06 Mart 2010

THY (Teyzeyi de Hemen Yollayalım)

Birazdan canım annem ve babamı uğurlayacağım... Yeğenlerimi ve canım ablamı göremeyecek olmanın burukluğu hakim üstümde... Öte yandan torunlarıyla ve maviş kızlarıyla hasret giderecekleri için annem ve babam adına çok mutluyum. Kendi çapımda bir ikilem yaşamaktayım anlayacağınız! Ama biraz geçmişe dönüp baktığımda;
Küçükken Babam Libya'da (veya Rusya'da veya Kazakistan'da veya Sibirya'da) iken biz Türkiye'de idik...
Babam döndüğünde ablam Amerika'ya gitmişti...
Ben ve ablam USA'de bulunduğumuz sırada, annemle babam TR'deydi...
Ben TR'ye döndüğümde annemle babam bu sefer Rusya'ya gitti...
Ben-annem-babam TR'de ablam hala USA'de...
Biraz karmaşık gibi duruyor biliyorum! Tüm bu sürece bakınca havaalanları bizim için artık çat kapı mahalle kuaförüne gitme gibi sıradan bir hal almalı ama olmuyor işte! Giden siz olmadığınız sürece kaşları eğik boynu bükük küçük Emrah gibi böyle kalakalıyorsunuz! Aaaa amacım kesinlikle olayları dramatize etmek değil, esas diyeceğime geliyim; THY yetkililerinden ufak ricam bu kadar gitme gelmelerden sonra bize artık bedava uçuş hakkı tanısınlar, vallahi billahi VIP salonlarından geçemediğim için böyle ağlamam da söz!!!

Teyzeniz kurban olsun size!!! Canım annem canım babam iyi yolculuklar!!! Güzel ablam bir arada olmanın tadını çıkartın !!! Şimdi müsaadenizle burnumu çekmeye gidiyom ben fırk fırk!

12 yorum:

  1. iyi yolcluklar diliyorum.Bahsettigin duyguyu ablam ilk Japonya`ya geldiginden beridi taniyorum.
    Supper bir yolculuk ve tatil olsun onlar icin :)
    sen simdiden sana gelecek cicileri hayal et ise yarar belki ha?

    YanıtlaSil
  2. Ay Nonim o aglama resmi ne kadar korkunc??! Sakin agliyim deme olurmu?
    Yakin zamanda hep birlikte olmanizi diliyorum. Annen ve Babana ise iyi ucuslar, mutlu kavusmalar.. ;)

    YanıtlaSil
  3. yerim ben onları çok güzeller seni de tabii çok dadlısın

    YanıtlaSil
  4. havaalanları beni hem strese hem hüzne sokuyor. allah kavuştursun!

    linke tıklayınca açılan resimse arşivlik hakkaten! ahhahhahaha!

    YanıtlaSil
  5. ...bi haftadır çeşmeler kapanmadı...zırıldak bişey oldum ...sende ağlama artık olurmu sağlıklılar mutlular bizde mutluyuz...yüz yüze gelmemiş olsakta öyle sevdim ki seni ve aileni farklı ama yaşadıklarımız bazı duygular ve olaylar aynı...teyzelerin en güzeli içindekileri çok iyi anlıyorum hem çok mutlusun hem buruk hayat nonim ...su gibi gidip su gibi dönsünler işallah ...kendine çok iyibak ,hep burada ol ,iyiki var olduğunu da unutma ...sarıldım sımsıkı nur....dramatize falan değil elbette insanca duygular hepsi bu...böyle bir durumda en fazla bu bu şekilde yani ...gülücükle ve sevgimle by

    YanıtlaSil
  6. Vallahi ayni durum benim icinde gecerli , aramiza hosgeldin noni

    -----
    www.tuvalunet.co.cc
    benim blogum lutfen bi bakin
    korcan

    YanıtlaSil
  7. Nonicim , Allah kavustursun... hep böyle güzel gitmeler olsun...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Nazannesi7/3/10 11:36

    Cnm benim, güle güle gidip, sağlıkla dönsünler dilerim..
    Sayılı gün çabuk geçiyor ama ömürler daha nice yolculuklara, ayrılıklara gebe sanırım... :(
    Kucakladım...

    YanıtlaSil
  9. İyi dilekleriniz için çok teşekkürler fıstıklar! Öptüm hepinizi!!!

    YanıtlaSil
  10. Oh ...güzelce keyif etsinler oralarda...

    Sende git bir dahaki sefere..üç günlükizinde evde yan gelip yatacağına...aaaa...

    YanıtlaSil
  11. nonicim Allah kavustursun inşallaaaaaaah

    YanıtlaSil
  12. Allah kavuştursun cnm onlar için de güzel bir değişiklik olucaktır kızlarını ve torunları ile vakit geçirmek...
    Bu arada geleceğin Vogue kapağı belli oldu... :)))
    Çook şekerler yaa mucuxx

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...