16 Mart 2010

Bugünkü Noni: Çiçek Açtı !

Blog sayesinde tanıdığım, kimisiyle yüz yüze tanıştığım veya tanışamasak bile gönderdikleri maillerle beni onore eden çok cici hatunlar var, Gül'de onlardan biri... Uzun zamandır haberleşememiştik, dün Ankara'dan bir mektup aldım, bir baktım gönderen Gül yazıyor... İşim gereği her gün yöneticime gelen zarfları mektupları açıyorum ama içlerinden bana gelen çıkarsa halimi görmeniz lazım bu narin hatun gidiyor (işyerinde pek bir kibarımdır :P) yerine zarfı iki saniyede parçalayan bir canavar geliyor, napıyım ama 40 zarfın içinden bana da bir tane mektup gelince sevindirik oluyorum, ezik ben hahaha :)

Sevgili Gül bana oyadan yapılmış harika bir çiçekli kolye göndermiş, tek kelimeyle ba-yıl-dım! Zarfı açtığımda sanki içinden lavanta kokusu çıktı, aldım elime kokladım, beni kolye koklarken görenler muhtemelen ezik Noni sonunda kafayı yedi diye düşünmüş olabilir, amaaan kimin umrumda sanki! Bugün işe gelirken kolyemi taktım, bu güzelliği sizin de görmeniz için hemen fotoğrafladım ;) Canım Gül bu güzel kolye ve gözlerimi dolduran, çenemi titreten (evet kabul ben yaşlandıkça daha da duygusallaşıyorum!) duygu dolu mektubun için sana binlerce teşekkürler!!!

15 yorum:

  1. kolye çok şık, güle güle kullan noni, Gül'ün ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ama ama amaaaa bende senden ev yada iş yeri adresini istemiştim mailde hem de 2 defa sen yollamadın.ayrımcılık yaptığın fikrini aklıma bile getirmek istemiyorum çünkü öyle olmadığını biliyorum.ama ne bilim başkasına adres verdiğini okuyunca kıskandım:(( neyse öptümm kocaman

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel bir kolye Nonim..Sanada cok yakismis, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış arkadaşıma:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel di miii! Nallıhan ipek iğne oyalarıymış, merak edenler için yazıyım dedim ;)

    İyi kalpli canavar tabii ki kimseyi ayırt etmiyorum yeter ki siz bana böyle ciciler yollayın deeeeeermişim :) ben sana şirket adresimi yazmıştım ama sonra utandım ne oldu senden mektup gelmedi demeye kibar feyzoyum ben :(

    Zilsiz Zarifem ne oldu bize bir asır oldu sanki görüşmeyeli, özledim!!!

    YanıtlaSil
  6. Waaaoov. Şu kolyenin güzelliğine bak.
    Güle güle kullan nonicim.

    -pepinom-

    YanıtlaSil
  7. nonim ya nasıl güzel yakışmış nasıl güzelmiş..resimde nasıl güzel çıkmışsın cidden iltifat yalakalık algılama...samimiyetimle söylüyorum...tek kelimeyle bayıldım ...güzel günlerde mutlulukla kullan...gülünde gönlüne sağlık...diyorum ki şu saatler uzasa güzel güneşimiz daha bir ısıtsa bizi ..şöyle yıldız parkında bir buluşma olsa noni giller noktası yapılsa ..ay ne süper olur...hem dünya gözüyle dokunur kucaklarız bir birimizi hem süpper bir anı kalır ellerimize...ay hayali bile güzel tek adresimiz olur ,kırılgan zarif düşünceleri buluştururuz...ay olur mu ki olur..bu sanal alemde yollar kesişip ,en sıkıntılı ve mutlu anlarda buluşuyorsak ...ellerin sıcaklığıda kusur kalmamalı...olur mu ki acaba...sarıldım nonim

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler fıstıklar ;)

    Nurcuğum Gofrett ve 2-chic kızı ile bunu konuşuyorduk, eskiden denedik bunu, hatta 2007'de doğumgünümüze tüm blog arkadaşlarımızı davet etmiştik, sonra Fıstık Yeşili'min düzenlediği buluşmada blog hatunları bir araya gelmiştik... Ama ben yapı olarak utangaç biriyim, ilk tanıştığım kişilerde embesilleşir bön bön etrafıma bakar ve fazla konuşmam dolayısıyla bu buluşmalar karşı taraf için sıkıcı geçer :P beni blogdan sevmek aşkların en güzeli bence :)

    YanıtlaSil
  9. Gercekten cok narin duruyor boynunda kolye Nonicim.
    Guzel gunlerde kullanman dilegiyle,

    Sevgiler,


    Gul

    YanıtlaSil
  10. Elbet bir gün buluşacağız bu böyle yarım kalmayacak...ikimizin de saçları ak öyle durup bakışacağız...belki bir deniz kıyısında elele maziyi konuşacağız...:))) tamam be nonim madem öyle ozaman buradan aynen devam...seni bööle uzaktan uzaktan sevmeye devam...öptüm sarıldım...;)

    YanıtlaSil
  11. Gül'cüğüm çok zevklisin gerçekten de!!!

    Nur'cuğum (ayy mani gibi oldu hii hii) belki baharda hava güzelleşince boğazda kızlarla bir çay keyfinde sen de eşlik edersin bize, sıkılmayı göze alarak tabii ;)

    YanıtlaSil
  12. walla çok güzelll
    kız nerden alıyon buluyon takıyon hee!!??

    YanıtlaSil
  13. Nerminnn yakında vallahi pataklayacam ben seni !!! Yazdıklarımı hiç okumuyorsun di mi :)

    YanıtlaSil
  14. hahahahah nermin hic okumamisssssssss:-)))

    nallihan oyasi o kolyee...cok guzelmiş..güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan, hakikaten de çok şık görünüyor :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...