13 Nisan 2010

Bayıldığım Lezzetler

Decorater geçenlerde beni mimlemişti, konumuz: bayıldığımız lezzetler... Mimler bir ara içinden çıkılmaz bir hal alınca ben de onlara veda etmiştim ama konusu böyle tavsiyelere dayalı keyifli mimler olunca ben de bayıla bayıla bayıldığım lezzetleri yazıyorum :)
1. Sushiiiii, o kadar seviyorum ki kahvaltıda bile sushi yiyebilirim :P Açıldığı günden beri sevgilimle en uğrak sushi durağımız Bağdat Caddesi'ndeki Home Store oldu artık...
2. Tatlı ve çikolataya asla hayır diyemiyorum! Favori tatlılarım arasında tiramisu başı çekiyor. Kanyon'daki Espressamente illy'nin tiramisu'su bence süper. Minicik bardakta geldiği için yerken vicdan azabı çekmeden lüpletiyorsunuz ;)
3. Salaş balıkçılara bayılırım! Şile sahilinde yürüyüş sonrası Papalina'da tekne içinde güneşi batırarak balık yemek çok keyifli gelir bana...
4. Ahh bir de sakızlı olan herşeye bayılırım tabii!!! Sakızlı dondurma, sakızlı likör, sakızlı muhallebi vesaire sakızlı ne varsa mideye indirebilirim :P Canım Gül sayesinde öğrendiğim Ayvalık'ta Halk Bankası'nın arkasında yer alan Güler Tatlıhanesi'nin sakızlı dondurmasının tadı hala damağımdadır!
5. Yeşillikler içinde mis gibi bir havada yapılan kahvaltı bir şölendir benim için... Elçin haklı, ben tipik bir boğa hatunuyum, doğaya aşığım! Anadolu Yakası'nın avantajlarını kullanarak Polonezköy'e gidip Polina'da yenen köy kahvaltısının tadına doyum olmaz...

Ehh bu kadar yemeye bu göbeklerin olması normal tabii hiç şikayet etmemem gerekir! Hazır konu yemeklerden açılmışken; ilki Nişantaşı'nda gerçekleşen Kayra Restoran Haftası'nın ikincisi bu sene 19 Nisan tarihine kadar Bağdat Caddesi'nde düzenleniyor. Katılımcı restoranlar kendi konseptlerine uygun olarak hazırladıkları rafine menüleri sabit bir fiyat ile şarap eşliğinde sunuyorlar. Ancak restoranların müşterilerine bu menüleri (ucuz olduğundan sanırım!!!) sunmak pek işlerine gelmiyor olmalı ki hafta sonu gittiğimiz Hayal Kahvesi'nde yemeğimizi yedikten sonra böyle bir menünün varlığından tesadüfen haberdar olduk! Bağdat Caddesi'nde bir cafede yemek yiyecekseniz sipariş öncesi Kayra menüleri olup olmadığını bir sorun derim ;)
Bu arada Kelebek Atölyesi de beni Yaratıcı Blogger Ödülü'ne layık görmüş, buradan ona kocaman teşekkür gönderiyorum! Daha önceden benim verdiğim ödülleri de burada görebilirsiniz ;) Ayrıca Noni's Store ürünlerine yer veren Bir Yastıkta sitesine de çok teşekkürler!!!

7 yorum:

  1. kayra şaraplarının orada yapmaya çalıştığı aslında hollanda da varolan her sene tipik restaurant week deneyimidir. burada da her yıl hollandanın bütün kentlerinde pek çok restaurant 1 haftalığına aynı fiyat uygulamasına geçer.. hem bu yeni restoranların tanıtılmasını sağlar hem de top 10 listesindeki restoranlardann orta gelirli insanların da yemek yiyebilmesini... ama burada aylar öncesinden rezervasyonlar dolar. çünkü en ünlü restorana da gitsen en ucuzuna da menü fiyatı aynı içki hariç 3 çeşit yemek 25 euro :):):)

    ama tabi bizim gibi standart fiyat uygulamasından uzak restoranların olduğu bir ülkede işine gelmez bu tür bir uygulama... çünkü biz de bi bira mekanına göre değişir ya 3 liradır ya 15 lira...

    YanıtlaSil
  2. Nihayet benim gibi bir sushi hastası boğa burçlu çıktı !!!


    Tuvalunet

    YanıtlaSil
  3. gene tekrar ediyorum sen ve ben tam bir boğa kadınıyız :)

    YanıtlaSil
  4. Özgecim biz o günleri görür müyüz acaba? Bu yaklaşımla biraz zor ama?!

    Elçincim eveeeeet yaşasın boğa kardeşliği :)

    YanıtlaSil
  5. Noni... Ne göbeği allahaşkına çıtıpıtı bir hatunsun..Yasak bundan böyle sana göbek filan şikayeti yapmak!!

    YanıtlaSil
  6. Ortadaki karikature bayildim, benim her aksamki halim yaaa :))
    Gul

    YanıtlaSil
  7. bende bu sabah işe giderken gördüm. Caddeki Bi Buçuk'un önünde yazıyordu "Kayra Rest. Haftası" falan diye. Meğersem buymuş sebebi.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...