12 Mart 2010

Girls Night Out

Clementine'de buluşup atladık arabaya...

Vardık Hyatt'a...
Thai food festivali üç kap yemeğe saldıran insanlar yüzünden tam bir hayal kırıklığı oldu.
Gösteri güzel de ama biz AÇIZZZZ!
Evlat şu eldivenleri ödünç alabilir miyim? Bu organizasyonu düzenleyenlerle bir tokalaşıcam da!!!

Aç kalınca biz de...
İçtik...
İçtik...

Ve içtik...

Böylece karın gurultumuzu kahkahalarımız ile kamufle edebildik :)

Bu güzel akşam için teşekkürler kıssslar!

Hepinize bol kahkahalı bir hafta sonu diliyorum!!!

5 yorum:

  1. komposizyon tadında altım olmuş :)

    bu arada tekrar teşekkür ederim yardımın için :)

    YanıtlaSil
  2. Oh kızlar gecesi...kahkahalar..hep çok olsunlar.

    YanıtlaSil
  3. Nazannesi14/3/10 22:52

    Ben de istedim, çok istedim hem de...

    YanıtlaSil
  4. yiyemediginiz yemegin parasini onceden almislar miydi? merak ettim sadece. eger aldilarsa, ac kalmaya dayanamayna biri olarak, kiniyorum kendilerini:)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraf penceresinden rica ederim ne demek, inşallah bir yuva bulunur pisiciğe, bir gelişme oldu mu?

    Tanyam senin de kahkahan hep bol olsun!!!

    Evom seninle de bir akşam yapalım, kızlar da gelsin!!! Hem daha Pınarla tanışmadık biz!!!

    Sibel para almadılar, davetiye vardı... Ama keşke paralı olsaydı o zaman daha doyurucu olurdu menü...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...