17 Mart 2010

Sabah Yogası

12 yorum:

  1. Nazannesi17/3/10 09:10

    Yeni yogi belli oldu ve elbette kendime aradığım partner!
    Yerim onu.. :)

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben onun karnındaki beyaz tüylerini bayılıyorum misoya:))

    YanıtlaSil
  3. Ohhh kemikleri düzeldi :)

    YanıtlaSil
  4. Cook tatli hahaha bayildim :) Birde videosunu istiyoruz sabah yogasinin hehe

    YanıtlaSil
  5. Ay ne hos bir yazi, hele o tatlışı gelince yemeyi düsünüyorum! ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir kedi yine! Kuzum nerden buluyorsunuz bunları :)

    YanıtlaSil
  7. O göbeği çok pis ısırırım.

    =)

    YanıtlaSil
  8. Ay inşallah bir videosunu da çekebilirim :)
    Beyaz göbeğine ben de bayılıyorum, ısırmak & mıncıklamak serbest ;)
    Miso'yu veterinerde buldum, oğluşumun annesine E-5'te araba ezmiş, o da ezilmekten son anda kurtulmuş :( Bana geldiğinde o kadar ufaktı ki şimdi beni annesi zannediyor...

    YanıtlaSil
  9. gün boyu göz ardı ettiğimiz bir paspasın ayaklar altına alınmasına en büyük karşı duruş...

    YanıtlaSil
  10. yerim ben Miso'yu göbeğini kaşırım bol bol :P benim Oğluş da kilimde aynı böyle sağa sola dönmeye gerinmeye bayılıyor :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...