01 Mart 2010

Ben bu haftasonunda...

Hatunlar patır patır doğuruyor Noni sen otur sen hala oturrrr yerinde! Öhhö öhhö... Pardon iç sesim söze benden önce başladı. Nasılsınız bakiyim herkesin keyfi yerinde mi? Ben bu hafta sonu Gofret'in dünyalar güzeli yeğeni Dünya'yı sevmeye gittim. Allah'ım o nasıl bir tatlılıktı öyle?! İçim gitti içim, orda bebek yapasım geldi hemencecik :P (Neööyyy!!!) Allah herkese böyle sağlıklı bebişler nasip etsin...

2-chic kızı ile bebişi paylaşamadık resmen, ay mıncırmaktan yavrumun psikolojisini bozduk! İnşallah bilinç altına yer etmez de hayatının sonuna kadar kıvırcık ve sarı saçlı hatunlardan nefret etmez :) Zor ayrıldım bu güzellikten.... Zaten her bebiş sevdiğimde (Naz, Dünya, Elif bebekler gibi...) kendi yeğenlerimi ne kadar özlediğimi daha iyi anlıyorum :(
Ama üzülmek yok! Hayat felsefemiz neydi? Hayat bize ekşi limon sunduğunda hemen Corona istiyorduk :) Bebiş ve yeğen özlemlerimi ben de buz gibi bir birayla soğutmaya çalıştım, sonra sevgilimle Romantik Komedi'ye gittik, normalde gözüm hep çarpık dişlerine gider oyunculuğuna pek dikkat etmezdim ama Sinem Kobal'ı bu filmde çok beğendim, rol ona çok gitmiş, Gürgen Öz de çok komikti, hafta sonu için izlenebilecek keyifli bir film olmuş bence...

Gelelim yeni cicilerime :) Banyosuyu'nun pasajında görüp bayıldığım TV sinyali yüzükten artık benim de var!!! Buradan bir itirafta bulunacağım, ben Nesteren'in blogunda bu takıları görmüş ve açıklama kısmında "Resin kaplamadır" kısmına aaaa resimi resin diye yanlış yazmış Nesteren'i uyarsam mı acaba diye içimden geçirmiştim. İyi ki uyarmamışım! Ayol doğrusu zaten resin'miş cahil ben :P

Zarif Nesteren'ciğim yüzüğün yanında bir de bu broşu hediye etmiş. Broşu mıknatısla tutturmak bence inanılmaz yaratıcı bir fikir; bu yaratıcılığını çok kıs-kan-dım!!! (bu da 2. itirafım oldu...)

Butik Hesionka'yı duymayan kalmamıştır heralde! Grafik tasarımcısı Hesionka'nın rengarenk aksesuarlarına bayılıyordum ama ne zaman baksam hepsi tükenmiş oluyordu, erken davranan yol alır demişler, bu sefer anında zıpladım ve büyük boy Pop-art clutch'dan kaptım ;) Bu arada bir hediye broş da Hesionka'dan kaptım, şanslı mıyım neyim :)

Bendeki havadisler şimdilik bu kadar... Umarım sizin de hafta sonunuz güzel geçmiştir. Bu arada megastarımız gözaltına alınmış, pek şok olmadım ama onun adına üzüldüm, mutluluğu ne kadar yanlış yerlerde arıyorlar di mi?

13 yorum:

  1. Yine keyifle okudum canim ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Ena'cığım öperim kocamannnn :)

    YanıtlaSil
  3. keyifli bir haftasonu imiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker bir bebişmiş tam sıkıştırmalık maşallah diyelim:)

    YanıtlaSil
  5. daha da neselii haftasonlarinda kullan canim yeni cicilerini.
    (:

    YanıtlaSil
  6. ..ben seni çok seviyorum noni...^^.^^ hep buralarda ol olur mu...çünkü bazen insanlar ve sahtelikleri beni daralttığında bilki bu sayfa sahibesi unutturuyor herşeyi ona...öptüm seni ...hımm tabi yalnız daralınca değil hep hep hep

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler kıssslar, keyifli bir hafta sonuydu, Dünya bebekte neşe kattı hepimize :)
    Nur şımarttın beni, her zaman hangi moddaysan beklerim ;) Bir itiraf hepimiz zaman zaman daralıyoruz sen gün içersinde benim halimi bir görsen :)

    YanıtlaSil
  8. Noniciğim, bebek kucağına çok yakışmış, allah gönlüne göre nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  9. AMİİİİİİİİİİİİİİİNNNNNNNNNNNNNNN

    :)

    YanıtlaSil
  10. Ayyy seni çocukla düşünemedim birden ama hazırsın sanıyorum, allah istediğin anda verir inşallah cnm sağlıklı ve mutlu olarak..
    Dünyayı özledim bile...
    gerçekten keyifli bir gündü yine yapalım yine yapalım...
    mucukss

    YanıtlaSil
  11. Dünya tatlısıymış maşallah :) darısı senin kıvırcık bebişlerini kucakladığın fotolara inşallah Nonicim :)

    güle güle kullan cicilerinide. çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  12. Dünya ne güzel isimmiş yahu :)
    Çokta şirinmiş maşallahh.
    Benim de hormonlar bebek diyor,
    mantığım höst otur oturduğun yerde diyor :/

    Güle güle kullan herbirşeylerini. Çektiğin fotolar benimkilerden iyi olmuş bu arada hehe.

    YanıtlaSil
  13. Nazannesi4/3/10 21:59

    Cnm Sibel,
    Ay bu bebeğin durumu nedir, allah bağışlasın çokkkk tatlı. Yapmak istediğin kadar var hani! :)
    Bu arada 'resin' işine pek güldüm, aynı şeyi ben de düşündüm, okurken...
    Vogue;
    Yorumsuz...
    Muck!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...