10 Mart 2010

Mart Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi !!!



Düt dürüdüttt dürü düt dürüdütttt !!!!
Aslında burada demek istediğim bu:
Rauuwwwwwwrrrrrrrrr
Burada da bu:

Bu sefer ki hamur çekilişimde sinemalardaki gibi şöyle bangır bangır bir giriş yapmak istedim :) Ehhh ne de olsa söz konusu aslancık bizim hayta Pissi :) Gerçi daha aslan olamadı ama o günleri de görücez inşallah!

Gelelim bu ayın Sürpriz Hamur talihlisinin kazanacaklarına:

1. Pissi bebek yüzük (yüzüğün arkası parmağa göre ayarlanabiliyor)
2. Pissi aşık anahtarlık
3. Sürpriz Pissi

Peki kazanmak için ne yapıyorduk? Yok yok beni neden, niçin, ne maksatla takip ettiğinizle ilgilenmiyorum, eğer şu anda bu satırları okuyorsanız bir şekilde sizinle güzel pozitif bir bağ kurmuşum, kendimi doğru ifade etmişim ki beni takip ediyorsunuz demektir, bunu bilmek de bana yeter zaten ;) Benim esas merak ettiğim sizin hayal gücünüz. Hediye edeceğim 3. pissi bir şey yapıyor. Sizce Pissi ne yapıyor? (İpucu: Bir iş? Bir meslek?)

Sürpriz pissinin ne olduğunu ve kazanan talihliyi pazartesi günü açıklayacağım ;)

Lö bol şanssss diliyorum ;)



*** Çekilişte kimseye haksızlık olmaması için herkesin sadece 1 yorumunu yayınlıyorum. Bir de isim bırakmadan yorum yazıp kaçanlar var... Görüyorum evet bir isim görüyorum; baş harfi A ile başlıyor; Ayşe? Aslı? Yoksa Ayla mı? Tamam fal bakarım tarot açarım ama psişik güçlerim o kadar ileri seviyede değil, isim yazmayan kaçaklar tekrar gelip yorum bırakın beni yormayın bakiyim :)

73 yorum:

  1. Senin pissi bilgisayar başında olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Bence 2 pisinin arasını yapan bir çöpçatan...Malum günümüzde çöpçatanlık da bir meslek..
    Sevgiler
    Pınar

    YanıtlaSil
  3. Şimdi kendini arabanın altına attı,
    ee maşallah wc manzaralarını da gördük,
    hmmm burnunu da karıştırdı,
    daha başka ne pissilik yapmış olabilir?
    benim aklıma çok pissilik geliyor da sen
    kibar bir insansın :)

    Ben aşkından çook içip sarhoş olmuş diyorum.

    YanıtlaSil
  4. hımmmm...dikiş dikiyor olabilir mi?
    mesela yani :)

    YanıtlaSil
  5. Bence pissi kazi calismasi yapiyor.

    YanıtlaSil
  6. aslı yılmaz10/3/10 16:21

    Aslı der ki : çapkınlık yapıyor bence:):)

    YanıtlaSil
  7. Doktor olabilir ama senin pisilerin biraz muzur oluyor o yüzden fazla tahminde bulunamıyorum

    YanıtlaSil
  8. bence aşçı pissi :D

    YanıtlaSil
  9. dedektif bakışı vaar olabilir mi acep!!??

    YanıtlaSil
  10. ya ben bu yüzüğe bayıldım benim olma şansı varmıdır acaba ama biraz büyük olsa ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  11. ben de çekilmek istiyorum, noni lütfen beni çekilir kıl :)
    bu kadar çekmek fiilini peşpeşe kullanınca senin pissi foto çekiyor olmasın demek geldi içimden :)

    YanıtlaSil
  12. Nonicim ayıpçı bi pisi oldugunu dusunuyorum en artısından bi 18'lik diyorum :))

    YanıtlaSil
  13. hımmm ..geçenlerde ezilmişti pissi:( ...lastik izini yüreğine kazıyıp uyandığında gözlerini tornacı olarak açmış olabilir mi?acaba...yaw pazartesiye kadar çatlarım ben noni ...meslek değiştirir hayvancağız süle be :)))) ama cidden meraklardayım..işallah bu kez ucundan mucundan banada çıkar))..herkesçiklere bol şanss..mutlu akşamlar sea you baby....

