05 Şubat 2010

Veee kazanan:

Eveeeet çekilişimi nihayet yaptım ve Şubat ayının sürpriz hamur talihlisi dünyalar tatlısı Tanya oldu!!! Bebiş şansı ile gelir derler, ben bunu Aliş'in şansına bağlıyorum ve sevgili Tanyamı kocaman öpüyorum, göbişini de seviyorum!!!!
Ta-taaammm işte Tanya'nın kazandığı hamur!!!

Öptüğü kurbağanın bir prense dönüşmesini umutla bekleyen prenses :) Ve karşısında gördüğü hilkat garibesi karşısında sonsuza dek böyle kalmayı göze alan kurbağa :) Aslında çoğunuz prenses diyerek doğru tahminde bulundunuz, hatta Kelebek, hlya, Nora, DeryaK, kusburnu, ~b kızzzlar sizi ayrıca tebrik etmek istiyorum çünkü yaptığınız kurbağa tahmini ile hedefi tam 12'den vurdunuz ;)
Hii hii hii eminim içimizde prens çıkması umuduyla kurbağa öpen prenseslerden çok vardır ;) Amaaa sloganımız neydi kısssslaaar:
Tek tacımı kendim aldım
Tek başıma kendim taktım
Girmesinler havaya!!!

Bir prensin gelmesini beklemeden biz kendi kendimizi taçlandıracak güçte olalım her zaman ama bu hayat kurbağasız da hiç çekilmiyor bunu da aklımızda bulundurmakta fayda var ;)

Tanya'mı tekrar tebrik ediyorum, hamuru ve tacını bugün yolluyorum ;) Hepinize katılımınız için çook teşekkür ediyorum. Mart ayının sürpriz hamurunda görüşmek dileğiyle!

Güzel haftasonlarııııı ;)

11 yorum:

  1. Ay Nonicim,

    Aman aman ben ne şanslı kadınım..ben değil aslında Alişin şansı bu...ağlaşarak kendime gönderttiğim magnetin üzerine birde enfes çekilişten çıkan kurbağ ve prenses..peh bu oğlan beni şanslı kadın yapacak galiba..

    Çok seviyorum seni hehehehe.

    YanıtlaSil
  2. tanyam bayılacak :) aliş çok şanslı maşallah

    YanıtlaSil
  3. ayyy Tebrikler
    ve eline sağlık nonicim yahu
    süper cidden..
    tahminim neden doğru sanırım biraz fikrim var,
    benim prens diye öptüğüm kurbaya dönüştü.
    hep içimdedir bu hikaye.........

    prensese bayıldım bayıldım ama :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bende buldum kurbağa prens'i..ama niye yazmadım ki!!Bu kadar kolay olmaz dedim valla :) ah noi ah..

    YanıtlaSil
  5. Tanyacım tekrar tebrikler tatlısı :)

    Beğenmenize çok sevindim kızlar, Haydinçim sen bu sefer olmadı ama Mart ayında tahminlerini bekliyorum ;)

    *** Ayol peruklu mankenim ne korkunç gözüküyo keltoş daha mı iyiydi ne???

    YanıtlaSil
  6. Tanya tebrikler.
    Bu Aliş gerçekten şansıyla geliyo :)

    YanıtlaSil
  7. tebrik ediyorum Tanyacım

    mart ayını beklemeye başladım biliyorum bigün banada çıkacak :))
    hamurlar benim olacak :))

    YanıtlaSil
  8. :) ne güzel.. tanya hanıma tebriklerimi yolluyorum alişçiğiyle ve sevdiceğiyle uzun sağlıklı mutlu bir yaşam diliyorum ...herkeslere harika bir hafta sonu olsun istiyorum ...ayol bu sayfaya gelince ben çook mutlu oluyorum...iyi ki varsın noni..sevgi ve mutlulukla kal.. bir de düşündüm de bizde sana süpriz yapmalıyız ya ...hep sen düşün uğraş senin de hakkın değil mi ... ama nasıl oluuur, nasıl olur hımmmm hala düşünüyorum ..:))devam ediyorum :) kocaman kiss

    YanıtlaSil
  9. nonim çok hoş olmuş bu prenses ama yaa.Tanyacım tebrikleeerr,Aliş şanslı bebek,hep olsun...mucx.
    burcu~

    YanıtlaSil
  10. Umutlarımı Marta dürtükledim : ) beklerkenki heycan bile bir ödül : )

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...