20 Nisan 2010

Ben bu haftasonunda...

Yine leylekleri gördüm hem de bir öncekinden çok daha fazlalardı, hayırdır inşallah!

Koluma iki yakışıklıyı (babiş ve sevgili) takıp beyler istikametimiz CNR dedim...

Çünkü Kırtasiye Fuarı'nı kaçırmak istemedim...

Benim kalemlerden çok dikkatimi çeken camın pisliği oldu desem?! Vallahi titiz ev hanımı yolunda hızla ilerlemekteyim!!! Ama 1 parmak toz vardı yaaa!

Aaaa ben sizi bir yerden tanıyorum sanki :)

Hiç tavuskuşu denememiştim, iyi fikir olabilir ;)
Bu fuarı dolaşırken yıllar önce ben daha minik bir yavruyken okulumuzla beraber gittiğim bir fuarı anımsadım, ağzım açık dolaşmış bir sürü çıkartma, kalem ve silgi almıştım, çok sevdiğim Adile Naşit'i görmüştüm (nur içinde yatsın), yanına gidip konuşmuştuk, o gün yaşadığım mutluluğu dün gibi hatırlıyorum :) Bu fuara da ne hayallerle gittim ama pehhh nerde o çocukluğumun eski fuarları...
Benim dışında eğlenenler vardı tabii ;)
Fuar alanında kimi sanatçılar da iş başındaydı...
Ebru sanatını izlemek keyifliymiş...

Sehpanın rengine bayıldım!!!
Arabaya biner binmez yaptığım ilk iş! Babiş "kızım fuara bunlarla gidilir mi" dedi "ama buba sevgilime güzel görükmek istediydim ondan takunyalarımı giyem dedim" diyemedim tabii :) Takunya demişken; kedilerin yer aldığı her şey bana bu kadar sevimli gelir mi? Saboların o itici görünümüne rağmen şuna bayıldımmm!

Pazar günü benim için oldukça üretken bir gün oldu...

Prensesim stüdyosunda kullanmak üzere benden çiçekli bebek taçları tasarlamamı istemişti, büyük bir keyifle onları hazırladım.

Sonra bebeklerden yetişkinlere geçtim... Baharın gelmesini dört gözle beklediğimiz şu günlerde ben hepsinin cıvıl cıvıl çiçek bahçesi gibi olmasını istedim...

Saç aksesurlarından sonra çiçekli broşlar yaptım...

Bir de güller ve kuşlardan oluşan romantik bir yüzük serisi hazırladım...

Ben bu kadar çiçekli böcekli şeyleri sevmem diyenler için de kuru kafalı küpe yaptım ;)
Hepsi pasajımda...

Yaptığım her ürünün beni yansıtmasına ve her keseye uygun olmasına özen gösterdim... Umarım beğenilmiştir ;) Bu kadar aksesuar şimdilik yeter, artık hamur siparişlerime geçme zamanı geldi de geçiyor bile... Hepinize harika bir gün diliyorum her ne kadar yağmur bize baharı daha çok beklersiniz dese de...

26 yorum:

  1. tavuskuşunun çok daha güzelini yapcağına inanıyorum nonicim bir de ben yüzüklerine bayıldımmm..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zeynepppp :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok hoş hepsi :)

    herkesin ilgi alanı farklı tabi...bende gıda fuarına gidecektim ama kısmet olmadı hafta sonu cnr da :)

    YanıtlaSil
  4. sehpadan alamıyorum gözlerimi o.0 çook güzel.

    YanıtlaSil
  5. Ay Elçinim gıda fuarı deme bana sakın!!! Çünkü ben o topuklu botlarla 1 numaralı fuar kapısından 6 numaralı kapıya kadar yürüdüm, meğer yanlışlıkla kırtasiye diye gıda fuarına girmişiz biz ilk :P

    Özlem evet sehpayı da alıp çıkasım geldi fuardan ;)

    YanıtlaSil
  6. yine harika şeyler yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  7. Yuzuklere asik olmusumdur.. 8)

    YanıtlaSil
  8. Mersi kıssslarrr beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  9. Çok üretken gördüm seni Pazar günü için ben bu haftasonunu çok uyuşuk geçirdim diyebilirim :) Ama 2 hafta sonra kurabiye siparişlerim var önümüzdeki 2 hafta çok yorulacağım kesin bir de ben oldum olası kırtasiye reyonlarına mağazalarına bayılırım herşeyi almak isterim renkli renkli :)) sanırım bu teraziliğimden kaynaklanıyor tanıdığım tüm teraziler öyle :)

    YanıtlaSil
  10. Noniiiii yüzükler tükenmiş alamadım ama ben:(
    yine yapar mısın tatlısı hepsi nefis olmuş çok beğendim .
    sevgiler~

    YanıtlaSil
  11. Sac bantları muhteşem olmus canım, çok çok mersiii! Yüzüklere de bayıldım!

