17 Mart 2010

Geçmiş...Dün...Şimdi...

Dün bu yüzüğümü takmıştım... Aynı gün Evo'mun şu yazısını okuyunca ben de 90'lı yıllara gittim birden... Ablam çizimler yaparken radyo hep açık olurdu, ya Melon Şapka'nın şiirlerini ya da Power FM'de kadife sesli Zeynep'i dinlerdik... Ve ablamın çizim yapan narin parmaklarında mutlaka Murat abimin aldığı gümüş bir yüzük olurdu, ahh içim giderdi o yüzüklere :) Ergenliğe geçiş aşamasında arada kalmış tipler olur hani; çocuk desen artık değildir genç kız desen o da değildir... Söz konusu 90'lı yıllarda işte ben tam o arada bulunduğum için (daha iyi anlamanız için bknz. şekil A-1) anneme gider salya sümük ağlardım "anaaa (fırk fırk) benim niye yüzük alan bir sefkilim yok diye" diye hahahha :) Sonra bir hırsla harçlığımı biriktirir kendime Opera Pasajı'ndan gümüşler alırdım, bu balerin yüzük de o yıllarda alınmış bir yüzük işte, hey gidi günler heyyyy!
Kenny G de bana hep o acı dolu yılları hatırlatır :)
Geçen yıl gösterimde olan Bride Wars filmini izleyememiştim ama Anne Hathaway'in üstündeki bu yeşil trençkota bayılmıştım. Dün akşam uzun zamandır gitmediğim Ali'ye bir göz atıyım dedim, şansıma yeni ürünler gelmişti, gelenler arasında benim rengine bayıldığım o yeşil trençkotun bir benzeri de vardı. Pembe olan Marks&Spencer, yeşil daha önceden adını duymadığım Select diye bir marka, ikisini de giymek için sabırsızlanıyorum :)

Dünkü alışverişim sadece giyim üstüne olmadı... Geçen gün bir arkadaşımla küçük boy mıknatıs bulamadığımı konuşuyorduk... Arkadaşım Perpa'dan aldığından bahsetti ama açıkçası oralara kadar tatlı canımı yormak istemediğimden internette bir araştırıyım dedim. Tesadüfen Neohobi diye bir site keşfettim ve bingo! İstediğim tüm ebatlarda mıknatısları burada buldum. Salı günü siparişi verdim, hemen ertesi günü mıknatıslarım adresime gönderildi. Yani ayağımı yormadan aradığım şey anında ayağıma geldi :) Benim gibi hobilerinde mıknatıs kullanan ve bulmakta sıkıntı çeken herkese tavsiye ederim.

Ve şimdi geçmişten intikam alma zamanı geldi... Birazdan ben de mıknatısımın zıt kutbuna doğru yol alıp onun kalbine yapışacağım :)

18 yorum:

  1. Noni harikasın.. Ben ne zamandır mıknatıs arıyorum ama bulamıyorum. neremle arıyorsam artık.. hemen alacağım ben de..
    cicilerin süper.. Yeşilin tonu nasıl güzel.. güle güle giy!
    Yüzük ise orijinalmiş gerçekten, arada kalmış dönemlerinde bile çok zevkliymişsin ;)

    YanıtlaSil
  2. 2 kez başa alıp dinledim.. O kadar karmaşık gün ki benim için neler neler geldi aklıma, keyiflendim sayende teşekkürler :* ve tabi tşkkrler Kenny G :p

    YanıtlaSil
  3. nonicimmm bayıldım trençkotlarına!! ne kadara aldın acaba sorabilir miyimm??? :))))

    YanıtlaSil
  4. hain noni , 1.ci si aldığın cicileri bizden saklsın :P

    ikincisi aylardır mıknatıs böhüüüüüüüüüüüü ühüüüüüüüüü

    YanıtlaSil
  5. Nazannesi18/3/10 23:53

    Canım benim, ne güzel yazmışsın ya.. Hepimizin geçtiği süreçler o süreçler ama bu kadar da benzer yaşanmaz ki! :)
    p.s fotoya ayrıca bayıldım bu arada!

    YanıtlaSil
  6. Harikasın..:) canım özlemişim yazdıklarını okumayı... bu arada blogumda bir ödülün var...:)

    YanıtlaSil
  7. ben de istiyorum o yüzükten yaaaaaa, çookkk tatlııııı!!!!!

    YanıtlaSil
  8. Nazocum sitenin senin de işine yarayacak olmasına sevindim :)

    Cicibebe aslında ben de işyerinde inanılmaz gergin bir gün geçirdim, oluyor işte böyle...

    Dodi'cim ikisi toplam 150 TL bile tutmadı...

    Gofretim gülüm yavrim unutkanlığıma ver lütfen (bu da iyi bir çıkış noktam oldu valla, unutkanım diyorum sıyrılıyorum işin içinden :P) aldığım mıknatıslardan getiricem sana da beğenirsen sen de toplu sipariş verirsin ;)

    Evom küçükken eminim sen tatlı bir sincaptın :)

    ColorsofAngel canım hemen bakıyorum ödülüme :)

    Pinoshhh teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. biloğuma nonisstore reklamı aldım :Pp

    YanıtlaSil
  10. Hımmmm niye böyle güzel mağazalar karşıda olur,offf neyse..
    Bu arada melon şapkayı ben de dinlerdim,boğuk boğuk sesiyle şiirler okur du,yanılmıyorum değil mi?
    Sevgiler
    Pınar

    YanıtlaSil
  11. Nonicim,

    Ahahahaaa..Kenny G.dinlemeyeli yılar olmuştu benim yahu..cok yaşa..balerin yüzük ne güzelmiş...

    Gofrettle ayarlama yapıyo musunuz doğurmadan ben?

    YanıtlaSil
  12. yüzük ne kadar hoşmusss

    YanıtlaSil
  13. ....VE ŞU AN öptüm seni kapağı kapalı ,ağzına kadar dolu şekerlik kutum...hakikatli, anılarının bayatlamasına izin vermeyen , her dem taze tutan ve en şeffaf olanı olur ya ondan;) sarıldımmm...ben gezmelerde olacağım ...sen bu hafta ağırla bakalım misafirlerini :))))harika bir hafta sonu olsun hepimize bye

    YanıtlaSil
  14. Damloooo çok teşekkürler tatlım :)

    Pınar malesef Ali'nin karşıda bir şubesi yok, gerçi Anadolu Yakasındaki mağazaları da iyi takip etmek lazım yeni ürünler anında gidiyor... Evet yanılmıyorsun Melon Şapka o boğuk sesli radyocuydu ;)

    Tanyam haftaya büyük günnnnn olleyyyyyy :)

    Alessia teşekkürler, artık böyle orjinal yüzükler bulamıyorum ben...

    Nuuuuur senin bu renkli yorumlarına bayılıyorum :) ohhh ne güzel benim için de gez olur mu? mucukkk!

    YanıtlaSil
  15. Yüzük onu taşıyanın kadife ruhunu göstermiş..

    YanıtlaSil
  16. yüzüğün çok güzeel. bayıldım.

    trençkotların çok şık Nonicim. Bahar gibi. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Trençkotlara bayıldımmmm, çok güzeller! İyi günlerde kullanman dileğimle...

    YanıtlaSil
  18. Ohhh ne güzel ciciler almışsın bende sanki aylardır alışveriş yapmamışım gibi hissediyorum...
    üüffss
    yüzüğüne de bayıldım ama intikamına kopttum resmen, biraz geç olmamış mı şekerim
    hahahaahaaa

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...