25 Mart 2010

Özetlemek gerekirse;

6 yorum:

  1. Pissinin kulaklar ne boyle ayol kucucuk ?!

    YanıtlaSil
  2. Bu yazinin üzerine simdi bende uzun uzun yorum yazarmisim :)
    Bugün kuaföre gittim vee sonunda iste bu dedigim kuaförü buldum. Yani cok memnunum.. Hmm baska.. Aa birda kocanin diger gömleklerine göz diktim B) Senin seker pisilerin gibi gidip gelip caktirmadan tariyorum dolabi, hangisini makaslasam diye :) KS

    YanıtlaSil
  3. pms haftasına giriş pispis^_^ el sallıyor nonim ...kardeşin'den selam olsun:))) gıyamam bize ben ne yazması burnumu gıpırdatmaya istek yok ..girdim bunalma evreme allah yakınımdakilerin yardımcısı olsun ...amiiiiiiin öpperim

    YanıtlaSil
  4. Canım Ena ahhh bilmez miyim biz hatunlar için doğru kuaförü bulmak ne zordur bu yüzden seni tebrik ediyorum canım ;) kocanın gömleklerinden uzak dur ama giyecek birşey bırakmayacaksın ona hii hii :)

    Nur ben korktum senden :) Kızzz sen erdin mi yoksam? Vallahi doğru tespit!

    YanıtlaSil
  5. Oleeeeeeeeeeey..demek akşama cok konuşasın var...

    YanıtlaSil
  6. Hhahahhah eveeettt tüm enerjimi sana saklıyorum Tanyam :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...