08 Mart 2010

Ben bu haftasonunda...

Tüm hatunların Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyorum!!! Bu sabah çiçekçimizden ve iletim ekibimizden çiçekler aldık, geçen senelere kadar böyle bir günden haberdar bile değilken şimdi kutlamalara geçtik, bu da bir gelişmedir di mi :) Sevgililer Günü, Anneler Günü vesaire böyle anlamlı günleri sadece 1 güne değil hayatımızın tüm geneline yaymalıyız diye düşünüyorum. Sonuç olarak bütün kadınlar çiçektir ve bu çiçeği sadece bir gün değil her gün sevgi ile beslemek gerekir, işte o kadar :)
Gelelim benim hayatımdaki en değerli çiçeğe... Çılgın Mevdoşumu ve canım babamı haftasonu Amerika'ya yolcu ettik. Onların heyecanını ve bebişlerine kavuştukları zaman ne kadar mutlu olacaklarını düşünerek kendimi avuttum ben de (fırk fırk)...
Havaalanı dönüşü sevgilim biraz havamı değiştirmek için Florya sahiline götürdü beni ama hava o kadar sevimsizdi ki turumuzu erkenden bitirdik.
Anadolu yakasına geçip canım arkadaşımın kızının 1. yaş gününü kutladık. En son bir arkadaşımın düğününde gitmiştik, Moda Teras düğün dışında doğum günü kutlamaları için de iyi bir alternatifmiş...

Ay halime bak ahtapot gibi sarmışım bebişi hahaha :) Oyyy çok tatlı ama hele yanaklar tam yemelik :)
Sevgilim yine benim tatlıya aşerdiğimi farketmiş olmalı ki beni başka bir tatlı ile oyalamak istedi sanırım, hadi gel 2-chic kızının bahsettiği yere gidelim dedi. Beykoz Çavuşbaşı'ndaki Maria's Cheesecakes'i bulmamız biraz zor oldu ama bir tadına bakınca iyi ki bu zorluğu göze almışız dedik :) Maria Elena Perdue'nun bahçesinden çıkan meyveler ve kendi üretimi peynirle yaptığı muhteşem cheesecake'lere, sıcakkanlılığına ve tatil için geldiği bir ülkede kalıp sonrasında cafe açma cesaretine hayran kaldım! Yakında Ataşehir'de bir şube açacaklarını dıyunca da çok sevindim :)

Haftanın diğer tavsiyesi de Gofret'ten geldi. The Body Shop'ın kokulu yağlarını denemiş, çok memnun kalmış. Biz de Satsuma ve Lavantalıdan alıp deneyelim dedik, özellikle mumla yakılan yağların kokusu çok yoğun, yakar yakmaz tüm evi lavanta kokusu sardı, evinde kedisi/köpeği olan herkese kesinlikle tavsiye edilir ;)

Boş zamanlarımda elime hamurlarımı alıp Pissi'lerden yaptım. Bir yere bakmadan, Etsy'den esinlenmeden tamamen kendi hayal gücümle yarattığım bir karakterin bu kadar ilgi görmesi açıkçası beni çok mutlu etti :) Ama hamur, taç, yüzük derken çalışma alanım içinden çıkılmaz bir hal almıştı. Ablamın ve Nura'nın atölyelerini de gördükten sonra kendime derhal çeki düzen vermek istedim :) Ikea'dan bir sürü kutu alıp tüm karışıklığımı organize ettim, üstümden büyük bir yük kalktı!
Biliyorsunuz hamurlarım için kutu arayışında sizden yardım istemiştim, sağolsun sevgili Elçin imdadıma koşmuş ve bana Boxcity'i öğretmişti. Şimdi sizden benzer bir yardım ricam olucak... Ben hamur veya metalleri yapıştırırken kullandığım yapışkanlardan (Sıcak silikon tabanca, Japon yapıştırıcısı, Uhu'nun tüm ürünleri vesaire) hiç memnun kalmadım. Silikon hamuru, japon metali yapıştırmıyor... Ehhh blog camiasında bu kadar fazla hamarat hatun varken, hazır bugün de Kadınlar Günü iken belki bir hatun dayanışması sergileriz ve siz bana en iyi yapıştırıcı markasını söylersiniz diye düşündüm :) Ay çok fırsatçı gördüm kendimi birden!