    YanıtlaSil
  14. Kocaman bir tuvali olsun,yüzü boya falan olsun,resim yapsın.Pis pisicik olsun.Sanırım kendime yakın birşey olsun istiyorum:)

    YanıtlaSil
  15. hemde ne pozitif bağ:) bence bu pissi sütçü :D bi anda geldi aklıma ya,oda ilginç :)

    YanıtlaSil
  16. bence yapsa yapsa bu pissi röntrengicilik yapıyor olabilir, tam ona göre bir meslek :)

    YanıtlaSil
  17. Dağcı bence. Tırmanıyor.

    YanıtlaSil
  18. Aşçı olsun yemek yapsın yiyelim hapur hupur.

    YanıtlaSil
  19. senin pissi bir pilot olabilir mi? :)

    YanıtlaSil
  20. Yüzüğe bayıldımmmmmmmm !!!
    Benim olsun :)
    Pisi, pc başında blog yazıyor olabilir mi ki ? :p

    - pepinom -

    YanıtlaSil
  21. ben istiyorum bu pissiyiiiii dohtuuuuur bu pissi dohturrrrr :)
    esra

    YanıtlaSil
  22. ne yapıyormu sormuşsunuz ama diğer iki hedye anahtarlık ve yüzük bu da kolye ucu olabilir

    YanıtlaSil
  23. bence bilgisayar başında blog yazıyor. valla içimden öyle geldi:))

    YanıtlaSil
  24. Bence ne o ne bu bence bu bir itfaiyeci olabilir di mi

    ------------
    www.TUVALUNET.co.cc

    by Korcan hekimoglu 2010

    YanıtlaSil
  25. Bence doktordur bu pisi olsa olsa.

    Zeliha

    YanıtlaSil
  26. Bence senin pissi davul çalıyor :))Bu sefer çıksın ama Noniii:)

    YanıtlaSil
  27. Bence ya ressam ya da hemsire :p

    YanıtlaSil
  28. pissi plajda kızları gözetlemek için cankurtaran olmuş :o

    YanıtlaSil
  29. kesinlikle aşçıııııııı. :)))

    YanıtlaSil
  30. itfaiyeci olsun, aşktan yanan kalbini hortumuyla söndürsün :))

    YanıtlaSil
  31. neden bankacı olmasın bu pissiiiiii ?
    :)

    YanıtlaSil
  32. senin bu pissi can yüzğü takmış aşık da olmuş :D bence ya hamile (gerçi bir zamanlar fare evlenmişti o yzdn bu olasılığı azaltırsak) ya daaaaaa hamile bu pissi :P
    Bilge

    YanıtlaSil
  33. örtmen olsun bu kedi ya bana arkadaş olsun:))

    YanıtlaSil
  34. hissediyorummmmmmmmmmm
    bana cikicak bu sever
    hissediyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    laa laaa laaaaaaaaaaaa
    evren duy sesimi

    ayrica pisicikk
    bence
    ahci bu pisicik

    YanıtlaSil
  35. Ben de katilayim oyuna, pisicik hemsire diyorum :)

    YanıtlaSil
  36. pissicik bu sefer eros olsun..aşk dağıtsın..bi de bu sefer bi pisssicik benim olsun :(

    YanıtlaSil
  37. pissicik isci olsun lagim kazsin :D sari sari yagmur cizmeleri yagmurluklar giysin yagmurun altinda calissin:)

    yada ebe olsun:)

    YanıtlaSil
  38. bana da doktorculuk oynuyormuş gibi geldi nedense... :)

    YanıtlaSil
  39. Bence pisi trafik polisi olmuş elinde de düdük emir yağdırıyor :)

    YanıtlaSil
  40. dedektif diyeceğim bende(:

    YanıtlaSil
  41. doktor gibi geldi ama

    YanıtlaSil
  42. i luv u pissi! benim ol pissi! bence pissi polis ya da aşçı..
    kih kih! ;)

    YanıtlaSil
  43. kendini aslan sanıyooo ve kükrüoooo:)
    burcu....