    Ellerine, emeğine sağlık tatlım,

    perşembe görüşmek üzere..

    XXX

    S.

    YanıtlaSil
  12. nonişko, yüzüklere bittim!
    ama begendiğimi almak için pasaja dogru uctugumda dediki : stokta yoook! ufff dedim ama olsun ben senden bişekilde alırım değil mi?
    opuldun!

    YanıtlaSil
  13. noni tebrik ederim süper olmus hepsi ellerine sağlık süpersin

    YanıtlaSil
  14. noni sen harika bir tasarımcı olma yolunda koşar adım ilerliyorsun... sizin abla kardeş genlerinizde var heralde böylesi yetenek... genetik mirasınız pek bir sağlam...
    ellerine sağlık, hepsi birbirinden güzel ve boll kazançlar diliyorum sana.
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ayy kızzzlarrr şımartoorsunuz beni çok teşekkür ederim :) Takdir edilmek çok güzel :)
    Yüzüklerin devamı gelecek ama birebir aynısı olmayabilir, ben yaptıkça sizlere haber veririm mutlaka ;)

    YanıtlaSil
  16. Kiskandim.neyse sevindim adiniza birde istanbulda yasamak var ya ha bu arada hamurla alakadar mail attim :)


    See you later blog users.

    adios korcan :)

    YanıtlaSil
  17. ah benim kurabiyem ..hamurlarıyla gönülleri fetedenim ...deplasman sayfada selam edenim kıymetli nonimmm kendi evine geldim kapı her zaman ki gibi açıktı ..usulca uyandırmadım sarıldım örttüm üzerini ...pisişler horluyordu susturdum şşşt dedim sessiz uyanır prensesimiz:)...tatlı rüyalar öperim güzel kalbinden ..bende bekliyorum ehli keyf uyku hazretlerini gelir gelmez ondayım ..aa geldi bile :)) uyurken gülümseyemezsin(hoş sen ben gibi onuda becerirsin) ama sabaha hazırlık benim ki ...hep gülümse gülümseyen bir gün senin olsun ...teşekkürederim güzel düşünceli nonim sarıldım

    YanıtlaSil
  18. noni nutkum tutuldu:) yüzüklere bayıldım bayıldımmm:D

    YanıtlaSil
  19. çok tatlısın Noni, perukların arasına kendi kafanı yerleştirmene bayıldım, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. ya inanmıyorum yoktum malum sebp ne kadar güzellikler varmış hepsini kaçırmışım:(nolr gelsin onlardan:(

    YanıtlaSil
  21. Noni, dur artık :D

    YanıtlaSil
  22. Çok yeteneklisiniz fimolardan sonra bu yüzüklerde bitirdi beni

    YanıtlaSil
  23. Geyikli fiyonklu yüzüğüm az önce geldi, çocuklar gibi şenim :) Teşekkürler Noni, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  24. merhaba... mağazaya bayıldım..artı yüzüklere de..hemen siteye girdim maalesef kalmamış :((

    zeynep

    YanıtlaSil
  25. Canım benim,
    Nerden başlasam bilemedim ki... Bahsettiklerinin hepsi birbirinden güsellll.
    Bir oradan bir buradan o halde;
    Taçların arasındaki Noniye hasta oldum, saçların mı, makyajın mı, duruşun mu, aman ne bileyi işte harika, tütütüttüüü.. - maşallah anlamında :))) -
    Kozyatağındaki mağazayı ilk kez duyuyorum, thanx kısaca..
    Veeee, dgünü photosu hepsinden güzel. Hele annen ne kadar hoş çıkmış, ne kadar alımlı...
    Umarım bişey atlamadım..
    ps: üşengeçlik edip tek tek yorum yazamadığım için de özür dilerim. en azından hatamı biliyorum ama di mi?
    Kucakladım ve de özledim çokkk!

    YanıtlaSil
  26. Çoook teşekkürler kıssslar :) Yüzüklerin devamı gelecek, fırından çıkar çıkmaz hemen bloguma koyacağım hepsini ;)

    Nyuu the Kitty güzel günlerde kullan canım :)

    Canım Evooom teşekkürler güzel arkadaşım!!!! Ben de seni çok özledim, buluşalım bir gün bu sefer Naz'ımı da isterim ama mıncıklıycam onu doya doya tabii izin verirse minik prenses :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...