03 Mart 2010

Vogue Türkiye ile ilgili Fikrimiz

Maaile Beğenmedik!
Büyük bir sabırla 90 sayfa boyunca reklamları çevirdim, çevirdim, çevirdim... 91. sayfada artık yoruldum ve dergiyi bir kenara bıraktım. Moda sektöründe yer alan kişiler için eminim bu reklamlar büyük önem taşıyordur ama benim gibi sıradan bir okuyucu için oldukça yorucuydu! Bu yüzden tekrar Vogue okuma enerjisini içimde bulana kadar şimdilik kapı tutucu olarak görev alacak :P

Hmmm bir de ben kapağını da çok başarısız buldum, o kadını hiç sevmem zaten!

20 yorum:

  1. bende bulsaydım nereye baksam yok bu dergi en iyisi dosta yada d&r a gitmek...

    YanıtlaSil
  2. Çilekli Pastam ben Tansaş'tan aldım, sen de istersen bir bak oraya...
    Mucuk :*

    YanıtlaSil
  3. aaaaa bizim grubun dergisine laf mı vaaar bakeyim!!??
    :)))

    YanıtlaSil
  4. Bir zamanlar bende moda dergilerini her ay alirdim, ama sonunda o kadar yoruldum ki, sanki reklam bakmak icin veriyoruz o parayi..Hem artik internet o kadar gelisti ki hic geregide kalmadi =)
    Vogue ile henuz tanismadim rusya'da hep vardi ama bir gun almadim, sIkiyor beni moda dergileri artik, hep ayni reklam dolu, pahalli markali tavsiyeler..
    Kediler bile pas vermiyor =)

    YanıtlaSil
  5. Haa haa evet Merailcim burunlarının ucuyla bir baktılar sadece :)

    YanıtlaSil
  6. dağ fare doğurdu gibime gelio benimde

    YanıtlaSil
  7. Çok doğru söyledin Elly!

    YanıtlaSil
  8. Asıl ben Vogue raklamına tutuldum..Hüseyin Çağlayan..feci bir türkce..cok alafonton Vouuuggg diyor ya..almadım da okumadımda..

    YanıtlaSil
  9. aynı şeyleri görmekten ...gözlerini pörtleten illa farklı olacağım diye acayip kılıklara bürünen insanlardan sı kı l dım...of, ben açarım bilgisayarcığımı türkiş delight nonimi ohhhhhhhhhhhhhh ...hammur mammmur kikkiri eylence huzur ..canım nonicim benim sarıldım ...

    YanıtlaSil
  10. Dergiye "kapı tutucu" görevini vermişsin ya, en çok buna bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. Erken çıkmayı ümit ederken patronum baskın yaptı :(
    Stop.
    Hala işyerindeyim :(
    Stop.
    Ayrıca başım ağrıyor :(
    Stop.
    PMS nedeniyle asabiyim!!!
    Stop.

    YanıtlaSil
  12. işe gitmedim stop başım ,karnım,belim ,v.b heryerim ağrıyor stop avazım çıktığı kadar böğürmek geliyor içimden stop ..pms kardeşliği voltranı oluşturuyoruz stop ..gidip onlu paket metroyu yememek için zor duruyorum stop..benim tatlı nonimle dizginliyorum stop..heç kıyamam ben ona stop.. tüm pms girller bileşinnn stop...öperim nonişim stopsuz:))

    YanıtlaSil
  13. Bende aldım ama beğenmedim valla, benim için değil!!

    YanıtlaSil
  14. Nur sana Voltran Voltran Voltran demek istiyorum :)
    Her ay çektiğimiz bu çile yüzünden yakında açlık grevine girip protesto gösterilerine başlayabilirim ben :P

    Bu arada Vogue konusunda hepimiz hemfikiriz sanırım ;)

    YanıtlaSil
  15. Vogue konusunda ben de katılıyorum boşuna kağıt ve zaman tüketimi.
    Kedı almak istiyorum ama bakabılırmıyım dıye dusunuyorum. bakımı zor mu?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Zeynep,
    Kedi almadan önce ne kadar sabırlısın önce kendine bunu sormalısın, çünkü evin içinde hiç büyümeyen bir çocuk olacak :) Bu yaşıma kadar 4 kedim oldu ve biri birine benzemedi, rahmetli Tekir çok huysuzdu, Bediş çok hareketli yerinde durmaz, Miso evin saftirik oğlanıdır, bana acayip düşkündür, Tarçından hep dayak yer, Tarçın çok usludur (ehh biraz da kilosundan ötürü böyle) ama konu Miso olunca aslan kesilir... Yani kedi deyip geçmemek lazım onlar da insanlar gibi farklı karakterlere sahip. Kediler nankördür derler ama tamamen yalan bence, yine bu kedinin karakterine göre değişir. Nankör insanlar da var bu hayatta öyle di mi?
    Bence kedilerle ilgili en zor kısım tuvalet alışkanlığı, her gün onların tuvaletini temizlemek durumunda kalmak sabır gerektiren birşey :( Bir de mevsim geçişlerinde tüylerinin dökülme durumu var... Ama karşılıksız verdikleri sevgi herşeye değer bence ;)

    Umarım bu yazdıklarım biraz fikir oluşturmuştur. Sormak istediğin başka bir şey olursa bana mail atabilirsin ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ben de ben de ben de PMS kardesligi gerci ben bugun eşiği geçtim. hüseyin çağlayan kıbrıslı uzun yıllardır da ingilterede yasıyor turkcesi ondan bozuk sanırım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Reklamlar ve Kapak tasarımı:benimde takıldığım iki konu.Reklamların bu kadar uzun tutulmasına ,keşke daha az yada ara ara olsaydı demekten başka birşey bulamıyorumda kapak üzücü.Sanırım sade ve vurgulayıcı olmaya çalışmışlar ama bunu daha karakteristik yapabilirlerdi.Böyle bir model çekimi sonuçta hep olur ve hep başka bir kapağa konur.Bunlar dışında derginin içinde gezindiğimde herhangi bir moda dergisi standartlarında başarılı buldum.Bazı moda çekimleri grafiksel,fotoğraf ve genel görsellik olarak bakınca ayrıca ayrıca hoşuma gitti.Sayfa sayfa inceledim çokta vasat değil bence.Biz ilk sayı diye çok şey beklediğimizden olabilir belkide bu beğenmeme.

    YanıtlaSil
  19. Ama Vogue!un orjinali de zaten sırf marka reklamı...hiç yazı falan yokkiiii

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...