    YanıtlaSil
  44. Aşçı bence

    YanıtlaSil
  45. uyuyo bence ya da çok uykum vaaaar =))

    YanıtlaSil
  46. bence malum aydan dolayı bu pissicik jinekolog olsun :)) belki yardımı dokunur hamile pisiciklere :)))))

    YanıtlaSil
  47. Sinemalardaki gibi giriiş olduğuna göre yönetmen diyorum :))) benim olmasını diliyorum benim olsun benim olsun :))

    YanıtlaSil
  48. pissi şarkıcı pissi doktor :) pissi cok tatlı gel benim parmagıma kon

    YanıtlaSil
  49. Pissicik eğer evli ise eşine bu yüzüğü almış evlilik yıldönümünde hediye etmeye gidiyor,değilse sevgili yapmış kendine,ona ila-ı aşk edecekk..

    YanıtlaSil
  50. Bence serbest meslek erbabı:))

    YanıtlaSil
  51. Arsızım ben arsız...

    Pissi bence yogo yapıyor..

    YanıtlaSil
  52. ..çılgın bi' profesör bence,, laboratuvarında ölümcül deneyler yapıoo..

    YanıtlaSil
  53. Pissi bencee çapkın bi pilot olmuş :)

    YanıtlaSil
  54. Blogu okuyup yorumlara bile bakmadan gözümde fare maması yapan ahçı pisicik canlanıverdi:) Canlansa cidden de ellerimde hayat bulsa:P

    YanıtlaSil
  55. terapi yapıyor :)) psikolog pisi

    YanıtlaSil
  56. gazeteci pisi fotoğraf çekiyor :)) benden başka bir şey beklenmez :D

    YanıtlaSil
  57. ÖZLEM Ş.12/3/10 08:30

    Pisinin bebeği olmuş bence :)))

    YanıtlaSil
  58. bence mimar kendisi, çok yaratıcı gözüktü bana :D

    YanıtlaSil
  59. bence ağzında gülü çapkın bakışları ile tango yapıyor yani dansçı bizim pissi:)

    YanıtlaSil
  60. bu yüzük pissid pasajda da olsun lütfeeeeen :)

    YanıtlaSil
  61. Bence pissi Cambaz.. Cambazlık yapıyodur o :)

    Esin

    YanıtlaSil
  62. bence playboyluk yapıooo:))

    YanıtlaSil
  63. ben ipucunu dikkate almayı unutmuşum bence pissi jinekolog bu aydada bol bol müşterisi var

    YanıtlaSil
  64. SELAM.. PİSİCİK BENCE DOKTOR OLMUŞTUR.. ÖPTÜM ÇOK.
    ZEYNEB

    YanıtlaSil
  65. hmm, bence 3. pisi ask yapiyordur :) Mart Mart ne yapabilir ki baska? :)))

    Serpil

    YanıtlaSil
  66. Noni ne istediyse onu yapıyordur muhtemelen çünkü yaratıcısı o :)

    YanıtlaSil
  67. Pissi bence balıkçı olmuş. Sandalına binip tuttuğu balıklara yalanıyor, akşam olsa da yesem diye :)

    YanıtlaSil
  68. şarap tadımcısı olsun, denize karşı güneş batarken şarap içsin ve azıcık sarhoş olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  69. Bence pisi bu sefer öğretmen:)
    Didem

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...