15 Mart 2010

Pissi & Ben; Hafta Sonundan Kesitler...

Ahhh benim masum yavrucaklarım ahhhh :) Öğretmen, doktor, mimar, aşçı.... Ne kadar da masumane tahminlerde bulunmuşsunuz böyle :) Ayyy benim mi aklım hep muzur işlere kayıyor anlamadım ki hii hii :) Bilinen en eski meslek nedir diye size sorsaydım eminim hepiniz cevabı şıp diye verecekti ama kolaya kaçmak istemedim, iyi ki kaçmamışım çünkü yaptığınız tahminler bir sonraki pissi için değişik fikirleri aklıma getirdi :) Hepinize katılımınız için çok teşekkür ederim. Şimdi gelelim Pissi'nin ne yaptığını açıklamaya:
Elinde çantası ağzında cigarası ile Pissi Travesti müşteri bekliyor :P Ehhh söz konusu zat Pissi olunca pek normal bir meslek icra etmeyeceği ortadaydı zaten!!! Pissi karakteri dişi değil erkek olunca da ona travestiyi uygun gördüm ben :)
"Pişşşt yakışıklı gelsene şöyleeee"

Veee şimdi sıra Pissi müşterisini pardon talihlisini açıklamaya geldi :)


Buzdolabı mıknatısı, yüzük ve anahtarlık olan bu üç pissiyi kazanan "Bence ağzında gülü çapkın bakışları ile tango yapıyor yani dansçı bizim pissi :)" yorumu ile 62. sıradaki digdem oldu, kendisini tebrik ediyorum!!! Katılan herkese de tekrar teşekkür ediyorum!!!
*** Lütfen siz Pissi'yi örnek almayın, unutmayın, sigara sağlığa zararlıdır!!!

Cuma akşamı bu siparişimi teslim ettim. Hafta sonu da prensesimin bebeklerle ilgili siparişleri için küçük çaplı bir Eminönü araştırması yaptım, birçok malzeme aldım, neyi nasıl bir araya getiricem Allah bilir, beni hummalı bir çalışma bekliyor, umarım güzel şeyler ortaya çıkartabilirim. Hamura gelince yaratıcılığım ok ama kumaş ve diğer ürünleri bir araya getirmede ne kadar becerikliyim görücez. Mesela şu hatunun yeteneğine & ürettiklerine bayılıyorum. Daha önceden yaptığı bir kolyeyi çok beğenmiş ama pasajda satıldığını görünce çok üzülmüştüm, kendisinden rica ettim, sağolsun kırmadı beni, 2 gün sonra kolye boynumdaydı, süper hızlı, süper becerikli!
Sevgili Laçin'e buradan kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum ;)
Hmmm bir de hafta sonu DVD keyfi yaptım, Case 39 filmini seyredip 3.5 attım, konu klasik ama beni gerdi mi? Hem de nasıl!!! Gerilim filmi seven herkese tavsiye ederim ;) Artık bu gerilim filminin neticesi midir yoksa bir gün öncesinde Eminönü'nü saatlerce teyzemle talan etmem midir nedir bilemiyorum, bacaklarımın ağrısından iki büklüm yaşlılara döndüm şimdi yürüyemiyorum, gerçekten adım atmakta zorlanıyorum! Sevgilim bacaklarımdaki kas sıkışmasını masajla açacağını iddia etti, yok canım aklınıza Thai masajı falan gelmesin, böyle sporculara uygulanan masajlardan, tamam dedim demesine ama bende bir çığlık (ahhhh/dur yapma aşkım/yandım Allaaahhhhh gibi bilimum kelimelerle) ortalığı ayağa kaldırdım resmen, şimdi gel de yan komşuya izah et durum sandığınız gibi değil diye :P
Hepinize ağrısız zımba gibi bir hafta diliyorum!!!

12 yorum:

  1. hihihhi :) çok komiksin Noni. bilinen en eski meslek :D çok güzel olmuş Pissi. bizim tahminler çok masum çok :)

    YanıtlaSil
  2. Noni bende gecen hafta bu gece cok canım sıkıldıgı ıcın bu fılmı dvd ye koydum kı koymaz olsaydım geril gerıl bı hal oldum cok guzel bır fılm sana katılıyorum muhakkak ızlenmelı bence kas gevşetici falan içseydin keşke komşuların diline düşmemiş olurdun :)

    YanıtlaSil
  3. abowwww pissime bak benim yauw...valla kendimi teprik ediyorum tarlabaşı dolaylarında çalışan biri olarak nasıl böle saf bir kızcağız modundayım halen tebrik ediyorum kendimi...oy didem didem kaptı bizim pisişleri oy didem didem didem iyi günlerde kullan emi ...oy noni noni noni eline koluna sağlık emi oy noni noni noni noni öptüm seni seni seni...not:eminönünü görüdüğün anda kendini kaptırıp paralayıp hırpalama hatunum sen bize lazımsın yawriii ...şahane haftalar olsun herkese:)))

    YanıtlaSil
  4. çok mutluyumm:))
    ellerine sağlık noni:)) hayatımda 2. defa bişi kazanıyorum kızlar ilki de yumoş ayıydı:)
    ne yapmam lazım mail attım adresimi yazdım başka bişeye gerek var mı?
    çok mutluyum çok:)

    YanıtlaSil
  5. noni ya çok tatlısın :) pissiye bayıldım :) yaramaz kedi seniii...

    geçmiş olsun canım benim. dinlen iyice..

    YanıtlaSil
  6. Kıssslar Pissiyi beğenmenize sevindim :) Nihal evet süper bir film ama gece izlenmemesi gerekiyor bence :)
    Diğdem tebrik ederiz seni !!!mailine şimdi cevap attım ;)

    YanıtlaSil
  7. Pissi şahane 10 kişiyle nassı kacırdım yaw hehehe.

    Ben korku filmi hastasıyımdır...acaba alıp izlesem erken doğuma sebebiyet verir mi Nonim?

    YanıtlaSil
  8. pardon ama didemin yorumu ile verdiğin sonuç ne alaka hee!!??
    itiraazzz ediyoom!!!

    YanıtlaSil
  9. Aman Tanyam yüreciğimize mi indireceksin sen yapma etme :)

    Hhahahahha arkadaşımın dünyadan haberi yok :) Ben çekilişi yorumlara göre yapmıyorum ki kura yöntemiyle yapıyorum, hemen itiraz etmeden önce iyi takip et bakiyim bilmiş hanım :)

    YanıtlaSil
  10. lütfen ama lütfen itiraz etmeyelim sayın ali kırca , cevaptan tutturamamış olabilirim ama kuradan ben çıktım, sayıdan tutturdum:)
    artık en sevdiğim sayı 62 :p

    YanıtlaSil
  11. ilahi yani pisinin mesleğini merak etmiştim bende ama bunu beklemiyordum doğrusu:))gerçi dedeim kesin muzurca bişiydir keşke yazaydım bende:)bu arada film hakikaten gerimli güzel film zevkle izledim ben ...izlenmeye değer :)

    YanıtlaSil
  12. aaaaaaa bana laf yetiştiriyorlar terbiyesizleeeerrr
    hahhahaahhaaa
    iyi bariiiiiiii madem tebrikler didem..
    kıskanç ben

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...