15 Mart 2010

Hep böyle kal minik cadım !!!

Dünya bebeğin gülüşünde, Elif bebeğin kokusunda, Naz bebeğin yumuşacık yanaklarında hep seni ve ablanı arıyorum aslında...
Kendimce hasret gideriyorum...
Ama ben bugün sana başka bir itirafta bulunacağım...
Aramızda kalsın kimseye söylemek yok tamam mı?
Dün senin doğum günündü, ben birçok yere hatırlatmalar koyduğum halde seni aramayı unuttum (dede bana boşuna Nilgün Belgün gibi unutkansın demiyor!) hoş arasam bile senin keyifli bir anına denk getirebilir miydim, sen benimle konuşmak ister miydin bilinmez ama olsun sen cadıyken bile o kadar tatlısın ki!
Kara gözlerin ve iflah olmaz cadılığın bana çekmiş ama unutkanlığın inşallah bana çekmez bebeğim.
Seni seviyorum!!! Hem de çooook!!!
Hep böyle tatlı ve muzur kal sen tamam mı?!
Nonisinin ikitanesinden biri!!!
MUTLU YILLAR CANIM DERİNİM!!!!

10 yorum:

  1. Kotu teyze noni, unutulur mu bu cadi, hem bence de hep boyle kalsin :P
    Mutlu yillar muzur fistik. =)

    YanıtlaSil
  2. o net tatlı şey ya!mıncık mıncık öpesim geldi:)

    YanıtlaSil
  3. oyyyyyy ben gibi bir balık of of offff ...yerim bu tatlı cadıyı...nice yıllara derin upuzun ömrün bereketli sağlıklı çoook mutluolsun ..hep güzel olan ,hep iyi olan ne varsa çıksın karşına emi lati lokum öptü kokladı seni nur teyzen ...unutkan teyzoşunda eminönünde unuttu kendini geldi ayaklar kaput ...sen şimdi büyüdüğünde okuyacaksın ya dışardan bir göz olarak söylüyorum...o karındaşının iki çiçeğini herşeyden çok seviyor...bak ben buradan anladım:)))noniiii toparlandın mı gı ...masaj fasaj iyi oldun mu biraz ...konu komşu ne alemde ...seni görünce bakışlar töbeeee mi ..durumne :)) tez elden iyiol gari ...micukitu:))))

    YanıtlaSil
  4. Mutlu Yillar Derin'e..
    Gulen gozleri hic solmasin!

    YanıtlaSil
  5. ben Derin'e bayılıyorum. ne kadar tatlı, afacan bir kız. hep böyle mutlu, neşeli, sağlıklı bir hayat sürer inşallah

    YanıtlaSil
  6. Mutlu Yaşlar Derine'e :)

    gözlüğüde çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  7. nice yıllara geleceğin iconcanı...
    kocaman öpttüm..
    seni de teesüf ederim noni teyzeee

    YanıtlaSil
  8. Yaaa ben kötü teyze değilim unutkan ama dürüst bir teyzeyim :P

    Nur yazdıklarına çok güldüm hii hii ömürsün vallahi :D

    YanıtlaSil
  9. Nazannesi17/3/10 09:09

    Cnm Derin,
    Saglıklı, mutlu yaşlar olsun sana!
    Unutmak da neymiş Noni, yürektekiler onlar en derinde hem de!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...