniciğim, bekliyoruz Pissinin yeni maceralarını :))

    YanıtlaSil
  2. Hehehehe çok sevdim bu Pissi'yi:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş
    pis'i serileri şahane :)
    en şirinlerinden biri bence

    YanıtlaSil
  4. ama bu pissi çok güzel, dün niye yoktu :((
    benim kargom çıktı mı yola??

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize çoook sevindim kızlar :)

    Sinem'cim Pissi tuvalette magneti daha yeni yaptım, dün o yüzden yoktu ;) kargon da yola çıktı canım ;)

    YanıtlaSil
  6. Hmmm, ben acikca ilk pispisiyi pek begenmedim, kotu seyleri akila getiriyor.. Onun yerine askindan boyle bayilmis, gogus kisminda da kat kat olmus veya sadece kirmizi kalp olsaymis dahada guzel olurmus, tabii bu benim fikrim..
    Ama ikincisini cok begendim, tipik bizler gibi bu kedicik =D
    Opuyorum seni..

    YanıtlaSil
  7. Ah cok seker olmus bu pissi:)
    Bir de ince detaylari es gecmiyorsun,baya bir ugras veriyorsun ve harika seyler cikiyor ortaya.Emegine saglik Noni'cim...
    Pissi'nin maceralarini beklemedeyim:)
    Opucukler Noni'cim...

    YanıtlaSil
  8. çok çok beğendim.. Yeni şeyler denemen, hayal gücünü özgür bırakıp, pissi'yi yeni bir kedi kahraman fenomeni haline getirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. kesinlike çok yeteneklisin ve yaratıcısın harikasın canım nonimmmmmmmmmmmm benim

    YanıtlaSil
  10. Noni,
    Harikalar bunlar :)) Beni de başlatacaksın yakında bu hamur işine :))

    YanıtlaSil
  11. ah tatlı ,tatlı nonim benim maharetli nonim..öyle güzel olmuş öyle güzel olmuş ki hepsi bayıldım ...işallah bu güzel yüreğin yüreğinden göbişine de akacak minicik pıt pıt bir kalp doğacak hepimiz blog teyzoşluğumuzla dua edeceğiz havalanacağız oda olacak ...ballı kaymaklı junior nonişlerle şenleneceğiz...tez elden işallah ...güzel gönlünden ne nasıl ne şekilde olsun istiyorsan öyle olsun nonicim...bak gözlerimi kapatıp dua ettim şuan her zaman daimi olan hayırlı olan yanıbaşında olsun mucuks not:iki post comments olunca:)))böle oluyor...haydins kal sağlıcakla ve mutlulukla bye

    YanıtlaSil
  12. bayıldıııımmmmm şunun tipine bakk. benim gözüme kesinlikle ve fazlasıyla türk erkeği göründü bu pissi. kendisinden daha pis hareketler bekliyorumm:=)

    bi de bununla alakasız ama oncekı dogum gunu yazında 30 yaştan sonrası ıcın anma fıkrı getırmıssın "nasıl bilirdiniz genc yasınızı?.. çok dirii bilirdikk çok" demişsin ya hani hah işte ben ona çokk ama çok güldüm bilesin:)) hep diri dipdiri kal;)

    YanıtlaSil
  13. Pissi pek şahane. mceralarını bekliyorum merakla ;)

    YanıtlaSil
  14. Pissi tuvaletteye bayıldım hahahyt...

    YanıtlaSil
  15. Ay cok güzel bu hamurlar, heleki o ölmüs hali varya! : )) cooook güzel, insan gördügü anda yüzü gülüyor, süpersin ; )

    YanıtlaSil
  16. kıskanıyorum seni bella!

    YanıtlaSil
  17. yaa çok güzel, ne kadar harika olmuş :))

    zaten fotoların da çok güzel oluyor hep valla ;)

    YanıtlaSil
  18. ay kıyamam araba geçmiş üzerinden...

    YanıtlaSil
  19. Aslında köpekleri çok sevdiğim için kedileri pek sevmem ama bu kedili magnetlerinize bayıldım :) Yaramaz kedinin macelarını merakla takip edicem :)

    YanıtlaSil
  20. bana bunlardan yapabilir misiiiinnn :))) lütfeeen

    YanıtlaSil
  21. Hersheyler sipariş üstüne de Pissi yapıyorum bana mail atman yeterli ;)

    YanıtlaSil
  22. nereye mail atabilirim?

    özellikle bu pisiden istiyorum ben...bayıldım..

    sevgiler

    zerrin

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...