Bu çiçek benden tüm çiçeklere!
Dünya Hatunlar Gününüz Kutlu olsunnnn :)

14 yorum:

  1. allah kavuştursun :)
    scotch extra belki işini görebilir ben çoğu şeyi onunla yapıştırıyorum priz alma süresi biraz uzun ama sonunda japonun tırt kaldığı yerleri süper yapıştırıyor

    YanıtlaSil
  2. ben kutu olayı gibi bunuda araştırayım bir :)

    YanıtlaSil
  3. Nonicim çok güzel olmuş kutular.. çok düzenli gözülüyorlar :) Bende kuşlarıma bayılıyorum ekranımı süslüyorlar..ötüyorlar da arada biliyor musun?

    Yarın kuşlarımı yazacağım bende bloga.. :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Florya fotograflarina bayildim :)Sana,bebishe,Maria´nin Cheescake ine, yazina..

    YanıtlaSil
  5. senin de kadınlar günün kutlu olsun nonimmm (:

    YanıtlaSil
  6. kucağındaki melek bebek tam sarıp sarmalamalık, yanaklar yemelik :)
    kutlar süper olmuş hep de toplu olmuştur ben çok seviyorum ikeanın kutularını
    hayranlıkla takip ediyorum hamurla yaptıklarını ama yapıştırma konusunda bir bilgim yok üzgünüm

    ps: tatlı şahane görünüyordu gözümden kaçmadı :)kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Amanda nasılda yakışırmış tombiş bebiş kucağına ,amanda hatunlar günümüymüş ... nayır ulEnnn yalan küllien yalan...dını nın ..benim gibi feministliğe arasında ramak la cm kalmış bir hatun gelmiş dünyaya tüm olay bu ..demişler bu çatlak anca böyle ehlileşir.. verin fermanı tezelden kadınlar günü olsun bugün anca sustururuz bu cadalozuuuuu...tabi şakaAAA dermişim doğum kısmı gerçek ..e hani feministliğede meğil fazlaca ...şakamaka olmuyor bu yaw....:)))) yerim ben bu noniş tatlişini...hatunlar günümüz kutlu ve mutlu olsun nonişim...kocaaaaman sarıldımmmmm ...

    YanıtlaSil
  8. senin de kutlu olsunnn:)

    YanıtlaSil
  9. ben de kadınlar günümüzü kutluyorum
    yapıstırıcı olarak ta peligomu öneriyorum bır çok seyı guzel yapıstırıyor. kadın dayanışması aşkınaaaaaaaaa.

    YanıtlaSil
  10. Kısssslar hepimizim kutlu olsun günü :) :) :)
    Bu arada dayanışma için de çoook teşekkürler!!! Scotch extra ve peligomu duymamıştım, bunları alıp hemen deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  11. Satsumanın hastasıyım..yıllardır kullanıyorum..son denemem de kalofirelere aslılan sular varya onlara damlattım..bizim odaya satsuma..oğlanınkine lavanta..mis mis..tavsiye ederim...

    DÜnya kadınlar günü kutlu ve de mutlu olsun..

    YanıtlaSil
  12. Aaa Gofret neden sadece sana tavsiylerde bulunuyor anlamadım ben hmmm lsdkfdkfs annadın sen onu hahahaahaaa...
    maaşallah maaşallaahh 10 parmağında 10 marifet tü tü tü

    YanıtlaSil
  13. tam öğle yemeği vakti tam karnım acıkmışken bu cheesecake beni benden aldı :)

    bu arada seninle ilgili bir post hazırlamıştım ;)

    http://www.modapark.net/alisveris/noninin-sevgi-dolu-renkli-hamurlari.html

    YanıtlaSil
  14. Modapar.Net blogunda bana yer verdiğin için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...